12 Ağustos 2013

Tatilden Manzaralar ve Muhteşem Nailart Çalışmaları..

Günaydın. Herkese merhaba, senelik iznimi ve bayram tatilimi bitirip işimin, dolayısı ile de çok sevdiğim blogumun başına döndüm. Tatil sırasında blogu postsuz bırakmamaya çalıştım ama son 3-4 gün bayram dolayısı ile de gevşeyip planladığım yazıları bayram sonrasına bıraktım. Öncelikle instagram takipçilerim biliyorlar, bayram boyunca nailart uzmanı yeğenim yanımdaydı ve bol bol nailart yaptık. Gabrini'nin denemem için yolladığı yeni 3D koleksiyonu da bu konuda en büyük yardımcımız oldu. 

Öncelikle daha önce yazmıştım, 3D oje lafını duyunca ben de dokulu oje sanmıştım ama ojeler daha parlak ve fırçaları değişmiş ve kokuları da baya azalmış.

İlk olarak rengarenk noktalar, yapımda Gabrini ve China Glaze kullanıldı.

Çok sevdiğim neon leopar deseni, altta Gabrini, leopar desenleri için de China Glaze ve FlorMar kullanıldı.

İşte en sevdiğim muhteşem çiçek desenleri, hem de o kadar kolay yaptı ki bunları inanamadım. Yapımını seyrederken çok kolaymış gibi geliyor ama ben bu kadar düzgün yapabileceğimi sanmıyorum. Yine alta Gabrini sürdük, çiçekler için Gabrini ve China Glaze Flip-Flop Fantasy kullandık.

Bu bulutları da çok sevdim. Nette daha açık rengin üzerine yapılmışını görmüştük, öyle bir renk yanımızda olmadığı için biz de değiştirdik. Ayrıca baş ve küçük parmak üzerinde de noktalar kullandık. 

Ve bu da sonuncusu, artık son gün olunca denemek istediğimiz ne kadar desen varsa hepsini yaptık. Orta parmak üzerindeki çiçekler yine çok kolay gibi gözüktü gözüme bakalım deneyeceğim. Baş parmağımdaki minik patilere de ayrıca bayılıyorum. 

Bu da tatil günlerinden kesitler.. Mayom ile aynı desen tırnaklar, kullandığım bronzlaştırıcılar ki bunlardan ayrıca bahsedeceğim.
En son olarak da plajdan ve iskeleden görüntüler..

Evet bir tatil de bu şekilde geçti gitti, şimdi işe yeniden adapte olma zamandır. Bu arada bir de minik hatırlatma; devam eden çekilişimi akşamüzeri sonlandırcağım. Hakları kontrol ettim ve listeledim, ama yine bir kere daha üzerinden geçeceğim için yarını bulur açıklamam sanıyorum. katılmayan varsa acele etsin. Yarın itibariyle de istek üzerine  instagram hesabımda başka ve kısa sürecek bir çekiliş başlatacağım, takipte kalın.
Sevgiler..



21 yorum:

  1. İnanılmaz güzel olmuş hepsi ya, hayran hayran bakıyorum resmen! Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden güzel bayıldım harika olmuşlar yaa :)

    YanıtlaSil
  3. @beautygore.. teşekkürler ustam çok iyi bu konuda :-))

    YanıtlaSil
  4. @senabilen.. :-)) ee kimin eseri onlar..

    YanıtlaSil
  5. Hepsi birbirinden güzel olmuş Audrey'cim ;)

    YanıtlaSil
  6. Tatilde tırnakların büyük ilgi toplayacak tipten :) çok guzeller canımm :)

    YanıtlaSil
  7. @makyajvealışveriş.. çok teşekkürler.:-))

    YanıtlaSil
  8. @ilyedaa.. teşekkürler :-)))

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş hepsi😊Özellikle bulutlu olana bayıldım.

    YanıtlaSil
  10. bulutları ben de çok sevdim instagram da görmüştüm! :)
    açık maviyle daha önce ben de yapmıştım çok sevimli duruyor gerçekten. çiçekler de harika olmul. rengarent bir tatil geçirmişsin ne güzel :)

    YanıtlaSil
  11. @sevval.. :-)) evet bence de..

    YanıtlaSil
  12. @t.g.f.b.t. teşekkürler.. bulutlunun değişik versiyonları da yapılabilir..

    YanıtlaSil
  13. @esragöksel.. evet gerçekten de güzel bir tatildi teşekkürler..:-))

    YanıtlaSil
  14. leopar ve bulutlarına bayıldım.

    YanıtlaSil
  15. @senadursun.. ben de en çok leopar ve çiçekleri seviyorum..:-))

    YanıtlaSil
  16. @nilgün.. benim de en sevdiklerim onlar..:-)

    YanıtlaSil
  17. Bayıldım bütün nail art çalışmalarına :)

    YanıtlaSil
  18. Bayıldım bütün nail art çalışmalarına :)

    YanıtlaSil
  19. @cansubıçak.. teşekkürler..:-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...