15 Ekim 2012

PASTEL 2012 Nail Foundation


Pastel Sonbahar Kış sezonu için yepyeni bir seri çıkardı “ Pastel 2012 Nail Foundation”, adını verdiği seride ten renklerinden koyu kahve tonlarına uzanan fondöten renklerinin yer alması dikkat çekiyor.
İlk sürüşte renk verme özelliği, örtücü ve kalıcı Patentli formülü ve sararmayı önleyici UV filtreli içeriğiyle Pastel Oje el ve ayak güzelliğinizi tamamlarken, Avrupa standartlarında üretilmekte olup sağlığa zararlı Toluene, DPT (Dibutyl Phthalate), Camphor ve Formaldehyde resin” maddelerin hiçbirini içermiyor.
TAVSİYE EDİLEN TÜKETİCİ FİYATI : 2,50 TL



Pastel'in bu yeni koleksiyonunu ben çok beğendim, sanırım Sonbahar için doğal tonları tercih edenlerin de favorisi olacak bu koleksiyon. En kısa zamanda birkaç renk alıp deneyip, burada paylaşacağım.
Sevgiler..

3 yorum:

  1. ben de çok beğendim bu koleksiyonu hepsi birbirinden güzel duruyor :)

    YanıtlaSil
  2. bu renkler bnm en sevdiğim renkler o yüzden her gördüğümde mutlu oluyorum :)

    bloguma da beklerim ünlü markaları uygun fiyata bulabilrsin :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. @serinus..evet kesinlikle denemek lazim..
    @piamia..hemen bakiyorum bloguna..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...