16 Eylül 2012

Hafta sonu tatili ojesi volume#1

Tünaydın, bu hafta sonu yaz sezonunun son tatilini yapıyorum, yine yazlığa kaçtık. Tabi hava biraz dönmüş, deniz de biraz daha soğumuş ama yine de keyfimiz yerinde. Bu yazıyı bitirince kumsala gideceğim hatta. Bu sene tatilde çoğunlukla neon ojeler tercih ettim. Bugün de 2 hafta önce alıp, bugüne sakladığım China Glaze Under the Boardwalk neon ojeyi sürdüm. Düzgün sürülen tek kat yetti ve kolayca kurudu. Ama bu neon koleksiyondaki diğer neonlar kadar parlak değil ama diğerleri gibi mat bitişli bir oje. Ne olursa olsun ben bu neonları çok seviyorum. Şimdi resimleri görelim..
Sevgiler..

4 yorum:

  1. Ayy bayıldım rengine çok çok güzel olmuş canımm :))

    Bu arada takılaşma etkinliğime katılmayı düşünür müsün?


    http://kozmetikaynasi.blogspot.com/2012/08/takilasmaya-ne-dersiniz.html

    YanıtlaSil
  2. @kozmetik aynasi.. Tesekkurler.. Tatildeyim donunce devam ediyorsa bakarim..

    YanıtlaSil
  3. Allahim nasil bi tirnak ya. Benim ki o kadar uzayincaya kadar 10 defa sagindan solundan kirilir. Masallah masallah!

    boyaynasiyansimacisi,blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. @boyaynasiyansimacisi.. Tesekkurler yapi olarak sert tirnaklarim o yuzden kirilmaz kolay kolay

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...