1 Eylül 2015

My Autumm Wishlist..

Her ne kadar sıcaklar son hız devam ediyorsa artık Ağustos bitti  Eylül geldi, dolayısı ile serin havalar kapımızda, yani ben öyle umuyorum en azından. Ben de dresslink den sonbahar için hem gündüz hem de gece giyebileceğim, hem de sezon trendlerini yansıtan bir wishlist hazırladım.



dresslink.com


 Mesela geçtiğimiz ilkbahar ve yaz boyunca çok moda olan kimono havaların serinlediği sonbahar günleri hem kotlarla hem de elbiselerle çok iyi uyum sağlayacaktır.
dresslink.com


Serinden hafif hafif soğuğa dönecek geceleri ise yine 2 sezon önce popüler olan, bu sezon ise geri dönen bir militer ceket ile tamamlayabilirim. 



dresslink.com

Son olarak ise kış geceleri beni sıcak tutacak, hem de şık duracak bir palto arıyordum ki karşıma çıktı. Kış aylarında klasik olarak koyu renkler giymeyi sevmediğim için bu gri-mavi kaban  bana tam uygun geldi. 


 dresslink
dresslink.com


Aksesuardan, ayakkabıya, yazlık elbiselerden kışlık kabanlara pek çok ürün, hem de uygun fiyatlarla sizi burada bekliyor. Göz atmayı unutmayın.
Sevgiler..

50 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet ben de öyle :-))

      Sil
  2. hepsini inceledim iremcim, çok zevkli seçimler canım
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bademlebuduk çok teşekkürler canım :-))

      Sil
  3. İlk fotoğraftaki güzelmiş....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet çok da uygun mevsim için :-)

      Sil
  4. Destek tamam. Güzel ürünler.

    YanıtlaSil
  5. Askeri kıyafetler üniforma gibi duruyor o yüzden çok tercih etmiyorum. Kimono ve palto çok şık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deneyimlianne bunda çiçekler de olduğu için daha kolay giyilir skinny kotlar üzerinde çok hoş duruyor :-))

      Sil
  6. bir verebilsem şu kiloları :( hiç bişeyi kendime yakıştıramıyorum İremcim :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam inşallah bir an önce verirsin sana lipoliz uygulaması tavsiye edebilirim..

      Sil
    2. Tam whatsapp lık konu desene

      Sil
    3. @siriyaşam bence de canım :))

      Sil
  7. Militer ceket hoş olurdu kotla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nazortabey evet ben de öyle düşünüyorum :-))

      Sil
  8. Kimonoyu çok beğendim, linkler tamam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi çok teşekkürler canım :-))

      Sil
  9. destek tamamdır :) militer cekete bayıldım !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün çok teşekkürler canım..:-)) militer ceket gerçekten tam uyacak bu sezona diye düşünüyorum..

      Sil
  10. kimono güzelmiş tam da bohem tarzına uygun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bidolukozmetik yaz-kış güzel bir alternatif oldular gerçekten çok seviyorum..:-))

      Sil
  11. Kaban ve kimono güzelmiş ah ahh...

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil
  12. İlk fotodakini çok beğendim.. Sonbahar geliyor.. Sitede çok hoş şeyler var gerçekten... Bakılması gerek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti evet ben de pek çok güzel şey buldum sırayla alacağım :-))

      Sil
  13. Gri-mavi kabana bayildim, cok guzel!

    www.elabellaworld.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elabellaworld tam da bu sezon trendlerinden :-))

      Sil
  14. Ceket 10 numara 5 yıldız. Bayıldım.👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @birgülerdoğan değil mi benim de favorim o :-))

      Sil
  15. bende kabanı sevdim en çok
    linkler de tamam :))

    YanıtlaSil
  16. Kimonolar çok rahat oluyor, giy ve çık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajtavsiyem evet aynen öyle o kadar da güzel modeller var ki hangisini alsam bilemedim :-))

      Sil
  17. Harika secimler, hepsi birbirinden guzel

    YanıtlaSil
  18. Ne iyi yapmışsınız , bizi biraz güncel sorunlardan uzaklaştırıp modaya daldırdınız. ben gri kabanı aldım gitti, çok hoş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef moda konusu bize hep iyi gelir zaten daha sık böyle konularda yazmaya çalışacağım artık :-))

      Sil
  19. Kimonolar bu yazın favori parçasıydı. Sonbahar için de biraz daha kalınlarını gördüm. Sanırım bir tane de ondan edineceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi evet benim de gözüme kestiğim birkaç parça var :))

      Sil
  20. Kimonoya bayıldım :) Zevkli seçimler yapmışsın canım..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülşahınsihşrlideğneği çok teşekkürler :)

      Sil
  21. dresslink den hiç haberim yoktu. Kimono filan görünce dikkatimi çekti. hemen bakıcam, belki degişik modeller vardır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @edagüngör evet ben baktım iyice güzel modeller varmış..

      Sil
  22. Yanıtlar
    1. @sosyalmedyakafecom evet en sevdiğim modellerden biri :-))

      Sil
  23. Kimonoya bayıldım çok güzel gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda benim de favori giysim kimono geçen bahardan beri :)

      Sil
  24. hepsi hoş ama ben de mavi/gri kabana bayıldım. fiyatı da çok uygun,siteyi incelemeye başladım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nihankeçecitali evet çok güzel ve uygun fiyatlı ürünler var ben aldım bir şeyler :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...