24 Mayıs 2016

Pastel Nude Serisi Far 84 numara..

Pastel yeni ürünlerine yenilikler katmaya devam ediyor. Özellikle bu "Nude" lafı altında üretilen her ürün aşırı dikkat çektiği ve popüler olduğu için, nude serilerine devam ediyorlar. Nude adı altında ama nude tonlardan başka da şahane koyu tonlar olan bir seri bu, aslında her bir renge ayrı bayıldım ama tabi  elimde bir yığın far olduğu için çoğu aklım kalan rengi de alamadım. 
Pastel Nude Serisi Far 84 numara
Sanırım benim aldığım 84 numara Noir isimli renk, Rossmann'dan indirimden 7 TL. gibi bir fiyata aldım. Asıl fiyatı 10.90 TL. imiş sitesinde. Galiba diyorum çünkü benimkinin ambalajında ne renk ismi ne de numara var. Siteden baktım ama orada kahve tonlu gibi de gözüküyor.

Pastel Nude Serisi Far 84 numara

İçeriği hiç iç açıcı değil maalesef, hoşlanmayanlar için talc mevcut. İçinde talc bulunduğu için yumuşacık bir yapısı var. Parmağıma alırken resmen yağ gibi kayıyor ve kesinlikle tozutmuyor. İçeriğinde talc yani pudra bulunan her ürün tehlikeli olacak değil tabi ama listede ilk sırada olması kötü olmuş. Ayrıca benim çözebildiklerimden Palmitate denilen bir doymuş yağ asidi ve parfüm de bulunuyor. Ürün hakikaten pudra gibi kokuyor ama burnumu tamamen yaklaştırmam lazım. Yine de parfümsüz üretebileceklerini düşünüyorum bu tarz şeyleri. 

Pastel Nude Serisi Far 84 numara

İçeriği bir kenara bırakırsak rengi ve kalıcılığı şahane olmuş. Hatta diğer renkleri de mağazada (larda) gidip gelip swatchladım ki hepsi harika olmuşlar.  Hatta ciddi ciddi Peach, Chic ve Fairy isimli renklerinde gözüm kaldı. Farların bendeki ve genel olarak swatchladıklarımın hepsi gayet pigmentli ve bendeki de oldukça kalıcı. Dediğim gibi alırken tozutmuyor ve kolay transfer oluyor.

Smokey tarzı makyajlar için harika bir renk ve yapıda olduğu için içeriğini göz ardı edeceğim ama artık gerçekten içeriklerin düzelmesini bekliyoruz.
Sevgiler..

62 yorum:

  1. Belki de dünya saglık örgütü belli bir doza izin verdiginden içerikler bu kadar özensiz. Belki de dengeleyici başka maddeler vardır bilemiyorum ama içerik konusunda söylediklerinize katılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @leydiblog içerikler dengeli olsa bile biz oranları bilemediğimiz için yine de çok rahatsızlık duyan olacaktır biraz daha dikkat lazım bence..

      Sil
  2. Ya nasıl gözüm kaldı bu farlarda! Aynen ben de senin gibi gidip gelip parmaklıyorum; ama, elimdeki zibilyon tane benzer rengi düşündükçe bırakıyorum... bakalım ne zamana kadar :))) Güle güle kullan İrem'cim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik indirimde kendimi tutamadım :-D ya da bu tutmuş halim diyelim teşekkürler canım .-)))

      Sil
  3. Allahım ne kadar güzel bir far rengi bu böyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü evet değil mi bayıldım ben de :-))

      Sil
  4. İrem hanım Rossmann'da mutlaka bu fara bakmalıyım rengine bayılllldııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeninbloggünlüğü bak mutlaka bütün Pastel standlarında var zaten farlar gelmiş...

      Sil
  5. rengi sahane tozutmaması da iyiymiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet tozutmamasına çok şaştım ayrıca :-)

      Sil
  6. Farın rengi güzel ancak dediğin gibi pek de nude bir ton olmamış, daha çok nude tonlarla birlikte kullanılabilecek bir renk gibi :)) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajblogum sanırım nude adı bir biçimde tuttuğu için serinin adı bu olmuş :-)) teşekkürler..

      Sil
  7. Renk tam da benim rengim <3 Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  8. renk çok ama çok güzel, ama içerik kötü olmuş😕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @merveninevinden evet bu içerik konusunda biraz daha dikkatli olsa firmalar harika olacak..

      Sil
  9. Özellikle sürekli makyaj yapanlar için içerik çok önemli. Tüm gün cillet taşınan bir kozmeiğin sağlıklı olması lazım...Rengi çok hoşmuş ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet bence de öyle özellikle ruj fondöten gibi ürünlerde ...

      Sil
  10. Renk ben kalp ! Bayıldım, içerik :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş evet renkler şahane içerik de iyi olsaymış tam süper olacakmış..

      Sil
  11. Tam aradığım renk diyebilirim, ama içerik seninde söylediğin gibi üzdü şimdi.. Yine de bir şans vereceğim sanırım :)
    Ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @akela teşekkür ederim beğenmene sevindim :-)))renk süper ama hakikaten..

      Sil
  12. Benimde çok merak ettiğim bir seriydi bu tekli farlar. İçeriğini görmezden gelerek bir adet satın alabilirim sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikeditörü evet kesinlikle çok istediğin bir renk olabilir..

      Sil
  13. Tam istediğim gibi bir renkmiş bu beniiim :) Çakır gözler de bu tonlar gerçekten çok hoş duruyor.

    YanıtlaSil
  14. Merhaba, ben de 3 rengini aldım bu seriden henüz deneme fırsatım olmadı. Tozutmaması güzelmiş. Güzel günlerde kullan cnmm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @locosmetico sen de öyle canım diğer renklerin yorumlarını da senden bekliyorum o zaman..

      Sil
  15. Yaz gecesi makyajları için biçilmiş kaftan gibi duruyor..Rengin cazibesine kapılmamak elde değil:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelliksenfonileri evet stantda görür görmez buna atladım zaten ben...:*))

      Sil
  16. Hergün makyaj yapanlar için içerik önemli. Cildimiz ve yüzümüz en değerli yerimiz sonucta.

    YanıtlaSil
  17. Bu farları bir mıncıklayamadım. Bir ara mağazada renklerine bakmam gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik bak canım şahane renkleri var bence..

      Sil
  18. rengi gördüm direkt geldim. nasıl güzel bir renktir öyle.
    güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  19. Renk şahane güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  20. bendekilere eklenecek yeni rengi buldum sayenizde. bu mürdüm mor-bordo tonlarına hiç hayır diyemem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygunevrim evet ben de bu tonlara yok diyemiyorum :-((

      Sil
  21. Bu seriye gelip gidip bakıyorum.Sanırım bir tane edineceğim sonunda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin Filizcim tam senlik şahane renkler de var bence seride :-))

      Sil
  22. Wooow harika bieye benziyor, İrem cim ben de çok merak ediyorum bu yeni çıkan tekli farları ama bu renk şahaneymiş gerçekten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şebnemkayaol >şebnemciğim başka harika renkleri de var bak mutlaka seriye derim :-)))

      Sil
  23. Ben de bu rengin Flormar'ın tekli farı vardı bilirsiniz ondan var henüz kullanmadım ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi o yeni serilerden olan mı o daha metalik ışıltılı bu daha mat...

      Sil
  24. Rengi çok güzel <3 İçerikler konusu malesef çok sıkıntılı İrem Hanım, yeni aldığım Catherine Arleylerde de içerik çok kötü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog evet ben de CA markasını severim ama içerikleri düzelemedi bir türlü :-((

      Sil
  25. Ben de merak ediyorum bu seriyi, renk cok güzelmis ama icerik kötü olmasaymis keske :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deneyenbayan bir sonraki seride daha dikkat edeceklerdir diye umuyorum artık ..

      Sil
  26. Renk çok güzelmiş ama parfüm ,talk konusunda bende seçiciyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @füsunçöteli parfüm değil ama talc olmasaymış süpermiş...

      Sil
  27. Renk süper ama çok dikkatli kullanmak lazım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @baharelkovan doğru fırça ile çok kararında bir uygulama olabiliyor..

      Sil
  28. tanıtımı geldiğinden beri aklım bu farlarda..ama elimdekileri bitirmeden kıyamıyorum almaya..bakalım ne kadar dayanabileceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün evet değil mi ben de zor durdum işte :-)))

      Sil
  29. Tarte markasının farlarına muadil gösteriliyor bu farlar, ben çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi aa bak onu duymamıştım hiç tarte farım olmadığı için karşılaştıramayacağım tabi :-((

      Sil
  30. Ayyy benim rengim :)) çok güzel <3 tozutmuyormuş hem de bu dahada güzel :)) kesin bakmalıyım, teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @açelyadamdelen rica ederim umarım beğenirsin ..

      Sil
  31. Aynı şeyi düşündüm İremcim. bu "nude" yani çıplak bir renk değil ki. Hatta bakarsan doğal ton bile değil, bordo. Yine de güzelmiş. Güle güle kullan ^.^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...