3 Kasım 2019

Ekim ayı alışverişleri..

Ekim ayı bitenlerden sonra sıra geldi alışverişlere. Bu ay indirimlerden de kaynaklı yine ufak ufak baya çok şey almışım. Bakalım siz de beğenecekmisiniz aldıklarımı, hemen bakalım neler almışım. 



Bunların hepsini Gratis'in %50 indiriminden aldım. Urban Care saç bakım serumunu boşa almışım sanki kokusu çok güzel ama saçıma çok ağır geldi. Yaz aylarına saklayacağım da plajda kullanırım ancak. Flormar mirros shine oje çok güzel, keşke başka bir rengini de alsaydım dedim bunun için. Eklips kontur fırçası, pek beğenmedim. Bu eklips fırçalar gerçekten çok ilgimç, bazıları çok çok iyi bazıları ise o kadar kötü ki inanmak mümkün değil. Hangisi en güzel seri, hangisi alınır ayrıca bir yazıda bahsedeceğim zaten yakında. Paradise maskaranın bakır rengi, 20 TL.'ye aldım. Bu renge özel bir indirimdi keşke diğer renkler de indirime girse bu şekilde. 
Bee Beauty gece maskesini ayrıca yazacağım. 


Kadıköy alışverişi, Ece'nin takılarından küpe ve Çilek Sokak'dan fırça. Fırça 10 TL. ve hiç de fena değilmiş. 


Rossmann'ın indiriminden sevdiğim dudak kremleri ve White Glo diş macunlarının minik boylarını aldım. Balmlar 11.50 TL. galiba. 



Yine indirimden bir sürü maske aldım. Göz altı jel maskeleri daha önce de kullanmıştım, fena değildi. %50 indirimde olunca kaçırmadım çünkü fiyatları çok arttı bunların. 
Yine son dakika Phtscians formula'nın bir göz makyajı temizleme balmını ve WW'ın yeni jelly serisinden makyaj bazını aldım. Bu bazdan daha sonra detaylı bahsedeceğim instagramda. 


Maskeler, bunlardan bee beauty olanlar kağıt değil, bir kaç kullanımlık krem maskeler. 


WW'ın bir de pudrasını aldım. Bu pudrayı yabancı vloggerlar çok övmüştü ve evet fena değilmiş. Göz altına aydınlık bir hava veriyor. Fiyatı 17 TL. idi. Yine Bee Beauty soyulabilen bir maske aldım. Bunların toplam 4 çeşidi vardı. ben nemlendirici olanı seçtim. Normalde soyulan maske asla kullanmam ama içindeki parıltı lafı beniz cezbetti tabi ki. Neyse denedim ve fena değilmiş. Ama tabi ki soyulan maskelerde Glam Glow'u tek geçerim o ayrı.


Bunlar da büyük Gratis indiriminden aldığım ihtiyaç-stok alışverişleri. Her şey %50 fiyatınaydı biliyorsunuz.


Bunlardan daha da aldım. Ama foto çekemedim artık. Benri ürünlerin zaten uygun olan fiyatları dahada uyguna gelmişti indirim sayesinde. 

İşte Ekim ay da böyle geçti. Kasım-Aralık fena olacak hissediyorum çünkü yılbaşı koleksiyonları ve tabi ki doğum günü ayım geliyor. Bakalım kaça patlayacak bu iş..
Sevgiler..

18 yorum:

  1. Bee Beauty maskelerini bende merak ediyorum, umarım denedikten sonra yorumlarını bizle paylaşırsın :) Paradise maskara ise vazgeçilmezim oldu yazın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajlıyorum evet bütün o maskeleri tek bir yazıda yazmayı düşünüyorum ben de :-))

      Sil
  2. Gratis indirimini bu sene kaçırdım, yolda olduğum için. Hem ihtiyaç hem merak ettiklerimden epey bir listem vardı ama kısmet ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolamayn haha üzülme black friday var önümüzde, sonra yılbaşı var indirim bitmez gratis'de...

      Sil
  3. Pudrayi merak ettim, hepsini de güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel şeyler almışsın. Kırmızılı küpeleri çok sevdim bir de ilk resimdeki ojenin rengini ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya küpelerimi çok severek alıyorum gerçekten :-)))

      Sil
  5. Ufak ufak bayağı bişeyler almışsın :) Flormar'ın ojelerini indirimde bulabilseydim keşke.Normal fiyata kesinlikle almayı düşünmüyorum. Zaten artık hiçbir ürünü normal fiyattan almam, sürekli bir bahaneyle indirime gidiliyor nasılsa :) Şu Çilek sokak ziyareti mutlaka yapılacak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nily indirimsiz pamuk bile almıyorum ben artık .-))) mutlaka bir şekilde her şey indirime giriyor çünkü :-)) Çilek sokak için de bekliyorum sizi...

      Sil
  6. Kasım yazılarını bekliyoruz

    YanıtlaSil
  7. ay baksan yaa, dedin yaaa, midilliyi, atalarını annatsan yaaa yaaa :)

    YanıtlaSil
  8. En fazla şu çilek sokak alışverişlerin cezbediyor beni :)) Yok dediğim gibi tutacağım oranın yolunu sonunda :) Güle güle kullan aldıklarını canım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme ben çok seviyorum orayı ne zaman istersen beraber gideriz .. teşekkürler :-))

      Sil
  9. Paradise maskaranın yine siyah olanını aldım ben, aşırı seviyorum çünkü. Eklips fırçaların karıştırma fırçası umduğumdan iyi çıktı benim. Dove el sabunu bizim evin değişmeyenlerinden. O hep vardır arada başkaları gelir gider.
    Keyifle kullan hepsini.
    Karşı tarafa gitme ve orada iki gün geçirme planım var, ayın sonuna doğru. Çilek sokak aklımda :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısıblog tamam Çilek Sokak'a bekliyorum :-)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...