24 Ekim 2016

NYX Rose Gold Allık..

Almayı ve kullanmayı en sevdiğim makyaj ürünlerinden biri de allık, hele bu allık bir de "rose gold" ismi ile tanımlanmışsa tabi ki koleksiyonuma katmam gerekiyordu. Geçtiğimiz yaz İstanbul'a gelen  Başak ile beraber yaptığımız NYX alışverişinde bu güzel NYX Rose Gold allık ikimizin de hemen dikkatini çekti ve tabi ki alındı.
NYX Rose Gold Allık
Minicik, toplamda 4.5 gr. olan allığın paketinin üzeri minik bir fiyonk ile süslü. NYX bu allık ve serisini HD olarak tanımlamış, numarası HDB13. Plastik ambalajı oldukça sağlam gözüküyor ama yere düşerse tabi ne olur bilemem. Diğer bir sağlam gözüken aydınlatıcım un ufak oldu çünkü düşünce. 

NYX Rose Gold Allık

Allık o kadar hoş ki, içinde minik altın ışıltılar olan şahane bir mercan rengi. Yanakta o altın ışıltılar şeftali tonu ile birleşerek sanki altın rengi bir aydınlatıcının üzerine allık sürülmüş gibi bir hava veriyor. Bu bakımdan allığı kullandığınızda ekstra bir aydınlatıcıya pek gerek duymuyorum ben. 

NYX Rose Gold Allık

Pigmentasyonu gayet yerinde hatta ışıltısı fazla kaçmasın isterseniz az az ve kontrollü uygulamanızda fayda var.  Yapısı gayet yumuşak ama tozutmuyor kesinlikle. İçeriği tamamen tertemiz değil ama NYX hayvan dostu bir marka.

En güzel yanlarından biri de 16.50 TL. olan aşırı uygun fiyatı. Mağazaya yolunuz düşerse bu güzel allıkları incelemeyi unutmayın derim.
Sevgiler..

51 yorum:

  1. Tatlı bir rengi varmış:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu Harika rengi bence 😄😄😍

      Sil
  2. Ah ah ne güzel denk gelmiştik di mi İrem? Ben de bu haftasonu elimdeki 3 HD allığın fotoğrafını çektim, haftaya yazacağım! Partide benim paketimden çıkan Amber rengi de muhteşem, hatta favori allığım olabilir bu ara! Güle güle kullanalım, öpüyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik ahh tam NYX mağazasının oradayım şimdi gidip o amber 'a bakmam lazım 😂😂😂 teşekkürler canım ben de öptüm 😘

      Sil
    2. İkinizde güle güle kullanın...

      Sil
    3. @nilgünaydın teşekkür ederiz canım 😊

      Sil
  3. Allık vazgeçilmezimdir. Bunun rengi de çok hoş ve soft geldi bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın evet her tene yakışır hoş bir tonu var 😊

      Sil
  4. Çok şeker bir rengi var , fakat ben allık kullanmayı sevmeyenlerdenim :)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlış bir renk bayıldımmm

    YanıtlaSil
  6. rengi çok tatlıymış güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Rengi çok hoş ihtiyacım da vardı güzel bir allığa teşekkürler canım :)) guzel gunlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @çizelpezuk seversin umarım rengini teşekkürler 😊

      Sil
  8. Fiyonk detayina ben de bayilmistim, ben de turuncu rengini aldim bu alliklarin ama far olarak kullaniyorum :) Güle güle kullanin rengi cok hos dogal ve fiyati da uygunmus gercekten ben 7 euroya aldim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deneyenbayan biz 7 Euro dan da uyguna almışız demek ki 😊😊 teşekkürler bu seri çok hoş gerçekten 😉

      Sil
  9. İrem Hanımcım, bu allığı kesin alacağım. Sizde gördükten sonra arzu nesnesi haline dönüştürdüm resmen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog 😍😍 canım umarım seversin şimdiden güle güle kullan 😊

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. @deeptone pembenin en sevdiğim tonu kendisi 😍

      Sil
  11. nyx yakınıma gelmişken mutlaka gidilicek anlaşıldı :)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda mutlaka git canım çok güzel ürünler var 😊

      Sil
  12. Nyx ürünleri gerçekten çok başarılı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @semagökçe evet özellikle mat rujları 😉

      Sil
  13. Rengi çok güzel.Fiyatta uygunmuş.Süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ortadakarışıkblog evet fiyat gayet uygun 😊

      Sil
  14. Rengi gerçekten çok hoşmuş, mutlu günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  15. Bu allıkta çok fena gözüm var ama bu ara artık kendime dur demem lazım ...

    YanıtlaSil
  16. Rose gold olan her şeye baylıyorum galiba.Çok beğendim allığı.Güzel günlerde kullanın.Ayrıca fiyatıda gayet uygunmuş.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mervebayram rose gold deyince akan sular duruyor 😄😄 teşekkür ederim

      Sil
  17. Yanıtlar
    1. @baharelkovan evet değil mi kesinlikle öyle 😍

      Sil
  18. Rengi çok güzelmiş, en kısa zamanda mağazasına gitmem lazım 😋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda git canım çok beğeneceğin bir sürü şey var 😊

      Sil
  19. Renk muhteşem duruyor! Bu tonları kendime yakıştıramasam da Nyx'e gidince kesinlikle deneyeceğim, aydınlığına ışıltısına bayıldım! Gül güle kullan İremcim,
    Öpüyorum!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @glamsight bence uygulama yoğunluğuna göre her cilde yakışacak tonlardan mutlaka dene canım teşekkür ederim 😊 sevgiler

      Sil
  20. Çok güzelmiş İremm, o fiyonk detayına bitiyorum ben de :) Aslında alacağım bir çok şey var NYX'ten şu online sitelerini bi güncelleseler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır ben bir süredir bakmadım ama hesaplarında bazı ürünler stokta diye duyuru yapıyorlar yakında tam bir düzene de girer zaten 😊

      Sil
  21. Rengi çok güzelmiş ,bende çok seviyorum bu tonları,güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme teşekkür ederim 😊

      Sil
  22. Elinde durusunu çok sevdim hos bir renk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deryasoygul yanakta da ışıl ışıl duruyor 😊😉

      Sil
  23. Fiyatı çok uygunmuş online sitesinden alışveriş yapmamak için çok zor tutuyorum kendimi:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kelebeketkisi ben de mağazaya gitmemek için :-)))

      Sil
  24. Renk o kadar hoş görünüyor ki, o hafif ışıltılarına bile razı olabilirim:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...