17 Temmuz 2012

Hafta Sonu Ojesi.. China Glaze Crimson..

Bu güzel ve muhteşem ojeyi 2 hafta kadar önce evimin yakınındaki Efe Kozmetik'den aldım. Bununla beraber aldığım It's Alive'ı daha önce sürmüştüm. Bu oje de CG Holloween koleksiyonuna ait, muhteşem koyu patlıcan moru renginde bir oje. Bütün China'lar gibi kolay sürülüyor ve kolay kuruyor. Oje o kadar koyu renkki ilk bakışta siyah gibi duruyor ama ışıkta bakınca kopkoyu bir mor olduğu görülüyor. Aslında renk itibariyle tabiki kış aylarına daha uygun bir renk ama bu güzelliği sürmeyip de kışa kadar bekleyemedim.









Ojenin tam rengini yakalayabilmek için bir sürü fotoğraf da çektim ama yine de tam renk resimlerde çıkmamış. En yakın olanı alttan ikinci, gün ışığında çektiğim oje gibi görünüyor. Koyu renkleri sevenler bu renge bayılacaklardır, mutlaka tavsiye ediyorum.
Sevgiler..

2 yorum:

  1. merhabalar.:)
    kızım görmesin ojeli tırnaklarınızı:)
    takipçinizim.
    bende bekliyorum sayfama.
    sevgiler.
    :)

    YanıtlaSil
  2. @birtutamkekik.. teşekkürler.. hemen bakacağım bloga..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...