8 Aralık 2020

Kasım Ayı Alışverişleri..

Bitenler yazısından sonra sıra geliyor kasım ayı alışveriş yazısına. Geçen ay dediğim gibi bu ay kendimi oldukça tuttum hatta black fridayi bile es geçtim çünkü Aralık ayı kutlu doğum ayım olduğu için kendime hem doğum günü hediyesi hem de yılbaşı hediyeleri  almayı düşünüyorum.  Bakalım az da olsa neler aldım bu ay.


Aslında toplu olarak bütün Gratis, Watsons alışverişim budur. 
Gratis'den WetnWild bronzer, Perfecta fenomen C makyaj temizleme sütü ve Benri makyaj temizlleme mendili aldım. 
Watsons'dan ise 2 göz bir yüz maskesi ve fırça temizleme şampuanı aldım.  Şampuanı açıkçası aldığıma pişman olmuş olabilirim. Gereksiz oldu sırf meraktan aldım zaten. Neyse kullanacağım tabi ki.


Bu WW bronzerda uzun zamandır gözüm vardı, 15 TL. gibi bir fiyata düşmüştü dayanamadım aldım tabi. 


Göz maskeleri fena değil ama yatarken yapın bence. Paketi açınca ısınmaya başlıyor. Gözleri baya bir dinlendiriyor. ben sevdim.  Diğer maskeye henüz sıra gelmedi.


Bunu da indirimde 15 TL.'ye görünce Watsons'dan şirinlik kontenjanından aldım. Biraz simli hatta biraz değil baya simli ama ben sevdim. Şekli de öyle kolay bozulmayacak anlaşılan. 


Bu da bu ayki Avon alışverişim. Evet mevsim itibari ile fazla kırmızı bir alışveriş olmuş olabilir. 
El sabunu ve duş jelinin kokusu güzel ben seviyorum ama oğlum biraz öksürük şurubuna benzetiyor bunu. 
Yeni yıl konseptli havlular çok şeker ama keşke biraz daha büyük olsalar. Ben havlu deyince baya büyük baş havlusu kıvamında seviyorum. 


 Bunu da almakla iyi mi yaptım kötü mü bilmiyorum. A101'den aldım, belki biliyorsunuzdur markası Kiwi. Elde buharlı ütü, fena değil iyi ütülüyor ama önce Filiz'in sonra da Ebru'nunkinde şu üsteki kumaş parça ayrıldı. Herhalde fazla ısınınca oluyor çok üst üste kullanmaya gelmiyor diye düşündüm ama amaç o değil mi zaten. Neyse bakalım başına bir şey gelirse instagram hesabımda bahsederim zaten. 

Kasım ayı aldıklarım böyle, bakalım Aralık ayı nasıl geçecek. Aslında şu pandemi olmasa kendimi kutlu doğum ayı şerefine alışverişe verirdim ama maalesef pek de bir yere gidemiyorum. Bakalım artık, olmazda tabi hakkım saklı kalacak.
Sevgiler..

16 yorum:

  1. Wet'n Wild bronzer'ı seviyorum ben. Senin yorumunu merak ediyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan fena değil kendinden yaldızlı olmasa daha da iyi olacakmış :-))

      Sil
  2. a101 deki ütüyü kaçırmışım ben
    şimdi sayfanda gördüm merak ettim doğrusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bademlebuduk çok tshirt gömlek falan ütülüyorsan tam sana göre olabilir..:-))

      Sil
  3. Göz maskelerini çok merak ettim. Ütü benim de aklımı çok karıştırdı.. Ebru'nun ve Filiz'in başına gelenlerden sonra özellikle.. Ama firmanın sorunu çözmesi de çok hoştu.. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @esrayıldız evet aşırı ısıdan olabilir ama telafi etmeleri iyi oldu tabi... teşekkürler :-))

      Sil
  4. Ütü bende de var ben çok sık kullanmıyorum sanırım ondan henüz bir şey olmadı. Bahsettiğin ısınan göz maskeleri ilk indirimde deneyeceklerimden. Avon'un sıvı sabununu denedim o koku benim mutluluk kaynağım olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makeupbyfun ben de sık kullanmıyorum şu ara .. ısınan maskeleri kesinlikle stoklayacağım ben de.. avon sabunları tek geçerim her siparişte alırım :-))

      Sil
  5. Avon alışverişi çok şirin duruyor.. Hepsini gule gule kullanin🌸🌸😍

    YanıtlaSil
  6. En sevdıgım hıghlıghter , o kadar kalıcı kı rengı de bır o kadar guzel.Gule gule kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @pamukşeker evet kalıcılığı gayet iyi ben de sevdim teşekkürler :-))

      Sil
  7. Göz altı maskeleri iyi oluyor bu yıl ben de kullandım ☺️

    YanıtlaSil
  8. Göz altı maskelerine kesinlikle ihtiyacım var onu anladım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden evet o maskeler indirimde stoklamalık :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...