17 Haziran 2020

Favori Yaz Parfümlerim..

Bugün #birürünüçyorum yazılarında favaori yaz parfümlerimiz olacak. Ben parfümleri yine pahalı orta ve uygun olarak 3 kategoride inceleyeceğim. Bu yaz mis gibi kokmanız için bloglarımızda çeşitli parfümler sizi bekliyor, haydi  bakalım nelermiş bunlar.

Benim seçimlerim pahalı kategorisinde Bulgari Rose Goldea, ortada L'occitane Pivoine Flora ve uygun kategoride ise Avon Magnolia de Fleurs oldu. 



Şişe tasarımlarını da çok sevdiğim parfümler bunlar kesinlikle.


Gül ve misk kokularının birleşiminden oluşan Rose Goldea uzun zamandan beri benim favori parfümlerim arasında yer alıyor. Bu ikinci şişem ve elimde olsun istediğim parfümlerden biri.


Top notalar 

Fresh Işıltılı  Renkli

nar kalbi , gül yapraklarının değerli özü, misk nektarları



Kalp notalar 

Görkemli Efsanevi Sütlü
Isparta gülü özü, Grandiflorum yasemin özü




Dip Notalar

Muhteşem Şefkatli Balzamik
şehvetli miskler, sandal ağacı özü, beyaz tütsü esansı

Bu kokuyu Sephora'da falan mutlaka koklamanızı önereceğim, bayılacaksınız.



Loccitane'ın muhteşem şakayık kokusu benim favorilerimden biri. Ferah çiçek kokularını sevenler için vazgeçilmez olacak bir koku bence. Hem muhteşem bir kokusu var hem de oldukça kalıcı. Yaz aylarında ferah, iç bunaltmayan bir çiçek kokusu arayanlara önerebilirim.


Avon Magnolia en Fleurs ise manolya çiçeklerinin taze kokusundan oluşan yeni bir parfüm ve çok kısa süre önce bloga konuk olmuştu. Üzerine tıklayarak detaylı okuyabilirsiniz ama yoğun çiçek ve ona karışan hafif  baharat kokularını sevenlerin tercih edebileceği bir koku. 

Gördüğünüz gibi yaz için parfüm tercihim çiçek kokularından yana oluyor benim. Bu yazıyı kış aylarına doğru bu sefer favori kış parfümlerim olarak yeniden yazmamız gerekecek sanıyorum. Nilgün'ün favori yaz parfümlerini buradan, Gül'ün favori yaz parfümlerini ise buradan okuyabilirsiniz. Sizin favori parfümlerinizi ise yorumlarda bekliyorum.
Bütün #birürünüçyorum yazılarımı buradan tıklayarak okuyabilirsiniz.
Sevgiler..



28 yorum:

  1. Çiçek kokusunda buluşmuşuz seninle ;) Bulgari'ye de mutksjs bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan bayılacağına eminim...:-))

      Sil
  2. Loccitane'ın kokusuna bakacağım.

    YanıtlaSil
  3. Bulgari'nin bu kokusu çok güzel.
    Loccitane, YR gibi markaların parfümleri de benim tenimde hiç kalmıyor ve koku hemen değişiyor. Monoi mesela, yağına ne kadar aşıksam,parfümünden nefret ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nily monoi nin parfümüne bakamadım daha pek bakmayı da düşünmüyorum ama bakalım.. YR'nin parfümleri genelde kalıcı değil zaten bende..

      Sil
  4. Ben ilk fırsatta Avonu deneyeceğim

    YanıtlaSil
  5. Migren yüzünden parfüm bana ağır gelebiliyor. Yazın daha hafif deodorantları tercih ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @adadenizi o zaman Nilgün'ün yazısını okumalısın onun da migreni var tetiklemeyen parfümler önermiş...

      Sil
  6. Avon'un yeni parfümünü merak ediyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @pembedünyam çok güzel ve çiçeksi bir parfüm...

      Sil
  7. Blogumda sana iki tavsiye var; beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @eğitimpınarı :-)) öyle mi bakacağım hemen..

      Sil
    2. Favori yaz parfümlerinden en çok Avon'u beğendim.

      Sil
  8. Rose Goldea'nın kokusunun ne kadar güzel olduğunu biliyorum ancak artık Türkiye'de iyi bir indirim yakalayıp selektif parfüm almak iyice zorlaştı.Yurt dışındaki kampanyalara ya da burdaki 30 ml parfümlere göre yapıyorum seçimlerimi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajkelebeği aslında sephora hafta sonu iyi bir indirim yaptı öyle indirimler beklemek lazım bence de artıkyoksa fiyatlar uçtu tabi...

      Sil
  9. şakayık manolya gül pekii, bulgari yani isparta gülü mü kullanıyooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone bu kullanmayabilir emin değilim ama kullanan çok var :-))

      Sil
  10. Bulgari ve L'occitane'nin kokusunu bilmiyorum ama Avon Magnolia de Fleurs hem şişe rengi hem de kokusu ile favorim diyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @esratakım evet Avon'un parfümü kendi segmentinde çok başarılı..

      Sil
  11. Şişe tasarımları gerçekten güzelmiş.

    YanıtlaSil
  12. Çiçekçi kokuları çok severim migrenimi tetiklemeyen parfüm bulmak da gerçekten çok zor ama avon parfümler beni tetiklemiyor

    YanıtlaSil
  13. Avon u merak ettim manolya kokusu çok severim. Şakayık da güzel olabilir ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya avon'un son kokuları o kadar güzel ve kalıcı ki imkan varsa dene derim :-))

      Sil
  14. Eşim buna bayılacakk :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...