9 Eylül 2019

Ağustos Bitenler..

Bu ay araya tatiller gezmeler falan girince aylık rutin bitenler yazısı biraz gecikti. Aslında bakınca baya da ürün bitirmişim tatilde, hemen bakalım neler bitmiş neler çöpe gitmiş.


Tabi ki güneş ürünleri en baş sırada yerini aldım. Sun Ozon ürünlerini çok severim, her sene bir kaç tane alıp bitiririm. Bunu yanlışlıkla almışım aslında ama sevdim sonradan. Köpük formunda bir güneş kremi. Ben aslında sprey olanı alacaktım. Sonradan onu da aldım ve bitirdim ama oğluma verdiğim için atılmış sanırım yanlışlıkla.
Benri krem geçen seneden kalma ama içinde baya varmış, onu da bitirdim çünkü seneye kalmazdı artık. Koruması baya iyi geldi bana. Ambre Solaire ise hem koruyucu hem bronzlaştırıcı tabi ben gölgede bronzlaşıyorum o ayrı.


Sun Ozon'un after sun ürünlerinden biri, bunu da geçen sene almıştım ama çok az kullanmışım. Bu sene nem spreyi olarak kullandım ve bitti. Tabi o kadar güneşe ve denize cildim çatır çatır kurudu. O yüzden 3-4 tane nemlendirici losyon yağ vs. bitirdim. Biri Amway Allano, köpük şeklinde bir ürün ve içinde aloe vera var. Aslında fena değildir ama ama bu sefer o kadar kurdum ki yeterli gelmedi bana. O nedenle bebe yağına geçtim ve bunu bitirdim. 


Tatilin ilk haftasında da bol bol aloe vera kullanmıştım. Hakikaten güneş sıcaklığını ve kuruluğunu olduğu gibi aldı. Procsin'in bu aloe vera jeli çok iyi zaten. Elimde bir tane daha var şu an. İşte tatilde dibine kadar kullandığım ve bitirdiğim Avon yaz kutusundan çıkan iki ürün. Güneş kremi ve saç yağı. Her ikisi de çok sevdim ve seneye tekrar alabilirim. 


Avon senses sıvı sabun, bunlar güzel ama çok ufaklar ve çabuk bitiyorlar. Yılbaşında yeni kokular gelirse alırım. Blendax nostalji serisi erkek şampuanı, oğlum kullanmıştı fena değilmiş öyle dedi. 
En sevdiğim Benri aseton, stoklarım azalmış hemen yenilemem gerekiyor. Başka aseton kullanmıyorum artık. 



WetnWild'ın bir koleksiyon ürünü olan yüz spreyi, fena değildi ama çabuk bitti. Procsin dudak kremi, bunu da tatilde kullandım ve bitirdin. Bu da iyiydi bir tane daha var elimde. Avon'un sevdiğim maskaralarından biri daha bitti. 


Benri makyaj temizleme mendili, ben fırça temizledim ama yapısı fena değildi. Çok kuru değil. Normal bir makyajın kabasını alır bence. Üstelik fiyatı da çok uygun. Kingirls ve SNP maskelerin nemlendirici özellikle olanlarını kullandım bu ay. İkisi de iyi, hatta SNP daha iyi nemlendiriyor bence. Üstelik içindeki sıvısı çok fazla, maskeyi kullandıktan sonra kabını atmayın dolaba koyup 2-3 gün daha kullanabilirsiniz içinde kalan sıvıyı. Ya da kompress maskeleri de ıslatarak kullanabilirsiniz kalan sıvı ile. 

Evet bu ay da böyle geçti. Genelde bitenlerden sonra alışveriş yazısı da yazardım ama bilin bakalım ne oldu, bu ay hiç alışveriş yapmadım. Ağustos 2'de gittiğim tatilden Eylül 2'de geri döndüm ve bu süre içinde hiç bir şey almadım. Tabi bu ay acısını çıkartırım o ayrı. 
Merak ettikleriniz varsa yorumlara bekliyorum.
Sevgiler..

25 yorum:

  1. Güneş kremleri bizim de vazgeçilmezimiz artık. Eskisine göre çok çok dikkat ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @adadenizi özellikle yüzünü iyi koru sizin oralar çok güneşli bir de..

      Sil
    2. Eskiden esmerim diye ihmal ediyordum. Lekelenmeler başlayınca aklım başıma geldi.

      Sil
  2. Benri aseton benim de favorim:)

    YanıtlaSil
  3. Kendimde de, başkasında da bitmiş ürün görmek beni çok sevindiriyor. Çünkü bazen gerçekten çok fazla ürün alıyoruz.
    Avon güneş kremini ben de sevdim ama saç bakım yağını henüz kanaat oluşacak kadar kullanmadım.
    Benri asetonlar milli asetonlarımız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısıblog ürün bitirmek beni de çok mutlu ediyor gerçekten keyifle de yazıyorum ..

      Sil
  4. aloe vera olan aklımda olsun daha sezon bitmediiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone :-))) haklısın daha ekim ortasına kadar zaman var..

      Sil
  5. Eskilerden bir blogger keşfettim sanırım. Çok güzel bir paylaşım olmuş, bu yazıları okuyarak alacağım ürünler hakkında fikir sahibi oluyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aybüke evet 8-9 senedir yazıyorum :-)))

      Sil
  6. procsin aloe vera jelini denemek istiyorum ben de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lerzankara bu yaz çok iyi geldi bana o jel...

      Sil
  7. nil de ölüm, izlemediysen, filmi de güzel (peter ustinov :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone izlemez miyim bir de David Suchet'nin başrolde oynadığı bir poirot serisi vardır o seri de güzeldir..

      Sil
  8. Hepimiz yazın dağıldık artık düzene gireriz. Benim de yeni krem kozmetik alışverişi yapmam lazım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya evet ya herkes tatildeydi döndük artık...high end alacaksan Loccitane darphin glam glow falan olabilir..

      Sil
  9. Bu sene ilk defa sun ozon kremini denedim hoşuma gitti seneye alırım ben😍
    Procsin in aloe vera jeli i bende çok sevdim iki kutu bitti 😍
    Benri aseton olmazsa olmazımız😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajlıkareler sun ozon her yaz mutlaka 2-3 ayrı ürün biter benim...

      Sil
  10. Aloe vera yazın benim de sevdiğim bir içerik. Yine bir sürü ürün bitmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan evet tahminimden fazla bitti hatta ki .-))

      Sil
  11. Çok güzel güneş ürünleri bitirmişsin canım

    YanıtlaSil
  12. Güzel çalışmalar, başarılar dilerim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...