4 Ekim 2012

Pellini'den gelen Orly Oje.. Emberstone..

İyi akşamlar. Bugün 3-4 hafta kadar önce Pellini'nin yani Pelin'in Facebook üzerinden düzenlediği bir çekilişe katılmıştım. O aralar şansım vardı ve kazandım, hediyesi de güzel bir Orly ojeydi. Pelin tabi hiç şaşmadan, anında adresimi de aldı ve gönderdi. Ancak ben kargonun geldiği gün işyerinde değildim, dolayısı ile arkadaşlarımdan biri benim yerime gelen kargoyu aldı. Tesadüf o gün bir başka kargo daha gelmiş benim adıma ve aynı kişi iki kargoyu da kesonun çekmecesine koymuş. Ben ertesi gün geldiğimde kargolardan biri vardı ama Pelin'den gelen ojeyi bir türlü bulamadık. Ben umudu kestim ve herhalde gören biri o paketi alıp gitti diye de düşündüm. Geçen cuma işyerinde görev yerim değişti ve taşındım tabi, benim arkamdam temizlik yapılırken kargo dolabın altında bulunmuş. İnanamadım ve tek yer orasıydı, oraya nasıl düştü, birisimi koydu sonradan hiç anlamadım ama önemli olan benim ojemin bulunmuş olması ve bulunur bulunmaz da bugün sürdüm.
Orly ojeler gayet kaliteli, kolay sürülen ve hemen kuruyan bir oje oldu bu da. Rengi daha çok mercana dönük bir turuncu ve içinde minik ışıltılar var. Işıltılar tırnak üzerinde pürüz yaratmasalar bile çıkartırken yine de biraz zorladılar.




 Şunun güzelliği beni mest etmiş durumda, o yüzden yine bir sürü resim çektim. Güneş olduğu zaman da pırıl pırıl parlıyor.


 Yeni yüzüğüm ve armparty..

Bu aralar altın rengi takılardan ve parlak renklerden gidiyorum ama yarın bu değişiyor. Daha mat, daha sade bir oje sürmüş ve takıları da ona göre seçmiş olacağım.
Sevgiler..

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...