2 Eylül 2015

Hafta Sonu Neler Aldım..

Günlerden cumartesi olunca, hele de arkadaşlarımla buluşmuşsam eve kesinlikle eli boş dönmüyorum. Bu hafta sonu da sevgili Tannesi ile buluştuk. Belki bilmiyorsunuz ama kendisi muhteşem bir blog satışı da yapıyor, ben de kendisinden Mac'in Aquatic serisinden Legendary Lure isimli extra dimension farı aldım. Bu bahane ile de görüşmüş olduk.

shopping
Tabi iki kozmetik delisi buluşunca da hiç bir mağazayı es geçmedik. Öce Mac'e girmiştik, orada bir şey beğenemeyince direk karşısında Nars'a geçtik ve ben dayanamayıp şu sağdaki muhteşem fırçayı alıverdim. Fırça deyince akan sular duruyor bende, fiyatı 130 TL. olsun varsın razıyım.
Daha sonra herkesin aslında hiç beğenmediği, sabitlenmiyor dediği Flormar'ın son koleksiyonu Bohemian Dream'den  it's my headband  isimli şahane rengi aldım. Daha bir kararım yok hakkında ama allık olarak da denemeyi planlıyorum. En son olarak da H&M'den bayıldığım 12.99 TL.'lik ojelerinden 2 tane almış bulundum, ama renkleri şahane ne yapabilirim. Kırmızı olan Russet Pearl ve instagram hesabımdan görebilirsiniz.

Bu haftayı çok ucuza kapatmadım ama olsun, çok zevkliydi ve aldığım herşeyi de çok sevdim. Siz  bu hafta sonu neler aldınız?
Sevgiler..

40 yorum:

  1. hepsini güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan tatlım

    YanıtlaSil
  3. flormarın bu farları kullandıkça harikalaşıyor kabında.. it's my headband rengini almamıştım nasıl durur ki ben de bilemedim :( yani bu farı tek renk olarak süremeyiz değil mi göz kapağımıza bir kaç renkle mi karıştırmak gerekir acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kzmetikpsikolojisi far olarak gri ile katıştırıp kullandım allık olarak kullanıyorum genelde far olarak hiç dayanıklı değil çünkü :(

      Sil
  4. Şu aquatic serisinden bir şey alamadığıma çok üzülüyorum çok güzeller. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi evet ben de alamamıştım bu böyle iyi denk geldi :) teşekkürler :)

      Sil
  5. Şu nars fırçaları umarım bana da almak kısmet olur :) Ama daha çok yolun başındayım :)
    Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fatmaardalı teşekkürler umarım bütün nars fırçalar senin olsun :)

      Sil
  6. Russet Pearl nasıl güzel bir renk öyle, bayıldım ona ben:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı yani 13 lira eder bence hakkaten şahaneymiş :)

      Sil
  7. Güle güle kullanın. Çok renkli güzel ürünler. Harika

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan.. Ben hiç bir şey almadım bu arada :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajdünyam :)) teşekkürler tatilde olmanın avantajı işte :)

      Sil
  9. Hepsini güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  10. Fırçayı çok merak ettim ben. Güle güle kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda çok teşekkürler canım :) nars fırçalar süperdir bu da çok güzelmiş :)

      Sil
  11. flormarın bu ürünü benim beklediğim gibi çıkmadı hiç, üzdü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sümeyyeözcan evet bence de öyle hatta alırken de biliyordum ama renge dayanamadım biraz daha deneyip yazacağım :)

      Sil
  12. o fırça çok aklımı çeldi...bakalım :)) güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün teşekkürler canım :) ilk Nars fırçanı alacaksan yachiyo yu almanı öneririm hepsini tek yazı ile yazacağım bu arada :)

      Sil
  13. Ojeyi ve allığı çok beğendim.. Güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  14. gülegüle kullan canım allığın rengine bayıldım :) ayrıca allık yorumlarını da bekliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bidolukozmetik teşekkürler kullanmaya başladım yazacağım..

      Sil
  15. Ojeler cok guzeller! Iyi bir firca verilen her kurusa deger :)

    www.elabellaworld.com

    YanıtlaSil
  16. Ben de bu hafta ruj ve dudak kalemi aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @selmamollaoğlu :-)) güle güle kullanın

      Sil
  17. Yaa ben çok utanarak söylüyorum, tırnaklarımı yiyorum :( tırnak yiyen varsa anlar halimden.. Kaç kere uzattım renk renk ojeler sürdüm ama bir stres anında hop elim ağzıma gidiyor yiyorum. Ne yapmam gerek ya :(
    Blogunu çok beğendim! Hemen takibe aldım, bana da beklerim :)
    http://filmsenaryom.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filmsenaryom tırnak hiç yemedim ben ama buna engel olmak için takma tırnak kullanılabilir
      http://audreyinsekerleri.blogspot.com.tr/2015/08/beliz-kozmetik-ile-tanstnz-m.html?showComment=1441291324883#c6219515969368007143 şurada bahsetmiştim takma tırnaklardan detaylı da yazacağım bence tam size göre olabilir.. bloga bakıyorum hemen..

      Sil
  18. Ürünleri sağlıkla iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  19. @aslınındünyası çok teşekkürler :-))

    YanıtlaSil
  20. Russet pearl süpere benziyor gule gule kullan hepsini :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...