14 Haziran 2020

Loreal Bonjour Nudista BB Krem ve Glow Cherie Aydınlatıcı..

Bugün Loreal'in oldukça sevilen iki ürününden bahsetmek istiyorum. Aslında Bonjour Nudista oldukça eski bir ürün, çıkalı baya oldu. Ama ben BB krem kullanmadığım için ancak Loreal bir proje için gönderdiği zaman tanıştım kendisi ile. Glow Cherie doğal aydınlık veren krem ise yaz koleksiyonunda çıktı Loreal'in. Ben bu iki ürünü genelde beraber kullandığım için beraber yazayım dedim.

Öncelikle Bonjour Nudista'nın 4 rengi var. Bendeki medium rengi, onun bir açığı olsa bana daha iyi olurdu kesinlikle çünkü ürünü kullandığımdan beri sen nerede bronzlaştın yorumları alıyorum. Ama bu bronzlaşmanın tek sebebi BB krem değil tabi. Glow Cherie'nin de 3 ayrı tonu var. Önce medium bana iyi gelirmiş gibi düşünsem de deneyince light rengini almayı tercih ettim. 



Glow Cheri aslında aydınlık veren, cildin doğal ışıltısını arttırıcı bir nemlendirici olarak geçiyor. Ama bu kremi tek başına ışıltısı doğal ve güzel ama tek başına yeterli bir nemlendirici değil bence. 


İçerik listesi çok uzun ve çok da temiz değil ama içinde karpuz özü varmış. Listenin ortasından sonra yer alıyor. Bu öz sayesinde 24 saat nem vaat ediyor ki mümkün değil bu. Çok kuru ciltlere her şekilde yetersiz gelecektir zaten de bana da altına başka bir nemlendirici ile çok iyi oluyor. 


BB krem ise klasik BB krem, kapatıcılığı yok ama doğal renk düzenleme, cildin daha hoş görünmesi gibi etkileri var. 


Ben ikisini karıştırarak uyguluyorum, o nedenle cildim yanmışım da bronzlaşmışım gibi ışıl ışıl görünüyor. Tek başına BB kremi çok kullanmazdım zaten ama yaz için bu ikili gayet iyi oldu bana. Kışın da genelde  bir fondöten içine veya direkt üzerine  Glow Cherie kullanıyorum.  


Buğdaydan biraz daha koyu tenliler bu rengi çok sevecektir. Dokuları hafif, ciltte ağırlık yapmıyor. Yalnız şöyle bir şey var ki bence BB krem pek kalıcı değil. Ama Glow Cherie'nin kalıcılığını beğendim. Hatta onu toz aydınlatıcıdan önce uygularsam kalıcılığını daha arttırıyor ki süper oluyor. 


BB'nin oldukça koyu olduğu görülüyor. Ama zaten yaz aylarında cildim hafif bronzken de kullandığım için çok aşırı koyu durmadı bende. Ama yine de bitince onu yeniden almayı düşünmem.. GC'yi ise bittikçe alacağım kesin, gayet beğendim ve sevdim. Bu arada ürünün hafif bir de karpuz kokusu var gerçekten.

Ürünler Loreal ürünlerini satan bütün mağaza ve marketlerde mevcut, sık sık indirime girdikleri için normal fiyatlarından almamanızı ve alırken fiyat karşılaştırması da yapmanızı öneririm. 
Sevgiler..

18 yorum:

  1. Her ikisini de denemedim ama glow cherie yi denemek isterdim, indirimleri kovalamak lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @littlebutterfly glow cherisiz makyaj yapamıyorum artık o derece mutlaka bak derim :-))

      Sil
  2. oooo isimlerini de her şeylerini de sevdim oooo saool :)

    YanıtlaSil
  3. Nudistayı denemedim ve çok merak ediyorum. Ama Glow Cherie geçen yaz elimden asla düşmedi.. Bu yaz başında da bir ton açığını aldım.. Hatta blogda da yazdım. Nemlendirme konusunda sana katılıyorum ama çok güzel bir ürün. Çok seviyorum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @esrayıldız uzun zamandır makyajımın demirbaşı oldu süper bir şey bence...:-))

      Sil
  4. Ya o aydınlatıyı alacağım ben de uzun süredir aklımda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @pembedünyam ilk indirimde kap bir tane çok seveceksin..:-)

      Sil
  5. Nudista ile anlaştığım pek söylenemez ancak Glow Cherie'ye bayılıyorum.İkisini birlikte denemek hiç aklıma gelmemişti.Bende nasıl olur merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajkelebeği daha glowy ve hoş duruyor bence bir dene bakalım -))

      Sil
  6. Amerika'da bir çok yere gittim.Bu glow cherie'den yok bir türlü.Anlamadım gitti.Bu ara oldukça popüler.İnstagram da çoğu makeup artist doğal ışıltı vermesi için tercih edince benimde ilgimi çekti ürün.Senin yazını görünce de e denemek lazım kesin dedirtti. Sağlıcakla kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @pamukşeker evet beğenilen bir ürün genel olarak ben de seviyorum.. sevgiler :-))

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. @evintekkızmona o çok güzel bir ürün ben çok severek kullanıyorum :-))

      Sil
  8. Glow cherry yi beğendim. Yazın cilde sadece parlaklık veren şeffaf bir şeyler önerebilir misin? Makyajsız gibi duruyormus ama sadece aydınlık veriyormus. Ay umarim anlatabildim 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya tamam böyle bir yazı hazırlayayım ben o zaman :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...