11 Temmuz 2012

Ayak Kremleri karşılaştırması..

Yaz nedeni ile açık ayakkabı ve sandaletlere geçtiğimiz için, topuklarımızı yumuşatmaya ayak kremleri yetmemeye başladı. Hergün duştan sonra TV karşısında otururken kremlerimi mutlaka sürmeye çalışıyorum ben de. Bugüne kadar normal vücut losyonu ile ayaklarımı da kremlerken FlorMar'ın ayak kremini görünce mağazada denemek için almıştım. En son Vanilya Club kutusundan da Ann Yvette ayak kremi geldi bana. Böylece ikisini karşılaştırabilme şansım oldu.


FlorMar'ı bir süredir kullanıyorum ve 150 ml.'lik koca tüpü 4.90 TL. gibi bir fiyattı yanılmıyorsam. İçinde de mango, kakao ve shea yağları bulunuyormuş, ki bu maddeler vücüt bakım kremlerinde oldukça sık kullanılan maddeler.


Ürünün üzerinde son kullanma tarihi var, bu artı bir özellik tabi.

Krem oldukça yoğun ama ayakta yapış yapış bir his bırakmıyor, aksine sürülür sürülmez hemen emiliyor.




Görüldüğü gibi ürün 100 gr.'mış, bütün çabalarıma rağmen 100 gr. kaç ml. eder bilemedim. Sonuçta fazla olan iyidir gibi bir mantıkla yola çıkyorum, hesaplayabileniniz varsa bana yazsın hatam varsa düzeltirim. Sanırım bu miktardaki krem 25.35.TL. Bu üründe de son kullanma tarihi var. Her halükarda FlorMar hem fiyat, hem miktar olarak daha iyi görünüyor.




Ann Yvette krem ayrıca çok da yoğun gibi değil, bu tarz kremler gibi emilimi FlorMar'dan biraz daha uzun sürdü. Elimdeki bu iki krem de bitince, yeni bir krem denemek istemezsem FlorMar'ı tekrar alırım rahatlıkla.
Sevgiler..

4 yorum:

  1. Flormar'ın makyaj malzemesi dışında ürünlerini kullanmamıştım. Ayak bakım kremi alıcaktım , fiyatı çok uygun memnun da kalmışsınız tercihimi bu yönde yapıcam.Tşk.

    YanıtlaSil
  2. @pinklemprie.. işine yaramasına çok sevindim.. başka ürünleri de denedikçe yazacağım..

    YanıtlaSil
  3. Canım 100 gr 100 ml ediyor:)

    YanıtlaSil
  4. @Alışeveriş Dellysi.. :-)) ay ne bilim zaten mat sıfır bende kocişe sordum o da tam denk gelmez gibi bişiler dedi özgül ağırlığına bağlıymış felan diyip kafamı karıştırdı..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...