13 Kasım 2014

Flormar Black Mulberry Lip Balm..

Flormar'ın yeni çıkardığı ürünlerden biri, lip balm serisinden en koyu tona sahip olanı black mulberry isimli renk bloga konuk oluyor bugün.
flormar lip balm


Flormar bir süredir, daha doğrusu Yves Rocher çatısına girmesinden beri güzel ürünler çıkartıyor ama fiyat politikası da değiştiği için oje dışında pek bir şey almıyorum. Ayrıca sezon sonunda yaptığı % 80'lik indirimler sayesinde de istediğim bir şey olursa o zaman alıyorum. Ama konu lip balmlar olunca dayanamadım ve hemen bir tane denemek için aldım. 

flormar lip balm
Bununla birlikte sanırım toplamda 5 değişik renk çeşidi var ve içlerinden biri de renksiz. Ben her zamanki gibi öce en koyu tonda olanı aldım. Çünkü zaten çok da renk vermiyorlar yani yoğun bir pigmentasyonu yok, o nedenle bu renk bile günlük yaşamda kullanmaya uygun.

flormar lip balm
İçindekiler görülüyor.

flormar lip balm
Ambalajları çok şirin hazırlanmış, hepsinin üzerinde farklı renkte aynı desen var. 

flormar lip balm
Rengi koyu bir mürdüm gibi gözüküyor, ama sadece görünüşte böyle tabi.

flormar lip balm
Dudağı güzel nemlendiriyor, kusur belli etmiyor ve SPF 15 özellikli olması da artı puan.

flormar lip balm
İşte yoğunluğu ancak bu kadar, koyu renk sevip kullanamayanlar için burada bahsettiğim Sephora balmlardan sonra bir alternatif de Flormar'dan gelmiş oldu böylece.

Sephora'dan farkı bunun daha mat olması ayrıca yine Sephora gibi hoş bir kokusu var ama çok baskın değil.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...