14 Ekim 2019

#Nily21onyaşında Blogger Etkinliği..

Eylül ayının 7'sinde uzun zamandır tanıdığım ve çok sevdiğim bir arkadaşım olan sevgili Nilgün'ün daveti ile 10. blog yaşını kutlamak üzere Ankara'ya gittik. Gittik diyorum çünkü İstanbul'dan blog yazarı arkadaşım Ebru ve Çanakkale'den de Filiz de geldi. Etkinlik Ankara Swiss Otel'de oldu. Şimdi size o günden bahsedeceğim.


Biz Ebru ile birlikte Ankara'ya hızlı tren ile gittik. Yol çok eğlenceliydi, konuşa konuşa gittiğimiz için de hiç sıkılmadık. Herkes toplandıktan sonra tabi hemen bir foto çekimi de gerçekleşti.


Nilgün bize minik bir açılış konuşması yaptıktan sonra hemen etkinliğe ve tanıtımlara geçtik. Bu arada masadaki muhteşem ikramlara dikkatinizi çekerim. Hepsi Ankara'da muhteşem ürünleri olan bir pastane/kafeye yani @ayskitchen a ait. Yolunuz düşerse pastalarının tadına mutlaka bakın derim. 


O gün yine Ankara eczanelerinden @bayramoran06 da bizimleydi. Bize hem güzel hediyeleri oldu hem de Darphin ürünleri ile şahane bir cilt bakımı yaptı. Ürünlerin hepsi hakkında detaylı bilgi verdi ve benim de aklıma 2-3 tane ürünü feci şekilde soktu. 


@ayskitchen ın sahibesi sevgili Aysun'un güzel kurabiyeleri. Etkinlik spa temalı olunca böyle tatlı bir sunum hazırlamış Aysun, eline sağlık. 


Etkinlik spa temalı demiştim. Swiss Otel'in spa, spor salonu, hamam gibi ünitelerini de gezdik. Ben bayıldım. Ankara'da olsa kesin haftada 1 gideceğim bir yer olurdu. Özellikle masaj ve saunasına bayıldım. 



Fotolara doyamadığımız bir gün oldu. Hadi biz Ebru ile sürekli görüşebiliyoruz ama diğer arkadaşlarımı çok göremiyorum artık. 


Etkinlik sonrası ise Aysun'un kafesine gidip biraz da orada muhabbet ettik ama tabi ki doyamadan tren saatimiz geldi ve kalkmak zorunda kaldık.

Dönüşü de hızlı trenle yaptık, biraz rötar yaptı ama olsun yine konuşa konuşa döndük Ebru ile. Nilgün'e hem çağırdığı hem de bizi için bu kadar güzel sürprizler hazırladığı için teşekkürler. Bütün sponsor markalarla ilgili postlarıma instagram hesabımdan yani @audreyyblog dan #nily21on yaşında taginden ulaşabilirsiniz.
Sevgiler..




34 yorum:

  1. ne guzel bir etkinlik olmus hepiniz harika görünüyorsunuz, sacların da cok guzel olmus bu arada canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yaseminkokulubir hayat teşekkür ederim canım :-))

      Sil
  2. Çok güzem bir etkinlik olmuş kızlar, hepiniz çok güzelsiniz :)

    YanıtlaSil
  3. çok keyifli bir etkinlik olmuş belli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fatmanurezmez evet çok güzel oldu çok eğlendik..

      Sil
  4. Kurabiye pek şirin olmuş. Daha nice keyifli buluşmalarınız olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @adedenizi çok teşekkürler inşallah olur :-))

      Sil
  5. İremciğim, hem geldiğin için hem de tüm güzel paylaşımların için teşekkür ederim. Okudukça, tekrar yaşadığım heyecanlı koşturmaca aklıma geldi :) Tıpkı eski güzel blogger zamanları gibi çok keyifli bir gün geçirdiğimizi düşünüyorum. Sizlerin mutlu olması beni ayrıca sevindirdi. İnşallah en kısa zamanda yine biraraya gelebiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nily evet canım çok keyifli oldu gerçekten :-)) bütün emeklerin için çok teşekkürler en kısa zamanda tekrar görüşmek üzere -))

      Sil
  6. Harika bir etkinlik olmuş, kurabiyedeki detaylara bayıldım ben :)

    YanıtlaSil
  7. ne güzeeel. ankarada toplanan başka arkadaşlarımız da vaar. ümran sena gibii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone Ümran Konya'da ama Ankara'ya sık sık gider biliyorum..

      Sil
  8. Etkinlik detaylarını instagramdan takip ettim. Oldukça keyifli ve güzel bir etkinlik olmuş. Hızlı trenle daha önce seyahat etmiştim. Muhabbet bolsa oldukça zevkli oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme evet oldukça zevkli bir gün oldu.. hem yolculuk hem de etkinlik..:-))

      Sil
  9. Emeğinize sağlık.''Ağaç Ev Sohbetleri 7'' başlıklı yazımı okumak ve yorumlarınızla katkıda bulunmak üzere sizi blogumda görmekten mutluluk duyacağım, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @eğitimpınarı teşekkürler yazıya bakacağım..

      Sil
  10. Harika bir etkinlik nice güzel blogu yıllara

    YanıtlaSil
  11. Nice yıllara 😍. Sen de çok güzel görünüyorsun 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya çok teşekkür ederim Deryacım :-)))

      Sil
  12. Güzel bir etkinlik olmuş, nice mutlu yıllara.

    YanıtlaSil
  13. vay be 10 yıl baya zaman olmuş saçlarınız böyle çok hoş gözüküyor bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi çok teşekkür ederim .-))

      Sil
  14. heey bi önceki sesli şiiri dinledin mi blogumdağğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone a yok bir kaç gündür blog bakamadım bakacağım..

      Sil
  15. nice mutlu yılların olsun Nily... Çok güzel bir etkinlik olmuş hepiniz harikasınız

    YanıtlaSil
  16. Ne güzel bir buluşma oldu. En kısa zamanda tekrar görüşsek keşke ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan evet ya artık sizi Nilgün'le beraber İstanbul'a bekliyorum :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...