27 Nisan 2017

Golden Rose Holografik Oje Serisi..

Son zamanlarda Türk firması olarak tanıdığımız Flormar, Pastel ve Golden Rose harika işler yapmaya başladılar. Özellikle FLormar'ın üst üste çıkarttığı koleksiyonlara Golden Rose'da holografik oje serisi ile cevap verdi ve birbirinden güzel 7 renk ojeyi satışa çıkardı. Golden Rose daha önce de holografik oje adı altında ojeler çıkartmıştı ama onların holo ojelerle uzak yakın hiç alakası bile yoktu. Şimdi herkes biliyor ki holo ojelerin şahı Color Club ve özellikle de harp on it rengidir. Ancak bu sefer Golden Rose, CC ojelere oldukça yakın bir başarıya imza atmış. 
Golden rose holo oje

Hemen söyleyeyim ki fiyatları pahalı, herkes pahalı buldu ben dahil ama bunlar özel ojeler yani seven, beğenen, holo ojelerin hepsi benim olsun diyenlere hitap ediyor daha çok. Bir de Color Club ojeler 55 TL. bu durumda GR ojelerin fiyatları daha uygun tabi ki. Fiyat 17.90 TL. Ben CC holo ojelerin çoğunu da indirimde almıştım aslında ama yine de bunlara dayanamadım ve gördüğünüz gibi hepsini aldım.

Golden rose holo oje

Genel olarak seri hakkında bir kaç olumsuz yorum dışında fiyatları haricinde olumsuz bir yorum duymadım. Ama ben genel olarak konuşursam, pigmentasyonun biraz daha fazla olmasını isterdim. Ojeler 2 katta örtücüler evet ama o pırıl pırıl yanar döner holo hallerine en iyi 3 ve 4. katta kavuşuyorlar. 


Golden rose holo oje

İlk aldıklarım.

Golden rose holo oje

Bunlar da dayanamayarak gidip aldığım serinin devamı.

Golden rose holo oje

01 numara, CC harp on it ojenin deredeyse tıpa tıp aynısı. Bu fotoyu instagramda yayınladığımda tırnaklardan birinde gerçek harp on it var hangisi tahmin edin demiştim ve kimse bilemedi. Orta parmağımda harp on it var ve kesinlikle anlaşılmıyor. Sadece GR 4 kat diğeri ise 2 kat sürüldü.

Golden rose holo oje

04 numara, ortadaki parmağa önce siyah oje sürüp üzerine bunu sürerek denedim. Fena değil ama tek başına halini sanırım daha çok beğendim. 

Golden rose holo oje
 06 numara, bunu da 3 kat sürdüm. Mavi yansımaları bir harika en sevdiklerimden biri oldu.

Golden rose holo oje

05 numara, harika bir mor renk. Işıltıları çok belirgin. İsterseniz iki kat bile sürülebilir ancak ben yine 3 kat sürdüm. Bu arada bütün bu ojeler çok rahat sürülüp çok da kısa sürede kuruyorlar.

Golden rose holo oje

07 numara, işte favorim. Zaten instagramda 4500 like ve 1000'den fazla da kayıt aldı. Bu benim için bir rekor. Sanırım bunu 2 kat sürmüştüm. Belirteyim ojelerin hepsi aynı dayanıklılık süresine sahipler, 2-3 gün arası hiç sorunsuz tırnakta kalıyor.

Golden rose holo oje

02 numara, bu da çok sevdiğim renklerden ve 3 kat sürdüm.

Golden rose holo oje

03 numara belki de şişesi ile en farklı duran renk budur. Daha açık bekliyordum rengini ama gayet koyu ve pasparıl çıktı.

Evet böylece bütün renkleri görmüş ve fikir edinmiş olduk. Eğer holo oje seviyorsanız pahalı filan demeyip bir tane alıp denemenizi öneririm. Bahsetmek istediğim bir konu da bu ojeleri deneyen bir kaç kişi sadece simli bir oje gibi hiç bir özelliği yok gibi bir yorumda bulunmuştu. Bu ojelerin özellikleri ışıkta veya güneşte görünüyor. Bu fotoların hiç birinde filtre veya oynama yok. Direk gün ışığında çekilmiş resimler o kadar. Bu kadar anlattım bakalım Golden Rose bana madalya takacak mı  merak ediyorum :-)
Sevgiler..





52 yorum:

  1. 7 ve 2 favorim ama gerçekten hepsi ayrı ayrı güzel! Pigmentasyon konusunda da sana katılıyorum, az daha yoğun olsaymış tadından yenmezmiş! Bu arada hepsini almışsın yaa, delisin resmen :))) Güle güle kullan, öperim çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik valla dayanamadım baktım güzeller ve nasıl olsa gidip gelip alacağım al gitsin dedim :-)) teşekkürler canım sevgiler..

      Sil
  2. güle güle kullan ,başkasında çok hoş görünüyorlar ama ben sanırım klasikçiyim, french, kırmızı, bordo ,nude tonlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fatmaüzmez bir kere sürmeye başlayınca gerisi geliyor :-))

      Sil
  3. Bunlar nasıl güzel oje öyleee bayıldımm! Çok beğendim tırnakta efsane durmuş😊Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  4. vallahi gün be gün paylaştığın bu ojeleri hayranlıkla izliyorum instagramdan çok güzeller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer teşekkür ederim canım çok tatlısın :-))

      Sil
  5. Ben çok beğendim hepsini de :) Ayrıca hepsini tek tek anlatıp resimlemen için çok teşekkür ederim insan daha iyi fikir sahibi oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @burçakgülsüm teşekkürler beğenmene çok sevindim :-)) sevgiler..

      Sil
  6. ahahah biz birçok firmadan madalya alıyoruz :))) umarım sana gereken ve hakettiğin değeri verirler canım!
    Ojelere gelirsek bayıldım. 2-3 ve 7'yle ciddi düşünüyorum. Hala anneler gününde falan bir indirim olur ümidim var. Yoksa mecbur alacağız :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün hahaha Nilgüncüm evet madalya konusunda haklısın .. doğru anneler gününde indirim olabilir beklemekte fayda var almayanlar için.. hatta ben bile bir set daha alıp hediye edebilirim ojeler çok beğenildi çünkü..

      Sil
  7. Bunlar harika! Ama tırnak lazım o da bende yok :) seninki gibi olsa her gün bi oje sürerim, maşallah diyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ev-brubayrak Ebrucum bu ara hakikaten ben de pek şaşırdım gayet iyi uzadılar herhalde kullandığım bazdan ve yağdan olabilir.. ayrıca teşekkür ederim sevgiler canım .-))

      Sil
  8. Bu ojeleri ilk sende gördüm ve o günden beri gözüm var.Daha alışverişe çıkmaya fırsatım olmadı ama bende alacağım kesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme beğenirsin umarım Yasemincim sevgiler :-))

      Sil
  9. tırnaklarında harika durmuş canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü çok teşekkürler :-))

      Sil
  10. 06 ve 07 yi nasıl beğendim anlatamam. Ve hala 1 tane bile almadım neden bilmiyorum. Fiyatlarını bile şimdi burada senden öğrendim, gerçekten pahalı. Marka %30 dan başka indirim yapmadığına göre indirim beklemenin anlamı yok. Şu iki rengi alayım ben.
    Bilgi için çok teşekkür ederim 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı evet GR'nin öyle deli indirim yapmak gibi bir alışkanlığı hiç yok ben de o yüzden bir şey beğenirsem direk alıyorum artık :-))

      Sil
  11. 2. kat sürmek bile benim için tahammül meselesiylen 4 kat o_O Color Club'la karşılaştırınca hayli ucuz olsa da Türk Malı, yerli üretim düşüncesiyle daha uygun fiyat bekleyebiliyor insanlar. Yalnız renkler efso! Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş evet golden rose fiyat politikasını oldukça yükseltti ben de çok beğenmesem almazdım ama merak işte :-))) teşekkürler..

      Sil
  12. İlk kez görüyorum valla Audrey'ciğim, harp on it ne? Hiç anlamadım. Bu arada sevmedim ben yani fazla şatafatlı buldum. Ama sen güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bücürükveben evet herkes sevmiyor ama ben bayılıyorum tabi teşekkürler :-))) harp on it rengin ismi değişik isimler koyuyor firmalar ismi hatırlamak numaradan daha kolay ..

      Sil
  13. İrem'cim hepsi çok güzeller (gözüm dönmüş olabilir)😍😍 Ben 07 ye bayıldım ama en rahat 02 yi kullanırım, o yüzden ilk tercihim sanırım o olacak😊
    Bu ojeleri böyle anlatan zor bulunur açıkçası, umarım. Golden Rose da bunu fark eder.
    Kocaman öpüyorum❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kıemızırujlublog Blanacım evet 1, 2 ve 6 numaralar sana çok yakışacaktır.. teşekkürler canım çok sevgiler :-)))

      Sil
  14. İrem'cim emeğine sağlık,bu ojeleri ilk görüğümde sen aklıma gelmiştin.:) Tam senlik renkler çok yakışmış,ben bu tarz ojeleri pek kullanamıyorum ama belki bir tane deenerim.Güzel günlerde kullan,sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajtelaşı çok teşekkür ederim :-)) denersen 1 ya da 2 numarayı önerebilirim...

      Sil
  15. Ay çilgin renkler bunlar 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya hahah yok aslında değil ışıkta öyleler..:-))

      Sil
  16. Yaa tüm renkler birbirinden güzelmiş (: Acaba aynı renklerin matını da mı yapsa Golden Rose.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası valla harika olur bence çok iyi fikir :-))

      Sil
  17. fotolardaki renkler ne güzelmiş. hologramlı oje de var artık neler de yapıyolaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone evet sektör giderek gelişip bize çalışıyor :-)))

      Sil
  18. Her biri ayrı güzel gerçekten=))

    YanıtlaSil
  19. Benim simli şeylerle hiç aram yok. Oje alırken daha belirsiz şeyleri tercih ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu herkesin sandığı gibi ojenin içinde sim yok güneşte böyle duruyor bir de gölgede görsen sıradan normal bir oje gibi duruyor..

      Sil
  20. Harika bir oje biraz pahalı olsa bile değer bence fakat ben bu tarz ojeleri sevmiyorum :D Çok sert bir yapım var bana göre değil ama size çok yakışmış. Elleriniz çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elifsağlık çok teşekkür ederim çok naziksiniz :-)) sevgiler..

      Sil
  21. İrem'cim ben de neden hiç bir yerde bulamıyorum diyorum, hepsini almışsın :)))) Nefis görünüyorlar, güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır :-)))) teşekkürler canım sanki stoklar yenilenmiş diye okudum ben GR hesabında...

      Sil
  22. Renkleri, yansımaları nasıl güzel görünüyor öyle <3 <3 Tırnaklarınız ise şahane, mutlulukla kullanın <3 :)

    YanıtlaSil
  23. Bu seri çok başarılı görünüyor gerçekten.Her an bir süre oje almama kararımı değiştirebilirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet canım ben beğendim.. denemek istediğin rengi getireyim ben sana boşa para verme :-))

      Sil
  24. Aaaa ben bilmiştim askolsun nailsbygizem ben gizu_ da diger hesabim^^

    YanıtlaSil
  25. Ya İremcim oje kullanamadığım hâlde bayıldım. Hologramli şeyleri çok seviyorum. Özellikle de açık mor olanına bayıldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın aa neden kullanamıyorsun arada falan hiç mi sürmüyorsun ama bunlar sürülmez mii :-)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...