22 Nisan 2019

Flormar Happy Filter Koleksiyon incelemesi..

Son zamanlarda değişen cilt bakımı ürünleri ile dikkat çeken Flormar hemen peşinden bir de Happy Filter adı ile yeni bir koleksiyon çıkarttı. Koleksiyon teması makyajda filtreli gibi pürüzsüz bir görünüm yakalamak ki benim çok hoşuma gitti bu fikir. Hemen bakalım koleksiyonda neler varmış. 


Tabi ki yüze makyajlı da makyajsız da olsa hafif bir blur efekt verecek pudralar, aydınlatıcı bir palet ki kendisinden epey bir söz edeceğiz, ayrıca likit göz farları, ıslak görünümlü ruj ve glosslar, baked allıklar, aydınlatıcı göz kalemleri ve mixnmatch ojeler bulunuyor.


Bu strobing yani aydınlatıcı paleti size bir şey hatırlatmadı mı? Evet yanılmadınız, Flormar'ın 2017'de çıkarttığı Flormar  City of Stars koleksiyonu içinde de bunun çok benzeri bir palet vardı. Yazının sonunda karşılaştırmasını da bulacaksınız zaten. 


Bu tarz baked pudraları çok seviyorum. Makyajı en iyi sabitleyen, yüze soft bir görünüm veren pudra çeşidi budur bana göre ve umarım Flormar bu pudraları kalıcı yapar. 



Aydınlatıcı paletimiz ve pudramız. Bu arada koleksiyon için seçilen renkler de çok güzel olmuş bence.  Diğer koleksiyondaki paletin rengi koyu lacivertti, mor çok daha hoş bence. 



Pudranın hafif yapısı ve yüzü hafifçe blurlemesi çok hoşuma gitti. Bendeki rengi 002 numara warm light, bunun 001 numarası da cold light, aslında her ikisi de açıktan ortaya doğru olan ten renkleri için düşünülmüş, sadece alt tonu farklı yapılmış ki güzel bir düşünce.



Aydınlatıcı paletinin swatchları. Renkler çok baskın, çok metalik, çok yaldır yaldır değiller.  Tek bir paletim olsun, doğal dursun, değişik alternatifli olsun isteyenler için gayet iyi ve uygun bir seçenek bence bu palet. Aydınlatıcım uzaydan görünsün derseniz palet size göre değil. Benim şahsi kullanma stilim paletteki bir kaç rengi üst üste uygulamak şeklinde oluyor ki o şekilde çok daha seviyorum. 



Bir önceki fotodaki 3 ve 4. renkleri ve bu fotodaki alttaki rengi beraber uygulamayı seviyorum ben. 



Bunlar da ıslak görünümlü ruj, gloss, likit far ve aydınlatıcı kalem. 


Gloss sevenler ama yapış yapış olmasın diyenler bu glosslara daha doğrusu renkli dudak yağlarına  bayılacaklar. Dudakta çok hoş duruyor ve kokusu da yok denecek kadar az. Dudağı nemlendiren ve çok hafif renk veren bir ürün.  Bu rengi 05 numaralı roseate rengi. Ben ayrıca 02 ve 03 numaraları da çok beğendim. Bu yaz plajda falan sıkça kullanacağım bir ürün olacak bu.  Alttaki ıslak görünümlü ruj, dudakta verdiği his çok konforlu, yağ gibi kayıyor. Yaz aylarında mat ruj sevmeyenlere çok güzel bir alternatif olmuş. Bendeki 02 numara beauty rengi. Aydınlatıcı kalemlerin ise 3 rengi var. Bunlar da göz içine, altına hatta burun ve dudak üzerine bile kullanılabilir.  En sevdiğim likit farlarına gelince, yapısı çok güzel tam köpük gibi de değil çok hafif kolay sürülüp dağılıyor. Bu renginden harika bir baz oluyor. Bu yapıda bir aydınlatıcı-kapatıcı olsa şahane olurdu mesela bence. 


Şimdi gelelim yukarıda bahsettiğim iki paletin benzerliğine ya da farkına. İlk bakışta iki palet birbirinin aynı görünüyor. 


Şimdi üstteki yeni alttaki eski palete ait swatchlar. 



Burada ikinci renkte baya bir fark var, en çok da bu renkte fark var zaten. Diğerleri bire bir değilse de çok yakın renkler. 


Bunlar da alttaki iki büyük rengin swatchları. 

Bence Flormar 2 sene önce çok sevilen bir paleti yeniden çıkartmakla çok iyi yapmış. Bazı ürünlerin koleksiyonda kalmaması lazım bence. Benim bu koleksiyonda favorim dediğim gibi likit farlar ve pudra oldu, siz neyi beğendiniz bakalım?
Sevgiler..






32 yorum:

  1. Güzel bir çalışma olmuş çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. baya simli simli gözüküyorlar gibi geldi bana güzel bir tanıtım yazısı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi hiç biri simli değil ki... teşekkürler .-))

      Sil
  3. Bu koleksiyonda sanırım en çok dudak yağını merak etmiştim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden renkli yağ olması bence çok iyi olmuş..

      Sil
  4. heey valla dönem ödevi gibi çalışma olmuş saol çok bilgilendiriciii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone :-)) evet biraz öyle oluyor benim ürün inceleme yazılarım .-))

      Sil
  5. likit göz farı hiç kullanmadım, en çok onu merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @esra ilginç bir ürün o daha koyu bir rengini alıp deneyeceğim ben de..

      Sil
  6. Ben de lip oil ve likit farı çok beğendim. Tabii fotoğraf sürprizini saymıyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nily bana foto gelmedi :-/ ig'de kendi eski fotolarımı kullandım :-))

      Sil
  7. likit farı merak ettim en çok ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ebrudüvenci yapısını çok beğendim başka renklere de bakacağım .-))

      Sil
  8. Yine çok güzel ambalajlı bir koleksiyon yapmışşlar, Flormar gerçekten son zamanlarda çok güzel paketlemeler yapıyor. Ben de en çok baked pudrayı merak ettim, yapısı çok hoş görünüyor. güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kübontheblog evet paketlemeler sunumlar çok güzel gerçekten.. baked pudrayı da beğendim 01 numarayı da alacağım sanırım...teşekkürler :-))

      Sil
  9. Islak görünümlü ruj çok güzel duruyor

    YanıtlaSil
  10. En çok da kitin kutusuna bayıldım desem.:)Koleksiyondan dudak yağlarını merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @beğendimpaylaştım ay o kutuları asla atamıyorum zaten .-)))

      Sil
  11. Gözümün kaldığı bir paket oldu bu güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  12. Fikir gerçekten de iyiymiş. Rujlar ayrı bir hoş duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @adadenizi evet flormar rujlar hep güzel ve albenili olurlar :-))

      Sil
  13. likit farı çok merak ettim. Ambalajlarda çok şık duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lerzankara evet cıvıl cıvıl olmuş tam yazlık ambalajlar..:-))

      Sil
  14. Benim favorim yine rujlar tabii 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya evet ıslak duruşlu olan da çok hoş diğeri de..

      Sil
  15. likit farı benim de favorim oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @pembedünyam evet ne güzel değil mi :*)))

      Sil
  16. Flormar pudralar genel olarak güzel oluyorlar, bu koleksiyonun pudrasını bulursam alayım ben de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan hoşuna gidecektir ince bir yapısı var..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...