5 Şubat 2013

Günün Ruju Rimmel London Kate 112..

Bugün bir süre önce Watsons'dan 12 TL.'ye aldığım ama yine makyaj çantamın dibinde unuttuğum Rimmel London Kate Moss serisinden 112 numaralı ruj var. Rujun kendisi yarı mat bir koyu gül kurusu-kahverengi, dudakta daha açık duruyor. Nemlendirmesi çok iyi değil ama bu mat rujların genel sorunu zaten. Kalıcılığı fena değil, çok yağlı bir şey yiyip içmedikçe dudakta kalıyor. 


Bu rujların ambalajları özellikle hoşuma gidiyor, çok tatlı bir kırmızı ve üzeride de Kate'in imzası var. Ayrıca rujda çok hafif de bir parfüm kokusu dikkatimi çekti. Dudağa sürüldüğünde tabi alınmıyor koku, benim hoşuma gitti. Koku konusunda çok hassas olanların da fazla rahatsız olacaklarını sanmıyorum. Rimmel London Kate rujların renklerini çok başarılı buluyorum genelde ve sıcak tonlu olanların hepsini de denemek istiyorum.
Sevgiler..

2 yorum:

  1. Bende yarın bu rujdan alıcaktım.Sizin yorumunuz üstüne iyi geldi.Çünkü tereddüt içindeydim.Yazınız için size teşekkür ediyorum...

    YanıtlaSil
  2. @tubaaykan.. rica ederim..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...