15 Eylül 2019

Farmasi Mat Ruj Serisi

Mat rujlar hayatımıza girdi ve asla da çıkmıyorlar. Çünkü hem diğer rujlara göre çok kalıcılar hem de renk seçenekleri artık çok bol. Tabi her mat ruj için seviyorum diyemeyeceğim çünkü bazıları dudaklarımı aşırı kuruturken bazıları da kesinlikle varlığını bile hissetmiyorum. Farmasi'nin bu yeni mat likit ruj serisi de ikinci seçeneğe daha yakın yapıda rujlar.


Bunlar Farmasi'nin daha önceden çıkarttığı mat ruj serisinden farklıymış. Kalıcılığı daha fazla deniyor. Ben eski seriyi denememiştim o nedenle aradaki farkı bilemiyorum ama bunların kalıcılığı hiç fena değil.


Bende 6 renk var ama seride toplamda 15 renk bulunuyor. Çoğu kullanışlı ama soğuk tonlardan oluşan bir seri olmuş. Aplikatörleri çok kullanışlı, dudak kenarına rahat taşırmadan çizgi olarak uygulanabiliyor .


Genelde çoğu likit rujda görülen koyu renklerin daha akışkan olma problemi bunlarda pek yok. Kırmızıyı bile taşırmadan rahatça uygulayabildim. 


Islak yapılarından da anlaşılacağı gibi sürüldüklerinde kurumaları biraz uzun sürüyor. Dediğim gibi dudakta çok rahatsız edici değiller. Bir süre sonra varlıklarını unutuyorum. Ancak tek kat sürülen ruja dokunmak, silmeye çalışmak dudağın aşırı kuruması ile son buluyor. Genelde bütün mat rujlar gibi üst üste tazelemeyi kaldırmıyor ve parçalanmaya başlıyor. Dayanıklılığı yağlı bir şey yiyene kadar sürüyor. 
Renklere bakarsak yukarıdan aşağıya doğru 05 red love, 204 goddess, 08 sunset breeze, 206 confident, 202 candy ve 01 mauve pink olarak sıralanıyor. 

Ben bu rujları oldukça sevdim. Güncel fiyatlarını Farmasi online katalogdan öğrenebilirsiniz.
Sevgiler..

43 yorum:

  1. Ben bu tonları seviyorum işte. Hepsi de çok güzel bence.

    YanıtlaSil
  2. 202 numara çok güzel duruyor.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mormenekşe evet sondaki 2 renk favorim :-))

      Sil
  3. Bu rujları bende çok seviyorum. Dudakta ağırlık hissettirmemesi beni bayağı şaşırtmıştı. Kırmızı olan rengi kesinlikle favorim diyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme evet sevdiğim ağırlık yapmayan mat rujlar içinde yer alıyor bunlar kesinlikle..

      Sil
  4. oleeey çok beğendim bu tanıtımını. unutulan ivit iyimiş :) bu matlar iyi yiaaa :)

    YanıtlaSil
  5. Renk tonları çok hoş, bu seriyi değil ama önceki seriyi denemiştim, bu seriden de sonbahar ve kış ayları için bir tane renk edinebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @littlebutterfly zaten kış renkleri hepsi de soğuk tonlar kırmızı hariç..

      Sil
  6. @auseesua çok güzel ürünler var katalogda...

    YanıtlaSil
  7. Bu markadan hiç ürün kullanmadım hayvanlar üzerinde test yapmıyor diye biliyorum ona dikkat ediyorum ürün alırken

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fuldenufacık ben de test yapmıyor diye biliyorum.. katalogdan kontrol edebilirsin arkasında yazar sanırım..

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. @yağmurtozu evet ben de çok severim böyle soğuk tonları..

      Sil
  9. Tanıtım için çok teşekkür ederim, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Farmasi ürünleri bence çok güzel tavsiyelerinizi tavsiye edecegim :)))

    YanıtlaSil
  11. haftasonu yazdığım iki dizi daha var. onları kaçırma asıl :) beforeigners/the bletchley circle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone hımm bakayım dizi sezonunu açtım zaten..

      Sil
  12. Yapısını ve kalıcılığını sevdim ben bu rujların :)

    YanıtlaSil
  13. Yanıtlar
    1. @evintekkızımona evet ben de severek kullanıyorum onu..

      Sil
  14. Renkler güzel ama Farmasiş ürünlerini sevemedim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @beydanınkitaplığı hepsi değil ama çok iyi ürünleri var.. mesela el&ayak peelingi gibi..

      Sil
  15. hepsi birbirinden güzel renkler :)

    YanıtlaSil
  16. Bilgilendirme için teşekkürler, faydalı bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  17. GÜZEL ÇALIŞMALAR İÇİN BAŞARILAR.

    YanıtlaSil
  18. Farmasi mat ruhların renkleri ne güzelmiş. Ben de evdekileri bitirsem de yeni rujlar alsam 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya mümkün değil ama bitmeleri :-)))

      Sil
  19. Denemedim bu seriyi, renkler hiç fena değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı evet renkleri güzel seçmişler .-))

      Sil
  20. Güzel çalışmalar tebrikler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...