23 Mayıs 2016

Teoxane Advanced Filler Yoğun Dolgu Bakımı & Advanced Filler Göz Kremi..

Bugün 35-40 yaş üzeri okuyucular için harika bir serum ve göz kremi önerim olacak. Normalde ışık dolgusu ve teosyal dolgular üzerine çalışan Teoxane Laboratuvarları bir süre sonra  Hyaluronic asit içeren kremlerini bu enjekte edilebilir dolgu maddeleri ile güçlendirmeye ve çapraz bağ teknolojisi ile üretmeye başlamış. Bugün dünyada pek çok estetisyen tarafından kullanılan Teosyal Dolgu, teosyal redensityII (göz altı ışık dolgusu), teosyal pen gibi ürünler tamamen bu laboraturda keşfedilmiş patentli ürünler.
Teoxane Advanced Filler Yoğun Dolgu Bakımı
Öncelikle Teoxane Advanced Filler yoğun dolgu bakımından söz edelim. Kremin bendeki versiyonu kuru ve hassas ciltler için olanı ki özellikle kış aylarında ciltteki yoğun nem kaybını telafi etmek için bunu tercih ediyorum.  Uzun süreli etkileri arasında nemlendirme, yapılandırma ve kırışıklıkları doldurmak var. Kısa süreli etkisi ise cildi inanılmaz gergin ve pürüzsüz göstermek ki kremi sürer sürmez neredeyse hemen anında bu etkiyi hissetmeye başlıyorum ben. Sabah-akşam kullanılabilir olmasına rağmen ben cildim gece beslensin diye sadece geceleri kullanıyorum kremi. Cildim nemli, mat ama canlı ve gergin gözüküyor.

Teoxane Advance Filler Göz kremi 

Teoxane Advance Filler Göz kremi ise şimdiye kadar kullandığım göz çevresi kremleri arasında açık ara en iyisi diyebilirim.  Gece ve gündüz kullandığım krem bir pompası ile iki göz çevreme de yeterli geliyor. Kırışık bölgeleri sarıyor, dolduruyor ve göz çevresinin gergin görünmesini sağlıyor. Hem de öyle geçici bir gerginlik değil, 2 aylık düzenli kullanım sonunda kaz ayağı bölgesinde ciddi oranda gerginlik ve kırışıklık azalması var. Kırışıklıklar üzerindeki etkisi müthiş ve hızlıyken , göz altı morluklarımda  ise daha yavaş bir etki ve aydınlanma görüyorum ama ona da etkisi kesinlikle var. Aynı zamanda metal başlığı ile de göz altına masaj yapma ve serinletme etkisine sahip. 

Kremlerin tek kötü yanı yüksek fiyatları, göz kremi 250 TL., yoğun dolgu bakım kremi ise 300 TL. civarında bulunuyor. Yine de bazı kremlerin yanında fiyatları nispeten uygun sayılabilir.  Teoxane'nın değişik cilt tipleri ve değişik ihtiyaçları için pek çok krem çeşidi var.  Hepsini buradan inceleyebilir ve bilgi alabilirsiniz.
Sevgiler..

44 yorum:

  1. Çok etkili bir kreme benziyor gerçekten. Merak ettim doğrusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikeditörü evet baya iyi 2 ayda baya toparlanma görüyorum ben..

      Sil
  2. İrem ya, benim ışık dolgusuna merak salmamdaki neden, uykusuzluk dolayısıyla göz altımın çökmüş olması... Eğer bu göz kremi ona da iyi gelir diyorsa, 250 TL bir şey değil, veririm yani... ne dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik kremin etkisi olur tabi ama gerçek göz altı dolgusu kadar etkili olmaz bence onu ben de yaptırmak istiyorum en kısa zamanda .-))

      Sil
    2. Ben de... ama para bulmak lazım :/

      Sil
    3. @başakçelik biriktiriyorum bir şeyler kışa yaptıracağım kesin...

      Sil
  3. Fiyatlar hakkaten yüksek. Ama gözaltı kremi çok önemli. Bu yüzden degebilecegini düşünüyorum. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın ben de göz altı kremine verdiğim paraya pek acımam yeter ki işe yarasın..

      Sil
  4. Seneye bunlardan kova kova kullancam :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam hahahah alacağım ben sana ..

      Sil
  5. Bu marka çok iyi keşke fiyatlar biraz daha makul olsa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun evet keşke ya çok iyi olurmuş..

      Sil
  6. halam bu tarz bir ürün arayışı içindeydi, yazınınz çok faydalı oldu hemen ona göndereceim, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygunevrim rica ederim umarım işine yarar :-))

      Sil
  7. Fiyat yüksek ama etkiliyse bence değer. İşe yarasın diye 10 farklı ürüne para vermek ve ürün değişiminden dolayı cildin hasar görmesi vs.de göz önüne alınırsa.. Ben kendim için değil de annem için okudum. Teşekkürler❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @leydiblog kesinlikle böyle bir tane iyi ürün almayı tercih ediyorum ben de...

      Sil
  8. fiyatı hayli çok olduğuna göre çok başarılı bir ürün olmalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi evet kullandığım çoğu ürüne göre çok daha iyi..

      Sil
  9. Ya göz kremi konusunda dertliyim bulamadım güzel bir krem. Ne güzelmiş, denerim bunu dedim ama fiyatını görünce o.O Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda evet pahalı biraz ama la prarie DDf gibi markalarla kıyaslayınca normal geldi bana teşekkürler canım :-)

      Sil
  10. Fiyatları azıcık daha aşağıda tutsalarmış....

    YanıtlaSil
  11. bazı durumlarda az ürün ama öz ürün kullanmak gerekli...etkili bir kremde bazen bütçeyi gözardı edebilirim..Marka güven veriyor, inceleyeceğim detaylı!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün evet teosyal dolguları da harikadır zaten markanın dudağıma yaptırmıştım :-)))

      Sil
  12. Fiyat ve etkileri doğru orantılıymış :) Güzel günlerde kullan dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum evet neyse ki öyle bazen çok pahalı bir ürünün etkisi sıfır da olabiliyor yani..teşekkürler..

      Sil
  13. Kırışıklıkları düzeltiyorsa, göz kremini denerim ben. Ne kremlere ne fiyatlar verdim İrem Hanım, 250 TL sonuç alacaksam hiç düşünmeden veririm. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog evet bence de öyle verdim veriyorum yani .-))

      Sil
  14. Ah henüz 35 olmadım ama yaklaştım. Vazgeçemeyeceğim bir göz kremi henüz bulamadım. Sevdiklerim oldu ama işte bu tekrar tekrar alırım dediğim olmadı henüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi evet benim de bir bu bir de tuhaf ama rival de loop markalı var bir tane...

      Sil
  15. Herkes aynı sonucu alacaksa bence değer rakam. Ama kullanıp yanıldıklarımız var ya. Keşke ilk denemeler içim rakamı biraz daha düşük tutsalarmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı evet bence de öyle tabi ama markanın fiyatları biraz yüksek genelde zaten...

      Sil
  16. Hemen not aliyorum. Arastirayim burada var mi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dsoygul canım online kozmetik sitelerde var sanırım indirim de oluyor ara sıra..

      Sil
  17. yaşım tutmadı, bir 10-15 sene sonra gelirim bu yazıya :D kaçtım ben =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş :-))) ayyy evet sana çok erken daha ..

      Sil
  18. Geçtiğimiz yıla kadar nerdeyse kapatıcı kullanmayacak göz altlarına sahipken bu yıl ışık dolgularını merak edecek kadar koyulaşmış durumdayım.Fiyatı fazlaymış evet ama dediğin gibi iyi sonuç veriyorsa değer bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin sorma Filizcim son yıllarda benim de uyku eksikliği kaynaklı göz altlarım giderek mor ve şiş oluyor ve ne yapsam geçmiyor bu bir nebze gergin ve sıkı gösterdiği için çok beğendim yoksa o uyku kapanmadıkça yapacak tek şey ışık dolgu :-(

      Sil
  19. verdiğiniz bilgilere göre çok faydalı bir ürün.Benim yaşıma da uygun.Deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ortadakarışıkblog umarım faydalı olur :-))

      Sil
  20. gerçekten epey pahalıymış, ama tedavi de ediyorsa paraya kıyılabilir. Sadece filler göz kremi yeterli olur mu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @belgingüven göz çevresini gerginleştiriyor nem de veriyor ama ben yine de farklı ürünlerle destekliyorum ...

      Sil
  21. Ben bu markanın göz çevresi kremini aldım hiç memmun değilim eczaneden 1000 tl ye aldı hiç faydasını göremedim parayı çöpe attım gibi oldu.benim cilt yapım kuru ve hasas bu markaya göre daha ucuza başka markaların ürünlerini alıp kullanmıştım bundan dahan faydalı gelmişti cildine eczacı bu tavsiye ettiği için almıştım ama hiç memnun kalmadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @unknown işte her marka hatta her ürün herkese iyi gelecek diye bir şey yok maalesef eczacının hatası da olmuş bu parayı vermeden bir tester denemeniz daha iyi olurdu..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...