21 Mayıs 2016

Günün Ojesi H&M Frog Prince..

H&M'in yenilenen oje koleksiyonundaki renkleri bir bir almaya devam ediyorum. Değişik renk ve yapıları ile beni mutlu ediyorlar. Bu da yine hem rengi hem de sevimli isminden dolayı karşı koyamadığım bir yeşil renk, H&M Frog Prince.
 H&M Frog Prince
Şimdiye kadar denediğim bütün H&M ojeler gibi kolay sürülüp kolay kuruyor ve kuruması da ortalama sürenin altında. Ben bir oje kurutucu sıkarak bu süreyi daha da kısaltıyorum.

 H&M Frog Prince

Renk tonu çok hoş, tam yazlık bir renk ama bronz tende nasıl durur bilemiyorum. Yaz aylarında bir kere daha sürüp deneyeceğim. 

 H&M Frog Prince

Tırnaklarınızda neşeli renkler istiyorsanız H&M ojelere şans vermelisiniz bence.

Sizin bu aralar favori oje renkleriniz nedir?
Sevgiler..

67 yorum:

  1. HM ojelere ben de bakacağım, sizde görüp hevesleniyorum :) Çok güzel bir yeşil... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog şu ara indirim varken yararlan bence hatta :-))

      Sil
  2. Bu sene yeşile bende taktım. Çok tatlı bir renk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun ben de yeşilin her tonunu severim yaza yakışıyor gerçekten de....

      Sil
  3. Tam yazlık ve senin tırnaklarında inanılmaz güzel duruyor ojeler, bayılıyorum!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum çok teşekkür ederim canım -))

      Sil
  4. renk zaten harika ellerine de çok yakışmış güle güle kullan tatlım

    YanıtlaSil
  5. Bu tonda yeşil oje hiç almamıştım oysa ne kadar güzel duruyor tırnakta :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeninbloggünlüğü kesinlikle denemek lazım :-))

      Sil
  6. Hem rengi hem ismi çok tatlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda değil mi ismine ben de bayıldım :-))

      Sil
  7. Ojenin kendi parlaklığı mı? Çok güzel duruyor💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @leydiblog evet topcoat sürmedim ama ışık vurmuş tabi..

      Sil
  8. Çitlembik yeşiliiiii <3 Zoya nın yana isimli ojesini almak istiyorum ben de ama siteden alış veriş yapılamıyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam zoya bir ara tr de satıyordu zoya türkiye diye hesapları da vardı instada bak istersen..

      Sil
    2. Sadece internet sitelerinde satılıyor. (Bir de bayileri yazmışlar ama koskoca İzmir'de sadece 1 yerde- şaşırdık mı? Hayır:)))

      İnstagramdan takmadılar İremcim. 4 günlük tatile denk geldi belki de

      Yana rengine bak derim. Fosforlu kırmızı çünküüüüüü <3

      Sil
    3. @siriyaşam wuu baktım şimdi güzelmiş china glaze de buna benzer bir renk var ama adı aklımda değil şu an..

      Sil
  9. Merhaba
    Ben çoğunlukla açık renk kullanıyorum, kırık beyaz, çok açık pembe gibi. Ama yazın bunların dışına çıkabilir ve yeni renkler deneyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef tabi ki mint yeşili falan da deneyebilirsiniz çok hoş olur...

      Sil
  10. Wuu renge bak:) çok güzelmiş...geçen haftalarda farklı bir renge yer verdim mavi ve mor renge...hoşuma gitti bazen farklılıklara yer vermek lazimmis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümmüşahin evet kesinlikle farklılık iyidir..

      Sil
  11. Enerji veren çok güzel bir yeşil. Mesela bu renk bir kıyafet giymem ama bu ton bir yeşili bayıla bayıla sürerim.
    Ojede mavi ve yeşil renklere iki yıldır takılmış durumdayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı evet ben de seviyorum mavi ve yeşil tonlarını ama mavileri bir tık daha çok severim .-))

      Sil
  12. Hoş bir tonu var ve tırnaklarınızda süper görünüyor.

    YanıtlaSil
  13. Renk gerçekten şahane çok yakışmış.:)

    YanıtlaSil
  14. Yanıtlar
    1. @denizderin ne rengi derken rengin ismi mi nedir parlak çimen yeşili diyebiliriz herhalde..

      Sil
  15. Güzelmis rengi tam kurbaga gibiiii ;) Almanyada daha hava gölgeli oldugu icin yaz renklerine gecmedim, kiko nun quick dry ojelerinden 857 silver rengi cok hos duruyor bende, özellikle o renkte bir kiyafetle kombin ettigim zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @vivamakyaj burada da hava öyle bir açıyor bir kapıyor :-)) henüz hiç kiko denemedim ama gümüş rengi bana pek yakışmaz ..

      Sil
  16. Merhaba canım ;
    Gerçekten de hem ismi hem de rengi şahane ....
    Güle güle kullan
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Ben ojede belli belirsiz renkleri seviyorum. Bunlar beni aşar yani:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu :-)) tabi ki zevk meselesi tamamen..

      Sil
  18. Ojeden de öte tırnaklar süper diyorum, maşallah :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır çok teşekkür ederim .-))

      Sil
  19. İsmi gerçekten rengi gibi eğlenceli :)
    Tam yazlık renklerden, güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  20. tam bir yaz rengi cıvıl cıvıl çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi evet sürdüğümde enerjim yükseliyor kesinlikle..

      Sil
  21. Hiç kullanamayacağım bir renk ama sende görünce özendim resmen :))) Güle güle kullan şekercim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik aa bence sana yakışır ama :-)) teşekkürler canım..

      Sil
  22. Yanıtlar
    1. @onyüzmilyonoje haklısın valla tam da rengiymiş bir daha sürdüğümde bir poz vereyim .-)))

      Sil
  23. Tam bahar rengi olmuş ... İddialı bir seçim... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ağustosböceğiningüncesi evet baharlık-yazlık moda girdik artık :-))

      Sil
  24. en sevdiğim renk..bu sene yeşil tonlarına takıntılıyım ben de!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün sana da çok yakışır canım bu renk :-))

      Sil
  25. Yanıtlar
    1. @sedefcoşkun :-)) bence de hem de değişik..

      Sil
  26. Çoook güzel bir renk. Ben de bronz tende nasil durur dedim hemen. Sanki biraz beyaz ten ojesi gibi. Denemek lazim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dsoygul bronz tende daha açık yeşiller hoş duruyor bence ...:-)))

      Sil
  27. Rengine bayıldım. Sana da çok yakışmış (:

    YanıtlaSil
  28. Yanıtlar
    1. @makyajdeneyimleri teşekkürler canım .-)))

      Sil
  29. Yeşil seven biri olarak ojenin rengi tam benlik :)) Size de çok yakışmış :)
    Güle güle kullanın :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  30. renk çook güzelll.. tam yazlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @baharelkovan evet yazın çimenleri hatırlatıyor bana...

      Sil
  31. Bu aralar oje rengi konusunda sıkıntı yaşayan bana güzel bir alternatif oldu bu yeşil, bakacağım mutlaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @akela ah ne yeşiller var başka yazın harika oluyor yeşil :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...