16 Kasım 2017

lizbon.com Kış Alışverişi..

Daha önce de yaz sonunda yaptığım lizbon.com alışverişimi yazmıştım ve o yazıyı da yakın zamanda bir de kış alışverişi yapacağım diye bitirmiştim. İşte şimdi sıra geldi o kış alışverişine. Bu arada ilk lizbon alışverişimi de hatırlamak isterseniz linki bırakıyorum. 

kış alışverişi lizbon.com

İlk olarak bu sene  çok moda olan kadife bir üst aldım. Bunların eşofman takımı şeklinde olanlarını beğenmiyorum. Çok abartı geliyor ama tek bir parça üstelik de kot pantolon ile kombinlenince gayet iyi oluyor bence. Tabi kıyafete uygun bir de oje seçmeden olmazdı. Çanta olarak ise sırt çantası tercih edeceğim bu kombin için.

kış alışverişi lizbon.com

Bu sweat shirt'ün sitede daha pek çok dğeişik rengi var. Ama ben en sevdiğim siyah-kırmızı-gri uyumunu tercih ettim tabi. Fiyatı 30 TL. 


kış alışverişi lizbon.com

İkinci tercihim ise yine renkli, desenli kotlarla tamamlayabileceğim bir crop-top kesim siyah sweat oldu. Tek kolundaki yazı ise  almamda özellikle etkin oldu diyebilirim.  Havaların bir türlü soğumadığı, kazağın fazla gömleğin az geldiği şu günlerde benim için tam bir kurtarıcı oldu ve üzerimden çıkartamadım.  Kombini Zara'dan aldığım  yandan askılı küçük bir çanta ile tamamlamayı tercih ettim. 


kış alışverişi lizbon.com

Fiyatı 18 TL. ve şu anda keşke gri rengini de almış olsaydım diye ağlıyorum. Neyse bir sonraki alışverişe artık. 

Uygun fiyat ve çeşitli ürün yelpazesi ile lizbon.com da sizin de kendinize göre bir şeyler bulacağınıza eminim. Tek yapmanız gereken bakmak.
Sevgiler..



34 yorum:

  1. kadife üste bayıldım hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer teşekkür ederim Ümrancım :-)))

      Sil
  2. Bir önceki yazınızdan sonra Lizbon u detaylı incelemiş sepete çok uygun fiyatlı ürünler atmıştım. Kazaklara elimin hiç gitmediği bu günlerde siteye tekrar gitmeyi düşünüyorum. Alt giyimde problemim yok ama üst giyimde elimdekilerle çok zorlaniyorum. Kadife hiç kullanmadım. Yıkanma konusunda problem yaşar miyim bilmiyorum ama tek kolu yazılı model çok hoşuma gitti. Özellikle onlara bakacağım.
    Güle güle eskitin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filmgündemi kadifenin soğuk su ile yıkanmasında problem yok zaten yıkandı bir kere geldiğinde .. o tek kolu yazılı üstler o kadar kullanışlı ki bütün renklerini alayım diyorum .-)) teşekkürler...

      Sil
  3. Çok güzel seçimler, güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  4. merhaba blogumu yenı actım bende beklerım :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel şeyler almışsın ama gözüm kesinlikle desenli kot pantolonda kaldı :) güle güle giy İrem'cim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik :-)) Zara'dan 70 TL üstelik .. teşekkürler canım :-)))

      Sil
  6. Lizbon olduğuna göre Portekiz'den mi geliyor? Yoksa ismi mi öyle, ismi benim çok dikkatimi çektiği için aklıma takıldı, ayrıntılara hep takılırım:)))güle güle kullan Audrey'ciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bücürükveben :-)) hayır sadece ismi öyle Türk bir alışveriş sitesi..teşekkürler :-)

      Sil
  7. Kadife üst çok tarz, mutlulukla giyinin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yelizinkeşifleri çok teşekkür ederim :-))

      Sil
  8. Harika olmuş kombinler. Bayıldım beybi abla. Güle güle giy.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayşegül canım benim çok teşekkürler :-))

      Sil
  9. Güle güle kullanın, benim de gözüm desenli kotunuza takıldı çok güzel duruyor ^_^

    YanıtlaSil
  10. Seç beğen al. Al al al! Hepsini al! :D

    Bize deeee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @solukgölge :-)) ah keşke hepsini alabilsem ..

      Sil
  11. Çok güzeller güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  12. ahh lizbon dedin bak ah son zamanlarda en çok görmek istediğim yer :)

    YanıtlaSil
  13. iyi günlerde kullan cok guzeller canım:)

    YanıtlaSil
  14. Kadife üstün renklerine bayıldım çok güzelmiş, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır çok teşekkür ederim canım :-))

      Sil
  15. güle güle kullan canım :) Çok rahat kullanışlı kıyafetler seçmişsin :)

    YanıtlaSil
  16. Özellikle kota bayildim digerleri de çok güzel güle güle giy 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya çok teşekkürler Deryacım sevgiler :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...