14 Şubat 2019

Loreal Siyah Nokta Karşıtı Şeker Peelingi..

Daha önce blogda bahsettiğim Loreal ışıltı veren şeker peelinginden sonra daha çok sevdiğim siyah nokta karşıtı peelinge geldi sıra. Bu arada hemen ufak bir not, bu peelingleri kesinlikle ilk çıkan maskelere tercih ederim.  Şimdi bir de kahveli peeling çıktı ama onu almayı henüz düşünmüyorum.
Loreal Siyah Nokta Karşıtı Şeker Peelingi



 Işıltı veren peeling gibi yine haftada 2-3 kullanılabilir. İkisini ya da üçünü birden aldıysanız da dönüşümlü olarak kullanabilirsiniz. 

Loreal Siyah Nokta Karşıtı Şeker Peelingi

Siyah noktalarla savaşmak için içinde % 100 doğal kaynaklı 3 şeker, kivi tohumları, nane ve limon yağı bulunuyor. Aslında limon cildi kurutur diye bilirdim ama hiç öyle olmuyor. Aksine uygulama sonra cildim yumuşak ve ışıl ışıl oluyor. Daha çok sevmemin nedeni de bu zaten. Diğerinin bıraktığı hissi de sevmiştim ama bu gerçekten farklıymış. Tabi gözenekler için düzenli olarak 3-4 kullanım istiyor.Kullanmadan önce banyo yaparsanız cildiniz yumuşamış ve gözenekleriniz açılmış olur. 

Loreal Siyah Nokta Karşıtı Şeker Peelingi

Maskeyi yine bir kedi dili fırça yardımı ile bütün yüzüme yayıyorum. 2-3 dakika hafif hafif bastırarak dairesel hareketlerle masaj yaptıktan sonra bir süre de bekletiyorum. Daha sonra direk elinizle yıkamak yerine fiber bir temizleme bezi ile yine dairesel hareketlerle temizlerseniz daha iyi sonu alacaksınız. 

Loreal Siyah Nokta Karşıtı Şeker Peelingi

Ben bu peelingden öyle bariz bir koku almıyorum. Ama çok az bir kokusu var.  İçinde bulunan büyük siyah taneciklerin yanında yeşil jelin içinde mikro tanecikler de barındırıyor ve asıl temizliği yapan da onlar zaten. Cildi çok çok hassas olanlar, roza hastaları falan haricinde rahatça kullanabilirler. Eğer cildinizi tahriş edeceğini düşünüyorsanız ama yine de siyah noktalara karşı uygulamak istiyorsanız sadece burun üstü gibi siyah noktaların yoğun olduğu yerlere uygulayabilirsiniz. İlk kullandığımda cildimde aktif sivilce yoktu ama ikincide olan baya da büyük bir sivilceyi biraz kuruttu. Tabi sivilceleri tahriş edecek kadar sert uygulama yapmayın sakın. 


Loreal Siyah Nokta Karşıtı Şeker Peelingi

Görüntüsü yine çok adı gibi çok şeker, kivili jöleye benziyor. Bu ürünler dudakta da kullanılabiliyor ama artık bu tarz ürünlerin tamamen vegan olmasından yanayım ben. Çünkü dudağıma sürdüğüm ürünün bir kısmını yuttuğuma eminim yani.

Bundan sonra denemediğim bir de besleyici şeker peelingi var ama onu bu arada açmayı düşünmüyorum. Bu ikisi yaz sonuna kadar biter ve tatilden sonra bakım isteyen cildime kullanırım diye düşündüm, siz ne dersiniz?
Sevgiler..

28 yorum:

  1. Çok merak ediyorum bu seriyi özellikle siyah nokta karşıtı şeker peelingi inceledigim almaya firsatimin henüz olmadığı bir ürün 😊görüntüsü çok hoş cidden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslıerguvan ben oldukça memnun kaldım bundan düzenli kullanımda memnun kalacaksınızdır bence..

      Sil
  2. This seem like an amazing product!

    YanıtlaSil
  3. siyah noktam olsa alırdım ama yok :D Yenir mi acaba yiyesim geldi :D ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi ah keşke vegan olsa da yesek çok istiyorum yemeyi :-)))

      Sil
  4. Ben de biraz blog okuduktan sonra internetten bu peelinglere bakıp satın alacaktım çok teşekkürler yorumların için :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizem rica ederim beğenmene çok sevindim .-))

      Sil
  5. Merak ettiğim ürünlerden biri 🖤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yasemin ben de çok merak ediyordum bunları maske merakım var genel olarak .-)

      Sil
  6. Bence de diğerini yaz sonu denemelisin :) bunu da çok merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer ben de öyle düşünüyorum şu tatile bir gidebilseydim iyi olacaktı :-))

      Sil
  7. Bende bunu aldım çok severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Bu seri içerisinde en albenisi olan bu peeling ♥ Büyük tanecikleri yüzümü çizer mi, kurutur mu diye çekindiğimden almamıştım. Işıltı Canlandırıcı olanından çok memnunum ama bunu da merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fulyayıldız yüzünü çizmez kesinlikle belki burun bölgesini falan hafifçe kurutabilir ..

      Sil
  9. ben de dicektim kivili mi diye. yaniiii bu şimdii işe yaradı mıaaa :)

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. @ayşegül evet ya her seferinde yemek istiyorum zaten :-))

      Sil
  11. görüntüsüne bayılıyorum, henüz almadım, elimdeki ürünler bitince deneyeceğim ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @esratakım bu görüntüler bizi cezbediyor zaten :-))))

      Sil
  12. Bu seriyi ben de denemek istiyordum ama hangisinden başlayayım bilemedim. Benim gibi yağlı ciltli geniş gözenekliler için bu makul sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @madamrozika evet bu en uygunu bence de:-))

      Sil
  13. Yılın en çok ses getiren ürünlerinden biri olmaya aday kesinlikle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden evet kesinlikle öyle..

      Sil
  14. Görüntüsü süpermiş, küçük çocuklardan uzak tutmalı:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu hahaha evet aynen yiyesim geliyor benim bile..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...