16 Ocak 2019

Day Care Yuz Temizleme Urunleri..

Bir süre önce File Marketleri'ni gezerek bilgi almak için bir davet almıştım. File Market İstanbul'da bir kaç yerde var,  ve birkaç başka şehirde özellikle Bursa'da var sanıyorum. Sitesinden bulunduğunuz yerde olup olmadığını öğrenebilirsiniz. 


Marketi daha önceden hiç bilmediğim için gittiğimde ürün çeşitliliği karşısında çok şaşırmıştım. Kendilerine ait markaları sattıkları gibi diğer markaları da bulunduruyor. Kozmetik ve kişisel bakım markası Day Care'de bunlardan biri.  Market turumda markaya ait yüz yılama jeli ve toniği hediye edilmişti. Bir süredir ikisini de düzenli kullanıyorum, şimdi yorumlarımdan bahsetme zamanı geldi.


Yüz yıkama jeli özellikle beni çok etkiledi. İçindekiler oldukça iyi ve alkolsüz bir ürün. Cildimi yumuşacık yapıyor yıkadıktan sonra ve kesinlikle kurutmuyor. Uzun vadede hiç bir sivilce veya alerjiye falan sebep olmadı. Sabah ve akşam rahatlıkla kullanıyorum.  185 ml. olması da büyük avantaj. Ne yazık ki fiyatını hatırlamıyorum. 


Tonik 250 ml. ama bunun içinde alkol var, olmasa çok daha iyi olurmuş çünkü diğer içerikleri gayet iyi.  Uzun vadede şimdilik cildimi kurutmaması ve sivilce yapmaması da iyi bir şey tabi. 


Yüz yıkama jelinin içinde papatya benim cildime harika geliyor. 


Toniğin içindekileri de buradan görebilirsiniz. 

Bunların dışında Day Care markasında sabundan diş macununa, parfümden makyaj ürünlerine kadar pek çok değişik ürün bulunuyor ve denediğim bir kaç tanesi hiç de fena değildi. Neyse ki rahatça gidebileceğim kadar yakınımda bir File Market bulunuyor ve en kısa zamanda uğrayıp denemek için bir kaç ürün almayı planlıyorum. Bu iki üründen ise yüz yıkama jelini yedekleyeceğim kesin. 
Sevgiler..

24 yorum:

  1. Bende bu ikiliyi kullanmıştım.Pek fazla bilindik bir marka değil ama kesinlikle şans verilmeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @beğendimpaylaştım evet en kısa zamanda gidip birkaç yeni ürün daha almayı planlıyorum denemek için..

      Sil
  2. Ben bu markanın sıvı sabunlarını kullanıyorum çok güzel hem de bir çok zararlı madde yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mormenekşe evet onlar da aklımda denemek için :-))

      Sil
  3. It looks so nice, I'd like to try it!

    YanıtlaSil
  4. Yüz yıkama jelinin içinde papatya olmasını sevdim. Güle güle kullanın..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ennefistariflerim çok teşekkürler :-))

      Sil
  5. Harika bir inceleme yazısı..
    İpuçları ile dolu not aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sibelözer çok sevindim beğenmene :-))

      Sil
  6. ayy en faydalı ürünlerden bunlar saoool :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone evet fiyatları da gayet uygun .-))

      Sil
  7. Aklım da olsun.Detayli bilgiler için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  8. Yüz temizlik ürünlerinj seviyorum. Dus bile yapsan her gün ekstra temizlemek daha iyi oluyor ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya evet bence de mutlaka ayrı bir temizleyici kullanıyorum ben yüzüme .-))

      Sil
  9. Her ne kadar kozmetiğe uzaksam da bir nemlendirme bir de yüz temizleme. Dikkat etmeye çalıştığım şeyler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet ikisi de en önemli yüz bakım kuralı bence..

      Sil
  10. Kenara not alınması gereken markalardan, paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. File marketlere hiç Denk gelmedim canım. Yolum düşerse inceleyeceğim mutlaka ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin umarım yakınlarında vardır Filizcim :-))

      Sil
  12. Ankara'da maalesef yok. Cilt bakım ürünlerinde market markaları beni biraz korkutur aslında, cildim çok alerjik çünkü. Ama önyargılı olmadan içeriklere bakıp öyle karar vermek lazım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün cilt hassas olunca insan korkuyor tabi Nilgüncün haklısın ama görürsen yıkama jeline kesinlikle şans verebilirsin :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...