10 Kasım 2017

I Love Makeup Allık ve Aydınlatıcı Paletleri

2017 senesinin başlarında yurt dışı alışverişin resmen dibine vurduğumu söylemiştim. O alışverişlerden biri de bu uzun zamandır peşinde olduğum I Love Makeup markasına ait bu şirin kalpli allık ve aydınlatıcılar oldu. Eskiden yaptığım diğer İngiltere alışverişleri gibi tambeauty.com sitesinden aldık ve tanesi 5 sterlin. Bu arada Watsons I Love Makeup arkasına ait bu sevimli allıkları getirdi, şu an online satışları var ama en kısa zamanda mağazalarda da olacaktır. Ayrıca bu hafta sonu marka %50 indirimli olarak satılacakmış.

I Love Makeup allık 

Bu şirin allıklardan daha önce bir tane blog satışından almıştım ve gerçekten diğerlerinde aklım kalmıştı. Bunlar aslen Too Faced markasının kalpli allıklarına dupe olarak çıkmışlardı. Onlar da çok şirinler ve bunlar görüntü olarak neredeyse aynılar. Bu arada Too faced'in bahar koleksiyonunda yeni çıkardığı kalp şeklinde 3 aydınlatıcı var ve tanesi 30 $, siz anlayın yani durumu.


I Love Makeup allık 

Ambalajı kadar ismi de tatlı bence, zaten hepimizin duygularına tercüman oluyor sanırım ki.

I Love Makeup allık 

Of of içerik listesi maalesef çok kötü, ayrıca markanın hayvan deneyi yapıp yapmadığını bulamadım. Yapmadığını sanıyorum ama bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim.

I Love Makeup allık 

Ben  3 renk aldım, daha önce de bir blog satışından başka bir renk daha almıştım. Şimdi 4 tane oldular. Onu da buradan okuyabilirsiniz. Aslında iki renk birbirine çok benziyor, ama dikkatle bakınca arada renk ve ton farkı olduğunu görüyorsunuz. 

I Love Makeup allık 

Bunlardan 2 tanesi allık/aydınlatıcı, diğeri ise yani Goddess of Love sadece aydınlatıcı. 10 gr.'lık ürünler ve nasıl bitecekleri konusu tam bir muamma. 

I Love Makeup allık 

Triple baked blusher Peach pink kisses, soğuk tonlu pembe allık ve aydınlatıcının yer aldığı pigmentasyonu yüksek kalıcılığı ise ortada bir ürün.

I Love Makeup allık 

İkinci olarak Triple baked blusher iced hearths var. Bunun da renk tonları soğuk ama en baştaki daha geniş olan allık kısmındaki pembenin içinde diğerinden farklı olarak altın tonlu yansımalar var. Bu da rengin yanar döner bir rose gold tonu olmasını sağlıyor.

I Love Makeup allık 

Üçüncü aldığım ise triple baked highlighter Goddess of Love var. Kendisi içinde lila-pembe-mavi yansımalar bulunan bir şampanya rengi. Üçlünün içinde en az pigmentasyona sahip olan ve en çok tebeşirimsi yapısı olan da yine bu oldu. Rengi çok güzel ama bunun da kalıcılığı ortada. Şöyle sık kıllı ve top bir fırça ile güzel uygulama yapılıyor. Toz toz olmuyor ama dediğim gibi bunun yapısı daha tebeşirimsi geldi bana. Diğerleri daha yumuşaklar.

I Love Makeup allık

Goddess of Love Swatch.. İçinde çok hafif mavi-lila yansımalar var ama resme bir türlü yansıtamadım. Yapısının daha tozlu olduğu gayet iyi görünmüş ama.

I Love Makeup allık

Triple baked blusher iced hearths swatch.  En koyu allık renginin şeftali-altın rengi yansımaları mükemmel bence. Pigmenti de oldukça iyi. Diğerinden farklı olarak bunun ortadaki rengi daha pembe ve en açık highlighter rengi de daha parlak beyaz.

I Love Makeup allık

Triple baked blusher Peach pink kisses swatch, renkler üsttekine oldukça benziyor ama kullanımda oldukça farklı renk veriyorlar. 

Üçünü de aldığıma çok memnunum. Hem görsel, hem renk hem de pigmentasyon olarak beni oldukça memnun ettiler. Yerli markalarda da böyle güzel ambalajlar ve ürünler görmek isterim doğrusu. Siz ne dersiniz?
Sevgiler..

42 yorum:

  1. çok güzel allık marka da harika ambalaj da tatlı güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi çok teşekkür ederim :-))

      Sil
  2. Peach pink benim rengim olabilir gibi geldi❤️
    Keyifle kullan iremcim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bademlebuduk evet canım sana çok yakışır o renk.. teşekkürler :-))

      Sil
  3. Offf of of hepsi mi çok güzel olur yaa.... alıp baksam da yeter :) Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik teşekkürler canım :-)) ben de bir süre kullanmadan bakmıştım kendilerine .-))

      Sil
  4. İced Hearts şahaneymiş ama ev allık dolu olduğu için hiç bakmasam daha iyi olacak.:)

    YanıtlaSil
  5. ben bu markanın ambalajlarına bayılıyorum ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer ben de öyle çok güzeller değil mi :-))

      Sil
  6. Iced hearts beyaz tenler için bronzer aslında; tonlar çok açık olduğundan benim de pek aklım almamıştı fakat kullandığımda anladım. Tek başına hem bronzer hem allık hem aydınlatıcı oluyor. Ekstradan aydınlatıcıya gerek kalmıyor. Goddess Of Love'ı da almıştım tatil alışverişimde ama henüz denemedim; şimdi merak ettim kalıcılığını dokusunu.
    Sevgiler,
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @glamsight içlerinde doku olarak en güzeli goddess of love o kadar diyeyim sana Zeynepcim .-)) acilen dene onu gerçi senin için fazla sarı kaçabilir ama güzel bir aydınlatıcı bence...öpüyorum .-))

      Sil
  7. Çok tatlı görünüyorlar :)Sırf ambalajları için bile alınabilir:)-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @starlight :-)) evet aynen öyle oldu ama ürünler de çok güzel ayrıca..

      Sil
  8. Kalp şekli kutularına bayıldım, güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bücürükveben ne şekerler değil mi teşekkürler :-))

      Sil
  9. hele üstteki allığa bayıldım

    YanıtlaSil
  10. Bu indirimde Redemption paletleri topladım ama bir daha ki indirimde bu allıklar hedefim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nisanuristanbullu :-))) güle güle kullan bende de redemption 1 palet var..

      Sil
  11. ambalajları da çok güzel :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  12. Ömürlük bunlar İrem'cim, güzelliklerineyse söyleyecek laf yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır haklısın canım çok şekerler :-))

      Sil
  13. Merhabalar marka sanıyorum ki makeup revolution ‘a bağlı ve cruelty free, hatta vegan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @büşrasvegandiary harika çok teşekkürler bilgi için :-))

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. @yelizinkeşifleri çok çok tatlılar hem de :-))

      Sil
  15. Hepsi çok severek kullandığım ürünler.İlk fırsatta yazayım ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin yaz canım bir de senin o güzel fotoların eşliğinde okuyalım bunları :-))

      Sil
  16. ay valla net alışverişinde senden öğrenecek ne çok şeyimiz var kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone :-))))) valla herkes benden iyi biliyordur artık emin ol..

      Sil
  17. kozmetik fazla kullanmasam da bu ambalajlara bayılıyorum ne kadar şık al beni kullan diyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @örgüçantam evet ya bazı ürünler 1-0 önde başlıyor zaten görüntüleri sayesinde :-)))

      Sil
  18. Ambalajlarına bayılıyorum bu allıkların da :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda ben de öyle en sevdiklerim hatta :-))

      Sil
  19. Görüntüleri bile yeter bu allıkların bence, çok güzeller😊 Önerdiğin online siteye bakacağım İrem’cim. Güle güle kullan, öperim💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog evet ben de ilk olarak görüntüye bakıp almıştım ama baya da işe yarıyor hepsi :-)) teşekkürler canım sevgiler :-))

      Sil
  20. Goddess of Love da feci gözüm var ama ben Makeup Revolution'ın soph aydınlatıcı paletini bekliyorum. Umarım gelir. Far paleti de gelse tadından yenmez:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik evet o da gelir umarım ve tabi dragon ve mermeids hearth allıkları da bekliyorum :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...