29 Nisan 2019

Farmasi Intense Color Lipstick..

Uzun zamandır denediğim ama yazamadığım Farmasi ürünleri vardı. Sırayla artık bazılarını yazmak istiyorum. Onlardan biri de Farmasi intense color ruj. Bendeki rengi 102 numara ve kendisi bana @farmasimaksaray68 hesabı tarafından gönderildi.


Farmasi'nin rujlarını daha önce de kullanmıştım. Özellikle mat ama kurutmayan yapısı ile BB rujları çok güzeldir. Onlardan baya kullanmış ve sevmiştim.


Intense color serisinden de 105 numarayı kullandım. Onu da çok beğenmiştim. Kırmızısının tonu çok güzeldir. 102 numara Colombia rengi ise kahvelik içeren bir nude tonu. Bence buğday tenlilere çok yakışacak bir renk.


Farmasi rujların ambalajları da zarif özellikle siyah renkte olması ve üzerindeki yazıların silinmemesi beni mutlu ediyor. Bu üzerindeki yazıların silindiği ürünlerle ilgili ne hissettiğimi biliyorsunuz zaten.


Aslında renk kolay bir renk yapısı da kenarlardan taşmaya akmaya, bulaşmaya uygun değil. Ama yine de isterseniz nude bir dudak kalemi ile dudağınızı güzelce çevreleyip uygulama yapabilirsiniz. Öylesi daima daha güzel ve kalıcı olur. 


Kolay sürülen ve dudağı kurutmayan bir ruj. Zaten kesinlikle mat bir ruj değil. İçerdiği avakado yağı dudağı nemli ve dolgun görünmesine yardımcı oluyor. 




Ben rengine bayıldım. Zaten bu aralar en favori 1-2 kırmızım hariç hep bu tonları tercih ediyorum ve çantamda sürekli yerini alan rujların biri de bu.

Farmasi ürünleri için @farmasimaksaray68 a başvurabilirsiniz. Kendisi size hem ürün alımında hem de üyelikte yardımcı olacaktır. Sayfasından üye olanlara sürpriz hediyeleri oluyor ve üyelik tabi ki tamamen ücretsiz. Kendinize indirimli ürün almak, indirimli paketlerden faydalanmak için bile üye olabilirsiniz. 
Sevgiler..

25 yorum:

  1. Ürün tanıtımı ve değerlendirmeler için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Bu seriyi beğeniyorum bende rengi de güzelmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mormenekşe evet seride çok da güzel renkler var bence..

      Sil
  3. son denem içinde bende kullandığım tüm Farmasi ürünlerinden memnun kaldım.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fatmaüzmez evet genel anlamda ben de memnunum kullandıklarımdan...-))

      Sil
  4. bunun rengi tam benlikmiş :)) güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajlıkareler çok teşekkür ederim :-))

      Sil
  5. Farmasi intense 102 numaralı rujun rengi hoşuma gitti. Bu rengi çantadan eksik etmemek lazım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filmgündemi evet kurtarıcı bir renk ayna bile gerekmiyor sürerken bana .-))

      Sil
  6. Benim sevdigim tonlarda bir ruj, markanın rujunu kullanmadım ama çok begenildigini görüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @esra evet yapıları güzel diğer kullandıklarım da fena değildi..

      Sil
  7. Bu seriyi çok beğendim tek sıkıntım kalıcı olmayışı ki zaten böyle bir vaadi de yok. Sık tazeleyerek o sorunu da çözüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lerzankara gün içinde en az 2-3 defa ruj değiştirdiğim için benim için de problem olmuyor :-)

      Sil
  8. Çok tonum değil ama nemli ve dolgun göstermesini beğendim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden ben de joker olarak kullandığım için işte falan çok severim bu tonları :-))

      Sil
  9. renk çok hoşmuş gerçekten farmasinin birkaç ürününü kullandım gerçekten güzeller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @madamemine ben de kullandığım ürünlerinden memnun kalıyorum genelde..

      Sil
  10. hımm bu fazla iyiymiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone .-))) fazla değilse de iyi yani..

      Sil
  11. Renkkk cok guzell.Aklimda olsun,alırim😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @incidennotlar herkesin seveceği bir renk bence .-)

      Sil
  12. Farmasi rujun rengi çok tatli, güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
  13. Renge bayıldım ben de, güle güle kullan ...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...