2 Nisan 2020

CeraVe Nemlendirici Krem İncelemesi..

Bugün #birürünüçyorum yazılarında CeraVe markasının kuru ve çok kuru ciltler için olan nemlendirici kremini inceleyeceğiz. Her zamanki gibi ben kremin normal ve yağlıya dönük karma ciltler için olan etkilerinden bahsedeceğim size. 



Öncelikle krem bana #nily21onyaşında etkinliğinde hediye edilmişti. Çok kuru ciltler için hazırlanan bir krem olduğu için kullanmak için kış günlerini bekledim. Yaz aylarında hele de hava sıcakken cildime çok ağır geleceğini düşünüyorum. Bu kış hava çok da soğumadı İstanbul'da ama yine de soğuk günlerde epey bir deneme şansım oldu. Şimdi de evde otururken kuruyan cildim için kullanıyorum ve faydasını da en çok bu zamanda gördüm diyebilirim.



Krem sizin isteğinize bağlı olarak gündüz ve/veya gece kullanılabiliyor. Gece sürdüğümde bana maske gibi oluyor ve sabaha iyi bir nem takviyesi ile uyanıyorum. Sabah uyndığımda cilt tipim nedeni ile hafif bir parlama oluyor cildimde. Gündüz kullanırsam genelde tek başına bu kremi kullanmayı tercih ediyorum. Üzerine gelen başka bir krem bence hem etkisini azaltıyor hem de cildimin parlamasına neden oluyor. İlk sürüldüğünde hafif bir yapışkanlık olduğu için fondöten sürerken ayrıca bir baza gerek görmüyorum bu kremi sürdüğümde.


Yağlı-karma-normal ciltler için bu kremi kullanma şekli gerçekten çok soğuk ve kuru havalarda ve gece maske yerine olacaktır. Tabi oturduğunuz, yaşasığınız yer ile de ilgisi var. Ben İstanbul'da yaşıyorum ve buranın havası oldukça nemlidir. Muhtemelen Ankara gibi kuru havalı bir yerde yaşasaydım kremi çok daha sık kullanabilir ve daha çok fayda görebilirdim.




Beni mutlu eden özelliği ise içeriğinde bulunan 3 temel seramid ve hyaluronic asit oldu.
Bu içeriğin faydalarından daha önce detaylı bir yazı ile bahsetmiştim. Ceramid ise cilt bariyerinin korunmasını dolayısı ile aldığı nemi korumasını sağlayan bir içerik. Kremin içinde 3 temel seramid olması nemlendirme ve cilt bariyerini koruma özelliğini güçlendiriyor.
Seramidin azalması cildimizde kuruluk, tahriş ve kaşıntı yapar, şu anda yaşadığımız aşırı el yıkama nedeni olan şey yani. O nedenle kaybettiğimiz cilt bariyerini güçlendirmek için kullanmamız gereken tam da böyle bir krem.





CeraVe kuru ve çok kuru ciltler için nemledirici krem el, yüz ve vücut için kullanıma uygun. İçinde parfüm bulunmuyor. Bu hassas günlerde cilt bakımı için çok uygun ve gerekli bence.

Markayı yetkili eczanelerinde ve dermokozmetik satış sitelerinde bulabilirsiniz. Alırken fiyat karşılaştırması yaparsanız çok iyi olur. Kremin kuru ve hassas ciltlerde etkisini Nilgün'ün blogunda, kuru ve alerjik ciltlerdeki etkisini de Gül'ün blogunda okuyabilirsiniz.
Sevgiler..

18 yorum:

  1. Ankara'nın kuru ayazında çok işe yaradı. İçeriği de hassasiyet yaşayanlar için çok iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan evet yaşadığın yere göre de etkisi çok değişir bence..

      Sil
  2. Ah bu karantina günleri korona oldu içimiz dışımız...
    Böyle bir yazı farklı geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mert bu konuda yazmak istemiyorum çünkü çok yazıldı ve içim bayılacak artık.. :-((

      Sil
  3. Hiç duymamıştım bu nemlendiriciyi. Kuru bir cildim olduğundan genelde nemlendiriciler ilgi alanıma giriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @adadenizi senin çok işine yarayacağını düşünüyorum bunun..

      Sil
  4. Evet evet almalıyım, ne zamandır araştırıyordum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blogluyorum cildin kuru değil mi süper olur sana...:-))

      Sil
  5. korona maskesi yerine geçer mi hihihi :)

    YanıtlaSil
  6. Ben uygun fiyatlı işlevsel bir nemlendirici soranlara direkt öneriyorum !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nily evet özellikle kuru ciltlere kesin öneriyorum bunu..

      Sil
  7. Mutlaka deneyeceğim ürünler arasında artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @galaxyeskizi evet sana çok iyi gelir bence bu krem..

      Sil
  8. Çok seviyorum CeRaVe ürünlerini bu nemlendiriciside inanılmaz güzel <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mayajlıyorum evet diğer ürünleri de denemek istiyorum ...

      Sil
  9. Bu ara dezenfekte etmekten ellerim kurudu bu kreme bakayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya sorma benim de öyle ancak toparlıyor böyle kremler..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...