13 Şubat 2013

Günün Ojesi Sevgililer Günü Şerefine Ortaya Karışık..

Evet Sevgililer günü şerefine, ne kadar kırmızı, pembe ojem varsa gradient usulü sürdüm bugün. Bu şekilde koyudan açığa tırnakları zaten hep yapmak istiyordum.

Her tırnakta değişik bir renk uygulamasına bayıldım ben, bunu daha sonra daha koyu renklerle örneğin maviler veya yeşiller ile de yapmak istiyorum. Kullandığım ojeler sırayla baş parmakta  Essence Snow White serisinden 01 numara Snow White. işaret parmağında China Glaze Hey Sailor, orta parmakta Golden Rose 92, yüzük parmakta Pastel 05 numara, küçük parmakta Pastel 08 numaralı oje yer alıyor. Ayrıca bu vesile ile Pastel ojeleri tek başına sürmeyeceğimi de öğrenmiş olduk hep birlikte. 

 Sağ elime de yine Golden Rose 69 ile ışıltı verdim biraz.
Tabi günün mana ve önemine uygun kalpler ve çiçekler de ojelerime eşlik etmekteler bugün yine.

Hepinizin Sevgililer günü bir kere daha kutlu olsun, sevdikleriniz yanı başınızdan hiç ayrılmasın.
Sevgiler..

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...