17 Şubat 2019

Pastel Kozmetik Crush Blush..

Daha önce bahsetmiştim Hüzün Sarısı blogunun sahibi Nihal'in 5 senedir düzenlediği ve blog yazarlarını davet ettiği hediyeleşme etkinliğinde bu kez sponsorumuz pastel firması idi ve yolladığı hediyeler içinde en ilgimi çeken denemek istediğim bu crush blush serisinden allık oldu. 



Vakit kaybetmeden kendisini incelemeye aldım. Bendeki 305 numara, bundan başka 8 rengi var ve fiyatı da 25 TL. 8 gr. bir allık için fena değil bence fiyatı.


Ürün kare, plastik bir ambalajda geliyor. Bu ambalajlar aslında sağlam ama bir süre sonra birleşme yerleri aşınmaya ve kendiliğinden kırılmaya başlıyor. Bu pek çok ürünümde böyle oldu. Hatta Nars markalı yüzlerce lira ödediğim ürünlerde bile oldu maalesef. O yüzden dikkat etmek lazım.


Allık oldukça pigmentli ve alırken oldukça tozutma yapıyor. Renk kat kat arttırılabiliyor ve kalıcı. 


Genel bilgiler arkasında yazıyor. İçerik bilgisine ulaşmak için ok işaretli yerden etiketi kaldırmanız lazım. 


Bence koyu gibi görünmekle birlikte hafif ve doğal bir rengi var. Pigmentli olsa da ilk dokunuşta palyaço rengi vermiyor. O yüzden rahatça kullanılabilir. 


Ben sevdim bu allığı, tozutmasına rağmen yapısı güzel, fiyatı uygun. 302 ve 308 numaralarını da beğendim ve alabilirim. Siz ne düşünüyorsunuz?
Sevgiler..

23 yorum:

  1. Rengine bayıldım yalnız. Pastel'in birçok ürününü severek kullanıyorum ben de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi evet özellikle metalik paletini çok severim..

      Sil
  2. Ben de swatch'undan rengini çok sevdim, özellikle hafif bronzlaşılan yaz dönemlerine çok uygun olabilir bence. Güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kübontheblog haklısın yazın şahane duracak bence de:-))

      Sil
  3. Pastel'in Nude serisinin rujlarını beğeniyorum ama allıklarına hiç bakmamıştım, indirimde denk gelince bi bakayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mormenekşe evet rujlar da güzel geri kalan nude serisi de güzeldir .-))

      Sil
  4. Aa rengi çok güzelmiş, bronzer ve allık karışımı olarak müthiş bir ısıtıcı renk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınıngünyası evet açık tenliler için bronzer bile olabilir..

      Sil
  5. İlk bakışta pastel allık oldukça koyu duruyor ama rengi pek güzel :) Bende kullanıyorum ve kalıcılığını oldukça beğendim. Bendeki renkte oldukça güzel ama sende olan rengi satın alabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme senin tenin benden açık Yasemincim önce bir dene tenine koyu gelebilir bu ton..

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. @ümrantuncer yazın çok güzel olur gerçekten hafif renk verir tek başına bile kullanılır..

      Sil
  7. Pastel markasını yıllardır bilirim özellikle rujlarını allıkları da yeni ambalajıyla çok tatlı imiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi ben de oje ve son çıkan nude farlarını çok severim..

      Sil
  8. Rengi güzelmis canim güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
  9. ne güzeeel blush bayılırım zateeen :)

    YanıtlaSil
  10. Allık deyince böyle pembe,kırmızı tonlar geliyor aklıma nedense.Bu, o anlamda değişik bir renkmiş (benim için en azından) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden evet bende de genelde şeftali tonları olduğu için bu renk hoşuma gitti..

      Sil
  11. bu rengini oldukça beğendim :) artık toprak ve bronz tonlarını tercih ediyorum allıklarda güle güle kullan tatlım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajlıkareler toprak tonları sana çok yakışır bence :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...