26 Ekim 2016

Essence Aydınlatıcı Paleti..

Aydınlatıcı dendi mi akan sular duruyor bende. Hatta bitirme projesi ile birlikte girdiğim ürün almama kararımı 2 defa ve ikisinde de bir aydınlatıcı palet için bozdum. Biri bu diğeri de Sleek Cleopatra's Kiss paleti. Essence'in böyle ekstaradan çıkardığı ürünlerin hem pigmentsiz hem de genelde başarısız olduğunu bilmeme rağmen Essence Aydınlatıcı paleti gördüğüm anda almamam imkansızdı artık.
Essence Aydınlatıcı Paleti
Paleti Essence Cosmetic'in instagram hesabında gördüğüm anda alacağımı biliyordum. Nitekim öyle de oldu. işlevinden çok tabi her zamanki gibi şekline bakarak aldım. Değil böyle pudra gibi görünen bir aydınlatıcı hiç bir aydınlatıcıya ihtiyacım yok aslında tabi.


Essence Aydınlatıcı Paleti

Ama Essence nasıl albenili ürün yapacağını biliyor gerçekten. O kıvrımlar al beni al beni al diyorlar.

Essence Aydınlatıcı Paleti

Neyse tamamen de fos çıkmadı neyse ki hele ortadaki renk ciddi olarak güzel ve pigmentli, İçinde minik simler olmasına rağmen ciltte sedefli duruyor ve kalıcı da aynı zamanda. En baştaki rengin bir aydınlatıcı ile uzak yakın hiç bir ilgisi yok. kendisi bir pudra daha doğrusu benim istediğim kadar aydınlık görüntü vermediği için ben kendisini aydınlatıcı göz altı pudrası olarak kullanıyorum. Bence çok başarılı o konuda.  Tabi doğal şekilde sadece hafif aydınlık görüneyim derseniz o da olur.

Essence Aydınlatıcı Paleti

En sağdaki renk paletin en pigmentsiz rengi. hafif sefeli ve aydınlık bir cilt istiyorsanız bu size göre ama pigmentten patlamıyor. Bir kaç kat sürülüp renk ve kalıcılık arttırılabilir tabi. 

Palet bana gereksiz görünebilir ama sevimliliği ve renkleri ile gönlümü kazandı. Özellikle göz altıma kullandığım en baştaki renk şu sıralar özellikle sevgimi kazanmış durumda. Standlarda görürseniz doğal tonlu hafif aydınlatıcılardan da hoşlanıyorsanız bir şans verilebilir. Fiyatı 15 TL. sanırım.

Sevgiler..

59 yorum:

  1. Bu palete ben de baktım ama dediğiniz gibi pigmentsizdir deyip dokunmadan es geçtim. Ancak, Essence görüntü olarak cezbetmeyi gerçekten iyi biliyor İrem Hanımcım =) Mutlulukla kullanın <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog instagramda görüp çok beğendiğim için pas geçemedim ben 😉 Teşekkür ederim 😊

      Sil
  2. İrem ben bunu çok beğendim. Aydinlaticiligi süper bir palet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın çok sevindim beğenmene 😍

      Sil
    2. İndirimde bir göz atıcam canım. Sağol...

      Sil
    3. @nilgünaydın rica ederim :-))

      Sil
  3. Essence ambalajlari kendini iyi sattiriyor gercekten :) Neyseki performansi da cok kötü degilmis, güle güle kullanin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deneyenbayan evet fena değil fiyatına göre 😉 Teşekkürler 😊

      Sil
  4. aslında indirim denk gelinirse alınabilicek tonlar özellikle açık tenliler için
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda essence pek indirime girmez ama bazen kozmela'da indirim oluyor evet olabilir Harika da olur 😄

      Sil
  5. Dalgaların kumda bıraktığı izlere benziyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu 😄😊 ben de dalganın kendisine benzettim ilk gördüğümde

      Sil
    2. burdan foto gönderilmiyormuş sanırım. urla'da çektiğim bir foto var aynen böyle. deniz çekilmiş ve geriye kumlar böyle dalga dalga kalmışlar...

      Sil
    3. @saadetuslu yaa o fotolardan bir post bekliyorum o zaman ben 😊

      Sil
  6. ürünün fos çıkmamasına sevindim iyi almışsınız o zaman :) sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü evet fiyata göre iyi iş görüyor teşekkür ederim 😊

      Sil
  7. Fiyatı uygunmuş, günlük kullanılabilir :)

    YanıtlaSil
  8. Aydınlatıcı kullanımına daha alışamadım. Hep unutuyorum :) En azından elinde patlamamış ,işini görüyor olması iyi olmuş ,güle güle kullan İrem ablacığım,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme evet fena iş görmedi 😄 Teşekkürler canım 😘

      Sil
  9. Ben aydınlatıcıda bol ışıltı sevenlerdenim ama bu palet baya hoşmuş. Gel al beni diyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik evet ya aynen öyle canım 😍

      Sil
  10. Sizleri okudukça kalem rimel ve rujdan baska sey bilmeyen ben yeni kavramlar ögreniyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deryasoygul 😊😊 umarım işine yarıyordur bunlar

      Sil
    2. Evet canim özellikle krem tarzi ürünlerden çok faydalaniyorum. Çok memnun kaldigim ürünler oldu sizlerden okuyup aldigim. 😍

      Sil
    3. @derya çok sevindim buna 😊😊

      Sil
  11. Güle güle kullanın.Neyse ki çok kullanışsız değilmiş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ortadakarışıkblog teşekkür ederim 😊 evet fena değil

      Sil
  12. Ben henüz denk gelmedim bu palete.Görürsem karşı koyamayıp alabilirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin 😍😍 kesinlikle çok tatlı Filizcim Rossmann da yok mu??

      Sil
  13. Pigmentinin az olduğu konusun da pek çok yorum okumuştum bende.Ama hafif makyaj sevenler için uygun duruyor gibi:) Elinize sağlık<3

    YanıtlaSil
  14. Ortadaki renk çok güzel gözüküyor . Güle Güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  15. Gerçekten görüntüsü çok şirin ve bence hafif makyaj sevenler için de ideal bir aydınlatıcı paleti olabilir diye düşündüm. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik evet bence de uygun Başakcım teşekkür ederim 😊

      Sil
  16. Güle güle kullan, gerçekten çok şirin görünüyor. Yakınlarımda Essence standı olan mağaza kalmadığı için artık pek bakamıyorum bu markanın ürünlerine :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajblogum teşekkürler 😊 şansıma evin oradaki Rossmann da essence standı var da buluyorum rahatça

      Sil
  17. Çok güzel bir paletmiş, aydınlatıcı kullanmaya yeni başlayacaklar için güzel bir palet olmuş, gerçekten insanı cezbediyor. Güle güle kullan İremcim,
    Sevgiler!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @glamsight evet eli yeni alışanlar için iyi ipin ucu kaçmaz bu palette 😄😄 teşekkür ederim canım 😘

      Sil
  18. @auseesua 😄😄😄 ben de öyle özellikle koleksiyon ürünlerine dayanamıyorum

    YanıtlaSil
  19. İyi ki çok fazla aydınlatıcı insanı değilim :) Merak ettiğim bir üründü, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  20. Güle güle kullan İrem, al beni diyor gerçekten :) Essence yavaş yavaş toparlıyor galiba kendini, lights on orient paleti kullanıyorum baya şaşırttı beni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır koleksiyon ürünleri çok değişebiliyor çok iyiler de var çok kötüler de 😐 Teşekkürler canım sen de güle güle kullan 😊

      Sil
  21. Çöl kumlarının rüzgarla şekillenmesi gibi ne güzel görsel yapmışlar:)
    sağlıkla kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @örgüçantam ay bu da çok güzel bir tarif olmuş 😍 Teşekkürler 😊

      Sil
  22. Essence uygun fiyatlı ve fiyatına göre oldukça kaliteli ürünler çıkarıyor kıvrımlarına hayran kaldım bende:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kelebeketkisi evet ben de çok beğendim :-))

      Sil
  23. The palette looks so pretty, I need to check it out.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    YanıtlaSil
  24. ellerinize sağlık çok güzel bir yazı olmuş, aydınlatıcılara dayanmak mümkün müü? :) takipe aldım :)

    YanıtlaSil
  25. Yani Audrey, senin yüzünden ben de aydınlatıcı yığıcam eve 🙈 hep senden ötürü 😂
    Esmer tende aydınlatıcı renkleri gerektiği gibi durmuyor veya ben durduramıyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı durur canım daha koyu renklere yönelmen lazım şampanya-pembe-beyaz sende iyi durmaz ama bronz tonlar harika olur bence..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...