24 Haziran 2020

Favori Flormar ürünleri...

 Bugün #birürünüçyorum yazılarında favori Flormar ürünlerimizden bahsedeceğiz. Bu tahmin edeceğiniz gibi zor bir konu, o kadar çok favori ürünüm var ki hangisini seçeceğimi bilemedim. Şu anda numarasını tam hatırlayamadığım meşhur kırmızı ojesinden beri çıkardığı ürünlerin büyük kısmı favorim olmuştur. Değişik ürünlerini her zaman zevkle kullanmışımdır. Şimdi bakalım son zamanlarda favori Flormar ürünleri hangileriymiş.


Genel olarak tabi buradaki ürünlerin özelinde olması şart değil ama Flormar bazları, aydınlatıcıları, rujları ve tabi ojeleri çok beğeniyorum.
Bu 4 kategori markanın gerçekten çok başarılı olduğu ürünler çıkarttığı kategoriler. Arada 1-2 vasat ürün olsa da genelde alanların çoğunun da memnun kaldığını bana gelen yorum ve mesajlardan biliyorum. 



Önce rujlara gelelim, Flormar geçtiğimiz senelerde çok başarılı iki likit mat ruj çıkarttı. Biri Kiss me more serisi, seride 16 değişik renk var. herkesin seveceği herkese yakışabilecek renkler bunlar. Dudakları minimumda kurutması ve çok kalıcı olması ile bu rujları çok seviyorum. Güncel fiyatları 50 TL. ama indirimde yarısına kadar düşebiliyor.


Flormar rujların benim için  bir diğer favorisi silk matte serisi, bu seri çıktığından beri favorim. Yanımda mutlaka 1-2 tanesi oluyor. Silk matte rujlar yine 15 renk seçeneği ile geliyor. Yapısı çok hafif ve dudağı neredeyse hiç kurutmuyor. Buna karşılık kalıcılığı kiss me serisi kadar uzun değil. Ama bu kalıcılık konusu benim için açıkçası hiç önemli değil. Çünkü hem renkleri hem yapısı ile çok güzel rujlar bunlar. Güncel fiyatları yine 50 TL. civarında ve kesinlikle indirimsiz almaya bile değer. 


Flormar'ın bir diğer usta olduğu konu da makyaj bazları, aydınlatıcı, kızarıklık önleyici, canlılık verici vs. her çeşit bazları var ve çok başarılı. Her cilt tipine ve isteğe göre bazı bulunuyor. Ben daha önce bir CC baz serisi vardı onları çok severek kullanmıştım. Onlar sanırım hala var ama ambalajları değişmiş, daha şık olmuş. Ama şu andaki favorim tabi ki glowy makyaj bazları, içinde minik aydınlatıcı toplar olan bu güzel bazları zevkle kullanıyorum. 


Bir diğer favorim Flormar aydınlatıcılar. Buradaki 2 sene evvelki bir koleksiyondan çıkmıştı ama başka isim ve ambalajlarda bu aydınlatıcılar hala bulunuyor. Flormar'ın hem likit hem de toz aydınlatıcıları hem formül hem kalıcılık hem de pigmentasyon açısından gayet iyidir. Kesinlikle alıp deneyin derim. 


Aydınlatıcı ve kontür paletleri de oldukça başarılı, öndeki kontur trioyu o kadar severim ki yedeklemiştim bile. 



Ve daimi favorimiz Flormar ojeler tabi ki. Eskiden klasik serisi favorimken şimdi diğer serilerini daha çok seviyorum. Ama gerçek favorim işte bu full color serisidir. Neredeyse her rengi var bende, fırçası,  yoğunluğu, renk vermesi, kalıcılığı ve renk skalası hepsi 10 numaradır. 

Benim favorilerim bunlar, sizin eklemek istedikleriniz varsa yorumlarda bekliyorum. Nilgün'ün Flormar favorilerini buradan, Gül'ün Flormar favorilerini ise buradan okuyabilirsiniz. 

Benim bütün #birürünüçyorum yazılarımı okumak için de tıklayabiliriniz. 

Sevgiler..



27 yorum:

  1. Ojeler heoimkdjn favorisi kesinlikle. Silk Matte rujların yapısını ben de çok beğeniyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan ojeler her daim favorimiz :-))

      Sil
  2. O yeşil ambalajlı aydınlatıcı en sevdiğim olabilir. İyi ki sen yazmışsın çünkü benimkini kapağı kırık olduğundan yazıma alamadım. Onun dışında ortak sevdiklerimiz çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nily evet baya ortak ürünümüz varmış :-))

      Sil
  3. Ayyy İrem şahane görünüyor her şey :) Özellikle rujları çok denemek istiyorum yaa .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @esrayıldız rujları mutlaka dene derim :-)))

      Sil
  4. All of these products look really beautiful!  

    YanıtlaSil
  5. yani flormar ın nerdeyse her şeyi iyi diyon hesaplı da zateen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone evet indirim dönemlerinde almak lazım :-))

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. @lerzankara benim de öyle çok severim :-))

      Sil
  7. Makyaj bazlarının bu kadar çeşitli olduğunu bilmiyordum, paletin tasarımını da çok beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @esratakım daha çok çeşit var da bende bu kadarı var :-))

      Sil
  8. Silk Matte ve Kiss Me More tujlar ve aydınlatıcıya ben de bayılıyorum :)!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @pembedünyam silk matte gerçekten çok başarılı bir seri :-))

      Sil
  9. Flormar markası tarafından üretilen komple kozmetik ürünleri. Kız kardeşim bu ürün yelpazesini beğendi.
    Endonezya selamlar.

    YanıtlaSil
  10. yaa hüseyin rahmi, reşat nuri ile birlikte en sevdiğim iki yazardan biri. bi dolu kitabını okudum, romanları öyküleri, hepsi güzeel :) kendi de hoş bir insan. evini de görebilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone ben de çok severim o yüzden seri halde okuyayım diyorum bu yaz :-))

      Sil
  11. Flormar Silk matte serisi en sevdiğim likit ruj serisi ❤️

    YanıtlaSil
  12. @evintekkızımona ben de çok seviyorum :-))

    YanıtlaSil
  13. flormar'ın cilt ürünleriyle pek anlaşamadım ama diğer ürünlerini severim, özellikle de rengarenk ojelerini ve göz kalemlerini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ebrudüvenci ojeler herkesin favorisi zaten :-))

      Sil
  14. Keske flor mar burda da olsa. Almanyada dm de var bizde neden yok bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya aslında yurt dışında baya popüler ama Almanya'da olmaması ilginç tabi..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...