19 Kasım 2017

H&M Holografik Yüz Paleti İncelemesi.

Geçtiğimiz ay yazdığım alışveriş yazısında bahsettiğim H&M Holografik yüz paletinden bahsetmek istiyorum bugün. Aslında Bu paletler tabi ki sınırlı üretim ve çoğu zaman çabucak bitiyor ama yine de blogda olsun istiyorum, olur da karşınıza çıkar diye ve zaten palet hala var mağazalarda, hem de bol miktarda.  Bol fotolu bir yazıya hazır mıyız, başlayalım o zaman.

 Holografik Far Paleti

H&M bu ürünleri klasik yenilediği makyaj koleksiyonundan ayrı, daha uygun fiyatlı ve sınırlı sayıda çıkartıyor ve genelde kasa önlerine falan koyuyor. Ama artık bu ürünler hatta H&M makyaj süngeri bile çok uygun fiyatlı değil. Baya bir zam gelmiş, mesela bu palet 25 TL.

 Holografik Far Paleti
Ama bir makyaj ürünü için holografik denmesi benim merakımı çekmesi ve o ürünü almam için yeterli. Ama markaların bu holo efekti/gökkuşağı efekti/simli ürünler arasındaki farkı çok bildiğini düşünmüyorum.  Çoğu zaman holo diye simli ürün çıkartıyorlar. 

 Holografik Far Paleti
Mesela çoğu yerde holografik efekt ayna efekti olarak tanımlanmış ki hiç alakası bile yok. Holografik efekt aslında bir rengin ışığa göre renk değiştirmesi oluyor. En güzel örneği Color Club holo ojelerde görebiliriz ve instagram sayfamda bol bol örneği de var.

 Holografik Far Paleti
Ben bu paleti daha çok bol simli ve kısmen de metalik olarak tanımlayabilirim.  Sol baştaki renk hariç oldukça kremsi yapıda ve orta pigmentasyonda bir palet. Baştaki renk çok pigmentsiz ve diğerlerine göre daha tebeşirimsi yapıda görünüyor. Benim favorim sağ üstteki renk. Muhteşem pembe yansımalı bir şampanya rengi tam olarak. Palette en rahat kullanılacak renk bu zaten. Yüz paleti demesine pek bakmayın, hem aydınlatıcı hem de far olarak da değişik renkleri seviyorsanız kullanılacak ve  gayet hoşa gidecek bir palet. 

 Holografik Far Paleti
Renkleri de bu şekilde. Far olarak da aydınlatıcı olarak da çok kalıcı değil ne yazık ki renkler. Öğlene doğru mutlaka tazelemek istiyor. Alttan ikinci rengin yeşil yansıması gerçekten güçlü ve ışığa göre renk değiştirmiyor ama belirginliği bariz şekilde artıyor.  Ayrıca tapered denilen konik fırçalar ve parmak hariç diğer fırçalara iyi transfer olmuyorlar. 

Rastlarsanız alıp almamak sizin bu tarz hoş görünüşlü, değişik ve eğlenceli ürünlerden ne kadar hoşlandığınıza kalmış. Ben seviyorum ve aldım. Genelde H&M'in sınırlı makyaj ürünleri ile iyi anlaşırım, bundan zaten çok iyi bir performans  beklememiştim ve beklentim çok yüksek olmayınca çok da üzüldüm diyemeyeceğim. Günlük olarak zevkle kullandığım bir palet oldu sonuçta, siz ne düşünüyorsunuz?
Sevgiler..

40 yorum:

  1. Çok hoş görünüyor palet fakat senin de dediğin gibi benim pek aram yok simli ürünlerle :) Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @burçakgülsüm evet simli sevmiyorsan en iyisi wetnwild veya the balm :-) teşekkürler...

      Sil
  2. Aslında sanki hafiften bir holo yansıma var renklerde ama evet, tam holografik olmamış. Fakat, pembe ve mavi dışındaki iki renk cayır cayır adeta. Ben çok iddialı renklerdeki aydınlatıcıları iyi taşıyamadığımı fark ettiğimden beri klasik renklerden (şampanya misal) pek şaşmıyorum. Güle güle kulla paletini İrem'cim, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik zaten o holo olayını tam beceren bir firma olsa zengin olacak direk sayemizde :-)))) ben de bu ara o pembe tona merak sardım mutlaka üzerine bir kat çekiyorum:-))) teşekkürler canım sevgiler ...

      Sil
  3. Diana Monroe'nin highlighteri beklediğimden de iyi çıktı, harika duruyor ciltte...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi hiç denemedim ama instagramdan gördüğüm kadarıyla fena değil ...

      Sil
  4. Neyse ki günlükte olsa kullanabiliyorsun. En azından o konuda bir kaybın yok canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme evet gayette sevdiğim için sorun yok yani :-))

      Sil
  5. kalıcı değilse sınıfta kaldı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer :-)) ama şirinliği ile gönlümü kazandı ...

      Sil
  6. Görüntüsü ve renkler cok güzel. Markayı kullanmadim hic. Ama sosyal medyada sıkça goruyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @esratakım H&M'de genel olarak memnun kaldım ben.. baya da ürünü var..

      Sil
  7. Kalıcı olmaması sıkıntıymış ama kısada sürse etkisi bu tarz ürünleri severler için bence güzel bir alternatif.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum evet sevdiğim için çok da sorun değil arada tazelesem de oluyor zaten..

      Sil
  8. HM nin bu tarz ürünlerine hiç denk gelemiyorum nedense,herhalde bir ben bulamıyorum.:O Holo konusunda sana katılıyorum İrem'cim geçişli,yanarlı dönerli renkler yapamıyorlar ne yazıkki.ÇOğu sim topu.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajtelaşı ah zaten ilk yapan zengin olacak direk sayemizde :-))) bu tarz ürünler kasa çevresinde oluyor bu paletler hala vardı hafta sonu...

      Sil
  9. hımmmmm evet ilginç buuuu bi bakmalı bakalıım :)

    YanıtlaSil
  10. ilk gördüğümde çok beğenmiştim de kullanamam diye kendimi tuttum almamak için =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygunevrimsu özellikle pembe renkli olanı neredeyse her gün kullanıyorum şu anda ben .-)))

      Sil
  11. en sağdaki renk hoşmuş ama ben bitiremem bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi hiç biri bitecek gibi değil ki :-)))

      Sil
  12. far olarak kullanılabilir o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @biricitconus evet pembeyi çok kullanıyorum ben mesela :-))

      Sil
  13. O pembe olan fresh görünüm veriyordur, yeşile de bayıldım. Keşke daha belirgin yansımalar da olsa nefis olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır evet özellikle o pembe biraz daha metalik yansımalı olsaymış süpermiş :-))

      Sil
  14. Holografik ney kız?:)))Anacım bizim zamanımızda ruja ruj, allığa allık, fondötene fondöten başka şey yoktu:)))şimdi neler neler icat olmuş:)))Güle güle kullan Audrey'cim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bücürükveben :-))) ışığa göre renk değiştiriyor olması demek makyajda holografik deniliyorsa :-)) teşekkür ederim..

      Sil
  15. Yanıtlar
    1. @yelizinkeşifleri evet çok tatlı hepsi :-))

      Sil
  16. Ahhhh o bilek içinde böyle ışıldıyorsa renkler,kim bilir gün ışığında nasıldır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden evet özellikle yeşil ve pembenin ışıltısı çok güzel :-))

      Sil
  17. Dolar arttıkça uygun markalar bile fiyat olarak yükselmiş oldular. Aslında ben de beğendim bu ürünü ama geçen günlerde rossmanndan rival de young'ın unicorn paletini alınca bu ikinci baskı gibi olacak gibime geldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @evremedusa evet ikisi çok benziyor birbirine :-)) ben önce RdY almıştım ama sonra bunu da görünce dayanamadım .-)))))

      Sil
  18. şu sıralar ıhtıyacım var gercekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lezzettramvayı aa umarım black friday kampanyalarını değerlendirmişsindir makyaj ürünlerine ihtiyacın varsa :-))

      Sil
  19. Benim beyazlığıma uymazmış bu paleet. Ay o süngerlere gittikçe zam geliyor ya. İçim gidiyor ama sırf evi süngerle doldurduğum için almıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik sanırım H&M deki bütün süngerleri almış bulunuyorum ne yapacaksam artık :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...