27 Ocak 2019

Sleek Matte Me Metalik Ruj incelemesi..

Gratis son zamanlarda baya yeni ürün getirdi. Önce Wet n Wild ile başladı, hemen peşinden de Sleek markasına ait yeni bir aydınlatıcı paleti ve mat metalik rujları getirdi. Bu aydınlatıcı paletinin ismi Sleek Distorted Dreams, kendisini instagramda ilk gördüğümden beri ağzım açık seyrediyorum. Metalik mat rujları ise hiç görmemiştim, gerçekten büyük sürpriz oldu gelmeleri. Bugün Aydınlatıcı paleti sonraya bırakıp mat rujları inceleyeceğiz.

Sleek Matte Me Metalik Ruj


Genel bir bilgi olarak aydınlatıcı paleti 3 krem ve 2 toz olmak üzere 5 değişik renkten oluşuyor. Mat rujlar ise benim için en uygun ve en sevdiğim renklerden oluşuyor diyebilirim.

Sleek Matte Me Metalik Ruj

Soldan sayarsak, rusted rose, volcanic ve roman copper isimli renkleri görüyorsunuz. İlk başta favorim rusted rose gibi görünse de denedikten sonra volcanic rengine geçiş yaptım. 

Sleek Matte Me Metalik Ruj
Matte me serisine toplamda  3 metalik renk eklenmiş, hepsi de TR'ye gelmiş. Benim aslında metalik rujlarla aram pek iyi değildi ve bana yakışmadığını düşünüyordum. Çünkü  bahsettiğim Kylie Cosmetics Metalik ruj  denemesinden sonra biraz hevesim kırılmıştı. Bu rujlar renklerinden dolayı fikrimi değiştirdi gibi.

Sleek Matte Me Metalik Ruj

Renklerden önce ben aplikatörlerini gayet sevdim. Benim gibi ince dudaklara bile taşırmadan rahatça uygulama yapmak mümkün.

Sleek Matte Me Metalik Ruj

Soldan rusted rose, volcanic ve roman copper'ın gün ışığında renkleri de böyle görünüyor.


Sleek Matte Me Metalik Ruj

Kenarından sıyırmadan alsam bile ancak bu kadar kalıyor uygulama için. 


Sleek Matte Me Metalik Ruj

Bu rusted rose'un rengi. Aslında ilk bakışta içinde pembe tonlar bulunduran bir bordo gibi duruyor ama yakından bakınca tam bir gül kurusu olduğu anlaşılıyor. 


Sleek Matte Me Metalik Ruj

Soldan rusted rose, volcanic ve roman copper. Volcanic herhalde hayatımda gördüğüm en güzel renklerden biri olabilir çünkü o biir  rose gold, evet tam olarak metalik bir rose gold. O pembeler dudakta o kadar güzel parladı ki inanamadım zaten. Meğer bütün sıkıntı renkteymiş koyu metalik ton bana hiç yakışmamış. 

Sleek metalik rujlar tek başlarına kullanımda oldukça pigmentsiz, dudağı tamamen örtmesi için 3-4 kat gerekiyor. Ben tek başına kullandığımda dudağımı oldukça fazla kuruttuğunu düşünüyorum. Diğer matte me serisi renkleri gibi bir süre sonra kuruyor ve kuruduğunda ne yaparsanız yapın çıkmıyor.  Ancak ıslak mendil veya bir makyaj temizleme suyu ile çıkartabilirsiniz. Çok kuruttuğu için ben çareyi alta mat bir dudak balmı sürmekte buldum. Bu şekilde dudak kurutmuyor, mat duruyor, renk bozulmuyor ama sabitlenmesi ve kalıcılığı azalıyor. Yalnız okuduğum bir kaç yorumda dudak kurutmuyor diye belirtilmiş. Benim dudağım aşırı kuru ve hassas olabilir bilemiyorum. Kullanma yöntemlerimden biri de mat bir likit veya normal bir ruj üzerine topper yani son kat gibi kullanmak. Bu şekilde mat ama metalik yansımalı bir ruja kavuşmuş oluyorsunuz. Ben en çok bu şekilde kullanmayı seviyorum şu anda. Siz ne dersiniz.? Sleek markasına ait mat rujlar Gratis'de 27-30 TL. gibi bir fiyattan satıştalar.
Sevgiler..

40 yorum:

  1. Bende de volcanic var çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yelizinkeşifleri evet onun yeri kesinlikle ayrı .-))

      Sil
  2. Volcanic gerçekten tam bizlikmiş İrem'cim :) Metalik rujları ben de kendime pek yakıştıramıyorum ama dediğin gibi renk seçiminde de sorun olabilir. Testerlarını inceleyeceğim. Güle güle kullan, çok sevgiler... <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog kesinlikle renk diyorum ben canım mutlaka sana uygun bir renk vardır içlerinde kesinlikle tekrar incele bence de :-) teşekkürler sevgiler canım :-)

      Sil
  3. ben de pigmentlerini yetersiz buldum ah bide pigmentli olsalardı :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer bana böyle kullanmak daha kolay geldi :-))

      Sil
  4. Güle güle kullan Audrey'ciğim, yalnız bunları evde koyacak yer nasıl buluyorsun?:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bücürükveben :-))) teşekkürler .. bütün rujlarım ya kutuda ya da makyaj çantamda duruyorlar istediğimi kullanıyorum bu şekilde..

      Sil
  5. off harika bu rujlar çok beğendim renklerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü evet renkler güzel ve bana da uygun :-))

      Sil
  6. Renkler ne güzel duruyor ama bana metalik hiiiiççç yakışmıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ebrubayrak öyle deme Ebrucum ben de öyle sanıyordum meğerse renkteymiş sorun .-))

      Sil
  7. renkler efsane :) ben oralara gıderken kendıme lıste yapıyorum :) cunku almak ıstedıklerımı alamayıp gerı donuyorum :) oraya gıdınce dıyorum kı benım hıcbırseye ıhtıyacım yoktu galıba dıyıp cıkıyorum eger lıste yapmamıssam :) hiç böyle yeni ürünlere bakmak aklıma gelmıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bolkahveli ben de gratis'in aylık dergisine bakarım yeni ürünler için gözüme kestirdiğimi de takip edip öyle alırım :-))

      Sil
  8. çok güzel bunlar, her gördüğümde bakıyorum melül melül :D metalik rujlar moda olsa da kendime hiç yakıştıramadığımdan almam galiba, ama soldakine bayıldım özellikle! güzel günlerde kullanın =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygunevrim dudağında denemeden karar verme derim ben de yakışmaz sanmıştım ama volcanic ve roman copper pek güzel oldu :-))

      Sil
  9. Hepsi birbirinden güzeller. Çok da güzel anlatmışsın eline sağlık😍

    YanıtlaSil
  10. Metalik ruj serisini çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ledushca mat ama diğer mat rujlardan değişik bir yapısı var..

      Sil
  11. Benim de metalik rujlarla pek aram yoktur çok yakışmıyor eline sağlık güzel bir paylaşım olmuş :)

    YanıtlaSil
  12. Roman Copper bana pek yakışmasa da diğer iki rengi çok beğendim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mormenekşe roman copper bir kahve veya nude ruj üzerinde güzel duruyor..

      Sil
  13. Metalik renkleri severim ben özellikle gül kurusu güzelmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. qsaadetuslu gül kurusunun her tonu her şekli kabulümdür:-))

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. @deeptone evet ne değişik renkler vat değil mi :-))

      Sil
  15. uzaktan harika görünüyorlar ama metalik rujlarla sanırım pek aram iyi değil....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fatmaüzmez metalik rujlara alışamadık sanırım daha :-))

      Sil
  16. Renkler muhteşemmiş gerçekten, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  17. Çok hoş görünüyorlar gerçekten 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hazalındünyası evet bence de çok hoş :-))

      Sil
  18. Rujlar çok güzel güle güle kullan canim 😊

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...