17 Nisan 2017

H&M Yeni Ürün Alarmı..

H&M'e gittiğim zaman kesinlikle elim boş çıkamıyorum. En azından bir oje olsun mutlaka almışımdır her gittiğimde. Ama kabahat tamamen onlarda, her seferinde harika şeyler görüyorum. Bunlar genelde sürekli makyaj koleksiyonuna değil de böyle sınırlı ürettikleri ve genelde daha ucuz  ürünler oluyor. Geçen ay yaptığım alışverişten  bahsetmiştim zaten. Bugün de o alışverişte aldığım 2 değişik tür aydınlatıcıyı inceleyeceğiz.

H&M
H&M alışverişim toplu halde.. buradaki maske ve fırçaları da ayrıca yazacağım. Ama şunu söyleyeyim H&M fırçalar hele böyle sınırlı sayıda çıkanlar oldukça başarılı oluyor genelde, görürseniz kaçırmayın derim.


H&M

Hemen 3 mini kalemden oluşan "face pen" yani kalem aydınlatıcılara bakalım. Bunları instagram hesabımda gösterdikçe çok soru alıyor ne işe yarıyorlar diye. Bunların üçü de aydınlatıcı.  Sırayla Lilac yani lila, bronze ve pearl yani inci renklerine sahipler. Net 2 gr. olan aydınlatıcılar set olarak satılıyor ve galiba 14-15 TL. gibi bir fiyatı vardı.

H&M

Renkleri tamamen metalik yansımalar içeriyor. Üçünü de renklerine uygun olarak istediğiniz bölgede kullanabilirsiniz. Mesela lila rengini göz pınarında ve dudak üzerinde kullanmayı çok seviyorum. Ayrıca her üçü de far, far bazı niyetleri ile de kullanılabilir. Pigmentasyonları fena değil ama kalıcılıkları benim tenimde az, o nedenle elmacık kemiğimin üzerine uyguladığımda tek başına değil de uygun renkte bir toz aydınlatıcı ile desteklemeyi tercih ediyorum.

H&M

Bu minik şey de tatlı bir 4'lü aydınlatıcı paleti. tamamen krem ürünlerden oluşuyor. Tabi krem ürün durmuyor sende ne alırsın hala diyebilirsiniz ama çok tatlı ayrıca da kullanmıyor da değilim kullanıyorum yani.

H&M

Highlighter palet olarak geçiyor ve fiyatı yine 14 TL. diye hatırlıyorum.

H&M

En üstteki beyaz renk oldukça sedefli ve rahat dağılmıyor. Dağıttığımda da rengi gidiyor. O yüzden kendisini far bazı olarak denedim. Hiç de fena olmadı. İnanılmaz pigmentli bir palet, aşırıya kaçılmaması gerekiyor. 

H&M

Bronz renk hariç renkler birbirlerine oldukça yakın ama verdikleri metalik yansımalarda çok az farklılıklar var. Üstteki iki renk pigmentasyon bakımından hemen parmağa gelseler de sünger, fırça veya parmakla dağıtıldığında tamamen yok oluyorlar. Sadece beyazın çok hafif azıcık simli bir görüntüsü kalıyor o kadar. Alttaki iki renk ise daha yoğun, daha metalik ve daha kalıcı. İçlerinde de sim yok. Sağ alttaki renk hafif bir bronzer olarak da tercih edilebilir bence. Renklerin hepsi sünger veya fırça ile değil parmak ile alınıp dağıtıldığında en iyi sonucu veriyor.

Bence bu palet zaten çok kremsi yapısı ile de çok çabuk bitmeye aday. Geçtiğimiz haftalarda şurada bahsettiğim allık paletine benzeyen bir aydınlatıcı paleti daha gördüm H&M'de, O da tamamen krem aydınlatıcılardan oluştuğu  ve yapılarını benzettiğim için almadım artık. Bu dörtlüyü değil ama kalem aydınlatıcılara rastlarsanız alın derim.
Sevgiler..

48 yorum:

  1. Renkleri çok güzell mutlaka bakacağım güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
  2. Aaaa, benim zamanımda yüz aydınlatıcı diye bir şey yoktu, yeni çıkmış.:)))E, doğal zaman geçtikçe yeni yeni şeyler çıkıyor. Hatırlıyorum da üniversite öğrencisiydim, dudak parlatıcıları çıkmıştı çilek kokulu filan hey gidi günler asır gibi geliyor şimdi bana:))güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bücürükveben hatırlamaz mıyım o çilekli parlatıcılar yapış yapıştı ama tadı nefisti bayılırdım.. şimdi aldı başını gitti sektör.. teşekkürler..

      Sil
  3. Dörtlü paletin yapısının sıkıntısı el swatchlarından anlaşılıyor İrem'cim; ama şu minnak kalemler cidden çok cazip. Güle güle kullan, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik evet o çok iyi değil yine de kullanılır tabi o ayrı ama kalemler fiyatlarına göre başarılı canım :-)) teşekkürler sevgiler..

      Sil
  4. Minnoş kalem aydınlatıcılar gerçekten çok tatlı görünüyorlar İrem'cim😊 Ben sanırım cildim kuru olduğu için, krem ürünlerle çok iyi anlaşıyorum. Bende daha kalıcı olabilirler gibi. Yakın zamanda HM ye gidersem, bunlara alıcı gözüyle bakayım😊 Güle güle kullan, sevgiler❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog evet sende gayet güzel kalır bence de :-)) teşekkürler canım öpüyorum ...

      Sil
  5. ya o kalem aydınlatıcılar bence efsane olmuş ki :)!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer bence çok iyi düşünmüşler .-))

      Sil
  6. Kalem aydınlatıcılar şahane ilk defa mor aydınlatıcı gordum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bolkahveli aslında lila tonlar son zamanlarda çok popüler ben de sık sık kullanıyorum artık..

      Sil
  7. Renkleri çok güzelmiş, keyifle kullan...

    YanıtlaSil
  8. renkler harika özellikle kalem şeklinde olan aydınlatıcılara bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü evet onlar ve fırça benim favorim şu anda :-))

      Sil
  9. ben de aydınlatıcıya doymayanlardanım. Seviyorum ışıldamayı ne yapayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik :-))) aynen ben de öyle canım..

      Sil
  10. Fırçaları merak ettim gerçekten detaylı yazılarından sonra bende alabilirim not ettim takpteyim :) ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizem yazacağım en kısa zamanda teşekkürler :-))

      Sil
  11. Aydınlatıcı paletini çok beğendim mutlaka bakıcam :)

    YanıtlaSil
  12. kalem aydınlatıcılara bayıldım

    YanıtlaSil
  13. O face penleri görüp de cesaret edemedim almaya begenmem diye. Ama şu andan itibaren almaya kosucam. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın bu tarz ürünlerin tek sıkıntısı tester açmıyorlar insan deneyemiyor neyse ki be de beğendim.. :-))

      Sil
  14. Kalemleri görsem far deyip bakmazdım.İyi oldu bu yazıda gördüğüm.Denk gelirsem mutlaka şans veririm bunlara ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet ya aslında benziyor ben de lilayı far gibi de kullanıyorum Filizcim :-))

      Sil
  15. Kalem olanlardan aldım ben de ama daha deneyemedim. palete denk gelmedim sanırım ya da gözümden kaçmış. Bu arada dediğin gibi limited olan fırçalar gerçekten çok başarılı.
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @locosmetico ben de kasanın yanında tesadüfen görmüştüm paleti neyse büyük kayıp değil o .. kalemleri güle güle kullan .-))

      Sil
  16. benden kaçmaz diyosuuun hemen yakalarım yenileri diyosuun :)

    YanıtlaSil
  17. Kalem aydınlatıcılar pek bi minnoş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülsendoğan evet pek de pratikler Gülsencim :-))

      Sil
  18. kalem aydınlatıcılara bayıldım güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  19. Hm tam bir cennet özellikle allık aydınlatıcı bronzer ürünlerine hayranım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hümababal ben de seviyorum ve eli boş çıkamıyorum oradan :-))

      Sil
  20. Gerçekten alisveris yapmadan çikilamiyor oradan. Ben de iç çamasiri bölümünün müdavimiyim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya haha evet bir de oradan aldıklarım var tabi ayrıca da benim de...

      Sil
  21. İremcim ya bizim burada hala çok sıra oluyor ve hala kozmetik bakamıyorum bu yüzden 😕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam evet burada da var o sorun ama neyse ki sıra çabuk ilerler..

      Sil
  22. Aydınlatıcı paletı aşkınaa Çok begendım guzel gunlerde ışıldaa :-*

    YanıtlaSil
  23. Fırçalarını çok seviyorum H&M'in :)) Mutlulukla kullanın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mary ben de severim .. teşekkür ederim :-))

      Sil
  24. Fiyat açısından her bütçeye uygun ve güzel ürünler.Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ortadakarışıkblog evet fiyatları uygun ürünler seçiyorum genelde.. teşekkürler :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...