9 Ekim 2012

DBMS Kozmetik Hediye Çekilişinden Kazandığım İkinci China Glaze Ojem..

Günaydın. Bugün Sevgili Derya'nın çekilişinden kazandığım ikinci şahane China Glaze oje ile minik bir nail art yaptım. Bu tür sünger baskı denemelerini daha önce de yapmıştım, ama bu sefer, bu şahane neon oje ile çok tatlı oldu bence. Ojenin altında isim yok ama kendisinin Orange Knockout olduğuna eminim.
Orange Knockout'un kendisini sünger baskı yapmakta kullandım, baz oje olarak da Essence 51 numara Mellow Yellow sürdüm. Mellow Yellow sarıdan çok, hafif ışıltılı bir krem rengi ve Essence ojelerin genel özelliği olarak kolay sürülüp, kolay kurudu. Ancak en düzgün görünümünü 3 katta verecektir diye düşünüyorum. Ben üstüne baskı yapacağım için iki kat sürdüm. Hemen resimleri de görelim.

 Şu neonun mükemmelliği başka hiçbir ojede yok. Şişedeki renkle bire bir aynı ve arada geçiş bile belli olmuyor neredeyse.

Armparty ve oje kombinasyonu..

Sevgili Derya'ya bir kere daha teşekkür ediyorum. Biliyorsunuz kendisi bir sürü harika ürünü burada satışa sunuyor. Her türlü ihtiyacınız için güvenle alışveriş yapabilirsiniz. Şu anda da dükkanda güzel bir açık arttırma devam ediyor, bilgilerinize..
Sevgiler..


9 yorum:

  1. İremcimmmm, süpper olmuş sünger baskısı , evet ojenin adını bildin china glaze orange knockout canım benim, güle güle kullan, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. @dbmskozmetik/trend.. canım benimm sağoll daha neler yapıcam ben onunlaa...:-)))
















    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş. Renge bayıldım=)

    YanıtlaSil
  4. sünher baskı gerçekten süper olmuş canım, essence'in de bu ojesine bayıldım ben de hala tırnaklarımda o var :) başka bir ürününü kullandın mı essence'in acaba?

    YanıtlaSil
  5. süper bi renkmiş ya harika nasıl bi canlılıktır o öyle baskıyla daha bi ortaya çıkmış

    YanıtlaSil
  6. şahane olmuşş renk çok tatlı zatenn :) güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  7. @duygu uygun...essence'in neredeyse bütün ojeleri var bende bir de maskaralarını kullanıyorum fiyatlarına göre fena değiller..daha fondöten baz falan denemedim..

    @belmut.. bu renk benim favorim zaten bütün neonlar içinde..

    @ojeperest.. teşekkürler canımm..

    YanıtlaSil
  8. The ombre nails looks gorgeous
    youareexotic.blgospot.com

    YanıtlaSil
  9. @exoticyou.. Thank you..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...