22 Temmuz 2014

Yves Rocher monoi de tahiti kuru vücut yağı..

Günaydın.. Bir önceki yazımda bahsettiğim Bebak kakao özlü güneş kreminden sonra, hem kokusuna hem de verdiği hisse bayıldığım Yves Rocher Monoi de Tahiti kuru yağdan bahsedeceğim.

Bunun bir de aslında cam şişede olanı var, her ikisi de bronzlaştırıcı aromatik yağ  olarak geçiyor ama cam şişe gerçekten çok kullanışsız geldiği için bunu aldım bu sefer, aynı işi görüyor. Aslında kuru yağ kendisi ama bütün kuru yağlar gibi çok fonksiyonlu bir ürün.

Kokusu kesinlikle harika, geçen seneden beri her fırsatta alıp kullanıyorum, Yaz aylarında güneşlenmek için GKF'lü kremimin üzerine, tenimi parlatmak ve nem vermek için bacaklarıma, güzel kokması için kollarıma sürüyorum. Kış aylarında ise banyodan sonra kuruyan cildime nem vermesi için kullanıyorum. Zaten sitesinde de daha önceden bronzlaşmış tenler için uygundur demiş, yani direk bunu sürüp atmıyoruz kendimizi güneşi altına.

Fısfıslı şişe ile hem banyoda hem plajda kullanımı gayet kolay. Cam şişe özellikle banyoda çok fazla dökülebiliyor. Ben de onun çaresini yine fısfıslı şişeye koymakta bulmuştum zaten.

Çok yağlı bir görünümü var ama hemen emiliyor. Elinizde, parmağınızda iz bile kalmıyor.

Bu kuru yağın bir de simlisi olsa tadından yenmeyecek kıvamda gerçekten. Nuxe'un simsiz kuru yağına güzel kokusu ve nemlendirmesi ile alternatif bir ürün ama simli olanı için aramalarım devam ediyor. Yves Rocher kuru yağın fiyatı sitesinde 26.30 TL. ve kendisini detaylı olarak buradan inceleyebilirsiniz.
Sevgiler..

14 yorum:

  1. Çok güzel bir ürünmüş, ilk fırsatta mağazaya gidip inceleyeceğim :)
    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lifeofyasmina.. evet bak canım kokusuna bayılacaksın..:-)

      Sil
  2. Ben de saclarim icin cam sisede olanini almistim. Elimde o kadar cok sac bakim urunu var ki daha kullanmaya baslamadim. Sisesinden cok fazla dokuluyor diye elseve'in sac bakim yagini bitirdigimde onun icine doldurmayi planliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik.. evet en iyisini düşünmüşsün öbür türlü açık ağızdan çok akıyor..

      Sil
  3. Elimde mini boy nuxe var bitince bunu deneyeyim bari. Simli ve uygun fiyatlısını bulursan bize de haber ver :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ceydabyjade.. :-)) hemen ilk iş olarak zaten..

      Sil
  4. ben de geçen hafta indirimde görünce aldım, bol bol kullanmayı planlıyorum tatilde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nisa.. evet ben de bu bayram tatilinde bol bol kullanacağım.. :-))

      Sil
  5. merhaba :)
    etkinlik sayesinde keşfettim daha yeniyim
    banada beklerim :)
    http://busrakahyaoglu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @büşrakahyaoğlu.. ben sizi çoktan takibe almıştım ama sanırım siz almamışsınız ..

      Sil
  6. çok güzel kokuyor <3 simlisini bulursam alırım sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam.. canım benim teşekkürler.. :-))

      Sil
  7. Nasıl siparis edebilirim acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @cananşen yvesrocher.com da vardır sanırım

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...