28 Ekim 2016

Blushing Hearts Üçlü Baked Allık Blusher..

Benim için uzun zamandır bir arzu nesnesi durumuna gelmiş olan I Love Makeup markasının Blushing Hearts serisinden Blusher isimli allığı bir blog satışından aldım. Bunlardan 2 farklı renk satılıktı aslında ama diğeri hemen satılmış. Neyse şimdilik bununla idare edeceğiz. 
I love makeup
Türk firmalarının buna benzer bir allık ya da aydınlatıcı çıkartmamalarının sebebi nedir acaba, peynir ekmek gibi satılır çünkü.

I love makeup

Kutusu biraz hırpalanmıştı geldiğinde ama içindeki önemli ve o sapasağlam. Bu allıklar veya aydınlatıcılar baked olarak geçiyor yani fırınlanmış yani normal bir allık gibi yumuşak kremsi bir şey beklemeyin. Oldukça sert yapıdalar.

I love makeup

Güzelliğine diyecek yok, renk de sizi korkutmasın, bu cayır cayır görüntüye oldukça az pigmenti var ve çok kontrollü uygulama yapılabiliyor. Bana geldiğinde sanırım 1 ya da 2 defa kullanılmış en fazla çünkü üzerine ben de kullandım en ufak bir bozulma veya renk karışması olmadı.

I love makeup

Renklerin hepsini karıştırırsam böyle bir renk elde ediyorum. Azar azar arttırmak mümkün rengi, böyle bir rengin çok yaldır yaldır olmasına gerek yok.

I love makeup

Teker teker sürülünce de bence renkleri yeterli, tek kusuru sevmeyenler için biraz sedefli yapısı olabilir ki benim için hiç bir sakıncası yok.

Bu allık ve aydınlatıcılar İngiltere'de Superdrug mağazalarında ve tambeauty.com da 5 pound'a satıştalar ama son olarak İngiltere'de hepsi stok dışı idi. Bu güzelliklerden bulan gören duyan varsa lütfen bana da alsın...
Sevgiler..

42 yorum:

  1. banada alsın ama :))))) bu güzel şeyden bende de olmalı :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @soslubadem haha hepimize almak lazım bundan..

      Sil
  2. Güzelliğine bakarmısın <3 rengi ambalajı çok çok güzel, aydınlatıcı kullanmaya gerek yok ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum harika bir şey keşke türk firmaları da yapsa bu ambalajdan ...

      Sil
  3. Uzaktan bakinca renk cok güzel ama benlik degil, güzel günlerde kullanin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deneyenbayan renkten ziyade ambalaj çekici tabi ama ben rengi de sevdim :-))

      Sil
  4. Rengi harika güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. hepsinin karıştırılmış hali çok güzelmiş <3 ambalajının sevimliliğine vuruldum

    YanıtlaSil
  6. Ambalajı da tonu da çok hoş :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzeller ambalajı için bile satın alınır. Türk firmaları da en kısa sürede çıkarırlar umarım ama makul bir fiyata :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikköşem evet bence de süper olur öyle bir şey yaparlarsa :-))

      Sil
  8. Make up revolution markasına bayılıyorum bir çok ürününde gözüm var.Keşke Türkiye de de olsa da bizde rahat rahat alabilsek.Güzel günlerde kullan bu tatlışi.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajtelaşı benim de gelmesini istediğim markaların başında geliyor :-)) teşekkür ederim..

      Sil
  9. bundan bende de var ve en sevdiğim allıklarımdan cidden =) güle güle kullanın, sedefli olmasını seviyorum ben her şeyim mat çünkü :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygunevrim evet ben de sevdim imkan olsa hepsini alacağım gerçekten...teşekkür ederim..

      Sil
  10. Yaaa aşkım depreşti yine, geçen sene sağlam bi sipariş vermiştim ordan gelemedi kargom. Hele şimdi black friday de geliyor ne indirim olur. Off off :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır geleceğine emin olsam ben de sipariş vereceğim black friday'de..

      Sil
  11. Bulanlar bulamayanlara bildirsin.. İngiltereye hiç gidemiyorum ben :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şirinkanatlar.. ahh bir gitsen zaten :-)))

      Sil
  12. Bayılıyorum bu allığa, aydınlatıcısı da şahane! Keşke yurtdışında satıldığı fiyattan ülkemize gelse! Güle güle kullan, seyret İremcim, hem göze hem tene hitap ediyor adeta. :)
    Sevgiler!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @glamsight ah keşke gelse bu marka valla anında talan ederim bütün standı :-)) teşekkürler canım:-))

      Sil
  13. Ben bu allığı bir çok arkadaşta da gördüm ve bayıldım. Çok güzel bir ambalajı var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın evet ambalajının hastasıyız :-))

      Sil
  14. Ambalajına bayıldımm.Kesinlikle çok albenili bir ürün.Güzel günlerde kullanın<3

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel ambalaj yapmislar.

    YanıtlaSil
  16. Yani renk çok bana hitap etmesede sırf ambalajı için benim olsun derdim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kelebeketkisi aslında geniş de bir renk skalası var mutlaka beğendiğin bir rengi vardır ..

      Sil
  17. O zaman bana da alsınlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun :-))) bulanlar bulamayanlar alsın kesinlikle ..

      Sil
  18. rengi çok güzelmiş güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  19. Sırf ambalajı için bile alınır ama benim gözüm de aydınblatıcılarında :) Güle güle kullan canım sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik bulursam ben de alırım kesin onlardan :-)) teşekkür ederim .-))

      Sil
  20. renk çok güzel
    bence Türk firmaları sesini duymalı ve üretmeli

    YanıtlaSil
  21. Ruj hariç herşeyim mat olsun benim:)
    Beyaz tende veya bronz tende düşündüm bunu, güzel geldi gözüme. Kendime düşünemedim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı :-))) ben de rujda mat tercih ediyorun yanaklar yaldır yaldır :-)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...