20 Temmuz 2012

Oğlumun bana İngiltere gezisinden getirdiği hediyeler..

Belki söylemişimdir burada, oğlum geçen ay yaz okulu için İngiltere'ye gitti ve geçtiğimiz hafta döndü. Sağolsun biricik annesini de düşünmüş ve bana bu cicileri getirmiş..

Bu spor çantaya bayıldım, hatta son bir haftadır sürekli bunu kullanıyorum. Tam benim istediğim gibi bavul kıvamında ve neredeyse herşeyi taşıyabiliyorum bununla.. 

Bu kitabı da ben severim diye düşünüp almış, aslında doğru bilmiş tabi ki severim Stephan King en favori yazarlarımdan biridir. Bu kitabı da acaip derecede korkunç ve harikadır. Okumayan varsa ve korku-doğaüstü-gerilim türü romanlardan hoşlanıyorsa mutlaka okumasını tavsiye ederim. Türkçe adı Hayvan Mezarlığı, kitabı hem türkçede hem de orijinalinde çok çook eskiden okumuştum tabiki de. Ama oğluşum getirir de ben okumazmıyım, tabiki kitabı yeniden okuyacağım.

Düşünüp de almış olması bile yeterli benim için tabi bu durumda, o nedenle gözüm gibi bakarım artık ben bu gelenlere...
Sevgiler..

5 yorum:

  1. ayy cnmm benim bebişte büyüsün annesine hediye getirsin :)) görürüz inşallah

    YanıtlaSil
  2. @eliftuna.. işallah canım zaten göz açıp kapayana kadar büyüyüveriyorlar..

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım , çok zevkli bir oğlun varmış gerçekten :) Sevgilerle ..

    http://rimellikiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. @rimellikız.. teşekkür ederim.. düşünmesi bile yeter onun..:-))

    YanıtlaSil
  5. Annesini de düsünürmüs tatlim benim :-*

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...