22 Nisan 2020

Avon Show Glow Aydınlatıcı incelemesi..

Bugün #birürünüçyorum yazılarında Avon Mark serisinin yeni Show Glow aydınlatıcısının full beam rengi olacak. Çok ilginç ama galiba Avon’dan ilk defa aydınlatıcı deniyorum ben. Katalogda hep gözüme kestirdiklerim vardı ama hiç fırsat olmadı. Neyse bakalım bu aydınlatıcı nasılmış. 




Öncelikle aydınlatıcının bir rengi daha var. Bu biraz sarı tonlu diğeri ise pembe, ismi pink sand. 
Yapıları kremsi olarak tarif edilmiş. Pek kremsi değil bence ama yumuşak, kolay uygulanıyor.



Bana göre aşırı pigmentli değil  ama uygulaması güzel.Fırçaya çok güzel geliyor ve kendini hemen belli ediyor, bu da metalik görüntüsünden kaynaklı. Toz toz olmuyor, hatta ilk geldiğinde foto çekmeden rengine baktığım halde yapısı kesinlikle bozulmadı. 


Bitişi simsiz ama metalik, bu yapıdaki aydınlatıcılardan çok hoşlanmıyorsanız size göre değil demektir. Renk tonu oldukça açık olmasına rağmen çok beyaz tenlilerde güzel duracağını sanmıyorum.


Daha çok buğday tenlilere göre bir aydınlatıcı bence ama esmerler de sever. 



Benim uygulama taktiğim önce hafif bir ıslaklık vermek için likit bir aydınlatıcı sürerek üzerine de bunu uygulamak. Böylece rengi resmen patlıyor ve bütün bir gün dayanıyor. Tek başına da güzel ama ben biraz daha parlak olsun istediğim için böyle bir taktik uyguluyorum.

Avon Show Glow full beam ve pink sand aydınlatıcılar K5 katalogunda ilk defa tanıtıldıkları için bu katalogda indirimdeler. Almak için bana yazabilirsiniz. Aydınlatıcıyı Nilgün'den okumak için buraya, Gül'den okumak için buraya tıklayabilirsiniz.
Sevgiler..






25 yorum:

  1. Çok beğendim ben, yansıması müthiş🌸

    YanıtlaSil
  2. Ben daha çok diğer rengini merak ediyordum ama bu ton da güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @locosmetico evet öbür tonu da merak ediyorum alırım bir ara :-))

      Sil
  3. Yoğun aydınlatıcı sevmeyenlere göre bir aydınlatıcı olmuş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan evet bence de.. ben biraz patlatıyorum tabi o ayrı :-))

      Sil
  4. Bu aydinlatıcının yorumlarını bekliyordum. Bu ayı geçtim ama bir sonraki aylarda sipariş verebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme bence diğer rengi sana daha çok yakışır canım :-))

      Sil
  5. Hiç denemedim aklımda olsun bu da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @pembedünyam kesinlikle sana uyacak bir renk...

      Sil
  6. Ben bayıldım buna mutlaka deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajlıyorum güzel bir aydınlatıcı gerçekten :-))

      Sil
  7. Avon glow aydınlatıcı arkadaşım kullanıyor güzel duruyor gerçekten de ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya evet hoş bir parıltısı var bence..

      Sil
  8. Çok parlak göründü bana. Hoş makyaj özürlü biri olarak bu parlatıcı olayına çok uzağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @adadenizi bana daha parlak bile olabilirdi hatta :-))

      Sil
  9. Metalik olduğu için sevdim ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lerzankara evet metalik de ayrı güzel duruyor :-))

      Sil
  10. beyaz tenliyim ama seviyorum açık renk aydınlatıcıyı..şeftali allıkla hafif bir NarsOrgasm etkisi alıyorum hatta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nily21 evet öyle kullanmak da çok güzel olur bence...

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası değil mi ben de öyle :-)))

      Sil
  12. Bana rengi çok beyaz oldu ama diğer rengini merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makeupbyfun bence o şeftali pembe tonu sana daha iyi olacaktır..:-))

      Sil
  13. çok aydınlatıcı bir yazı olmuşşşş hihihi :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...