15 Mayıs 2019

Deborah Milano Strobing Eyeshadow..

Her ne kadar toz farları uygulamayı çok sevsem de krem farlarla, özellikle de likit farlarla aram çok iyi değil. Kullanması zor olduğundan değil, genelde ben uygulamayı unutuyorum da o yüzden. Ama son zamanlarda tanıştığım iki likit far günlük makyaj rutinimde kendilerine baya bir yer buldular. Bunlardan biri Flormar Happy Filter koleksiyonunun likit farı, diğeri de Watsons'da kasa önünde görüp aldığım Debora Milano strobing eyeshadow oldu. 




Watsons'da iyi ki kasa kenarında görmüşüm yoksa genelde DM standına bakmam bile, bir kaç ilgi çekici ürünü var tabi ama çok da şans verdiğim bir marka değil açıkçası. 


Bu minik şeyin fiyatı normalde 20 TL. imiş galiba ben 10 TL.'ye aldım. Zaten 20 olsaydı almazdım sanırım. 


İçindeki yansımalar çok hoşuma gitti. Ama ürünün çok simli olduğu daha uzaktan bile belli, sim sevmeyenler hiç yaklaşmasın diyorum. 


Ürünü bu tarz bir fırça ile ya da kendi aplikatörü ile tampon hareketlerle uygulayabilirsiniz. Burada dikkat edilecek konu ürünü yaymamak tampon hareketlerle uygulamaktır. 


Bendeki 02 numara, ama ürünün 3 rengi var. Bunların hepsi Watsons'da var mı bilemiyorum ama. 02 numara golden pink olarak geçiyor. Diğer renkler de çok güzel ama söylemem lazım. 



Görüntüsü böyle, ben burada biraz yayarak sürdüm. O zaman bütün simler ortalığa yayılıyor. Renk uçuyor simler kalıyor. 


Ama tampon hareketlerle ve direk uygularsanız o kadar çabuk kuruyor ki şaşarsınız. Sadece gözünüzü 20-30 sn. kapalı tutun o kadar. Daha sonra da çok temastan kaçının. Renk dağılmıyor ama simler dokunursanız elinize gelmeye başlıyor. 

O kadar güzel bir düğün dernek mezuniyet balosu farı olacaktır ki bu sim severseniz hemen alın derim. Ama günlük hayatta uzak durmanız gereken bir ürün. 
Sevgiler..


31 yorum:

  1. Simli parıltılı olan her şeye bayılırım ama likit far uygulama konusunda zorlanıyorum, tampon hareket pek bana uygun değil sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @littlebutterfly evet aslında kalem gibi sürerek uygulama tabi çok daha pratik oluyor..

      Sil
  2. Likit far kullanma alışkanlığım yok, genel olarak far kullanmayı sevmiyorum sanırım =) Simli ve yapış yapış his verenleri ise hiç =) Fakat rengi, duruşu çok hoşmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeçevik evet benim de sürekli kullanma alışkanlığım olamadı bir türlü ama toz terine likit tercih edenler de var tabi :-))

      Sil
  3. these eyeshadows are awesome! I love this type of products!
    TheNotSoGirlyGirl // Instagram // Facebook

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @thenotsogirlygirl Yes very nice eyeshadow :-))

      Sil
  4. hımmmm bugünlerde kaliteli ve sosyetik ürünler tanıtıyoon :)

    YanıtlaSil
  5. @useesua teşekkür ederim .-)) zahmetli ama güzel duruyor değil mi?

    YanıtlaSil
  6. Parıltılı şeyleri sevmiyorum ben. Hatta kremlere de ekliyorlar bazen. Ben yanlışlıkla öyle bir krem almıştım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @adadenizi aslında simli kremler yazın güzel olur .-))

      Sil
  7. Işıltısı çok güzel,özellikle gece makyajında harika olur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden evet özellikle düğün davet sezonunda çok işe yarayacaktır..

      Sil
  8. Parlak parlak ne güzel. İlk fotoğrafı çok sevdim cercevenin içinde çok güzel olmuş 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya :-)) teşekkürler yeni foto çekim yöntemleri bulmaya çalışıyorum..

      Sil
  9. ışıltılı şeyleri çok seviyorum bende

    YanıtlaSil
  10. Bu tarz simli farları görünce beğenip ama makyajımda kendime asla yakıştıramadığım ürünler.:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @beğendimpaylaştım gece makyajında kullanabilirsin bence :-))

      Sil
  11. Kullanmayı beceremem sanırım, ama görüntüsü çok güzel :)

    YanıtlaSil
  12. bu likit farı ben de çok seviyorum :)!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @pembedünyam evet çok hoş değil mi :-))

      Sil
  13. Deborah Milano'nun 24 Ore Velvet tekli farları çok başarılı. İki tane almıştım ikisi de koyu renk ve oldukça başarılı bir de çift fazlı göz makyajı temizleme ürününü çok sevmiştim. Bence bunlara bi bak yani standa bi uğra bence.
    Likit farlara ben henüz alışamadım kaldı ki bu ışıltılı hatta fazla yanıyor bana göre. Ama dediğin gibi düğün dernek mezuniyete uygun olabilir.
    Bu arada uygulama şeklini anlatman çok iyi olmuş, likit farların bir çoğu hızla sabitleniyor ve çok bilen hanımlar sabitlenmiş farı dağıtmak için fırça ile karıştırıp duruyor, bu yetmiyor doğrunun bu olduğunu savunuyorlar:)) Artık IGTV izlemiycem:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı :-))) herkes makeup artist boşver ben de izlemiyorum pek..

      Sil
  14. Merhaba Bloğum yenidir destek olursanız sevinirim.Sizi takip ettim. Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  15. Likit farlarla aram pek iyi değil nedense hep çizgi oluyor ya da uçuyor 🤔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makyajlıkareler evet böyle bir problem oluyor bazen haklısın bazı farlarda katlanma çizgisi çok düşükse olacaktır ona yapacak bir şey yok..:-(

      Sil
  16. Bu tarz farları çok hafif toz far üstüne uygulamayı seviyorum, hafif ışıltı hoşuma gidiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan evet çok güzel durur o şekilde .-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...