21 Mayıs 2018

WetnWild Yeni Ürünler İncelemesi Hello Halo...

Geçtiğimiz haftalarda Gratis'in yeni WetnWild ürünleri için yaptığı tanıtım lansmanına katılmıştım. Gratis bizi böyle güzel bir paketle uğurladı. İçinde denemek istediğim aydınlatıcılardan  Hello Halo'nun Goddess Glow rengini bu yazıda detaylıca inceleyeceğiz. 

wetnwild


Öncelikle paketten yeni bir makyaj sabitleme spreyi, likit metalik göz farı, kaş kalemi ve bir de yeni paletlerden çıktı. Bunları daha sonra tek tek göreceğiz tabi ki. 

wetnwild

Palet benim daha önce aldığım eski paletlerden birine çok benziyor. Ancak benim gözüm ABH Modern Renaisannce palete bire bir benzeyen rose in the air palette kaldı. Onu da en kısa zamanda  alacağım, henüz hiç bir yerde görebilmiş değilim. Bütün okuduğum yorumlara ve gördüğüm karşılaştırmalara göre palet neredeyse bire bir aynı ABH ile. 

wetnwild

Gelelim Hello Halo Goddess Glow'a, sitesinde gördüğüm kadarı ile bu seride 7 renk var ama Türkiye'de sadece 2 tane gördüm şimdilik. 

wetnwild

Aplikatörü kocaman, daha önce bu kadar büyük bir aplikatörü bir tek make up revolution kapatıcıda gördüm. Bu kadar büyük olmasının artı veya eksi bir yönü yok bana göre. 

wetnwild

Işıltısı harika, altın tonlu olduğu için çok beyaz tenlerde iyi durmaz bana göre.  Daha çok buğdaydan esmere doğru tenler için bence. Ama bunun beyaz tenlilere de uyacak şahane renkleri varmış. Umarım o renkler de gelmiştir ya da gelecektir.

wetnwild

Ürün acayip parlak, metalik yansımalı, çok yoğun pigmente ve yapıya  ayrıca da simli bir yapıya sahip.

wetnwild

Güneşte böyle görünüyor. Aslında baya baya simli, içinde baya yoğun mikro simler bulunuyor. Ama sadece güneşte veya yoğun ışıkta görünüyor. 

wetnwild

Gölgede baya mat görünüyor aslında değil mi? Bir de yapısı çok yoğun olduğundan ve çok çabuk kuruduğundan uygulaması biraz elinizi çabuk tutmanız gerekiyor. Diğer kullanıcılar nasıl uyguladılar bilemiyorum ama ben bir kaç şekilde denedim karar vermeden önce. Sünger veya fırça ile  oluyor ama ürün kurumadan çabuk hareket etmeniz ve iyice yedirmeniz gerekiyor. Bana göre en iyi en rahat ve doğal uygulama parmak ile oluyor. Direk parmağımın ucuna azıcık aldığım ürünü pıt pıt hareketlerle elmacık kemiklerime uyguluyorum. Üzerinden önce toz bir aydınlatıcı daha sonra da sabitleme spreyi ile ıslattığım bir sünger ile geçince sonuç mükemmel oluyor.

Bunlardan bir tane daha alır mıyım bilmiyorum ama mega glo serisinin toz aydınlatıcılarının sanırım gelen her yeni rengi ilk indirimde benim olacak.
Sevgiler..

39 yorum:

  1. Ya parlaklığı şahane duruyor! Elimdeki aydınlatıcılar bana bir ömür yeteceği için hiç bulaşmıyorum ama adeta gözlerim kamaştı! Güle güle kullan İrem'cim, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik teşekkürler :-)) benim elimde de ömürlük var ama yine de dayanamayıp alacağımı da biliyorum...

      Sil
  2. Oldukça parlak bir ürün gibi.

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. @yeliz evet ben buradayım diyor yani :-((

      Sil
  4. Çok güzel ama ışıl ışıl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun evet bence de çok güzel :-))

      Sil
  5. Güle güle kullanın, sevgiler ^^

    YanıtlaSil
  6. guzel gunlerde kullan ,rengi harika !

    YanıtlaSil
  7. Aaay bu nasıl parlaklık 😍 En kısa sürede bir incelemem lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizemgider indirim dönemi incelenir bunlar kesinlikle :-))

      Sil
  8. Patlıyor resmen rengi ama tonu bana uymuyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme o açık tenlilere uyacak bir sürü renk gelir umarım buraya o zaman :-))

      Sil
  9. Parlaklığı çok güzel, şahane bir ürüne benziyor! Bana uygun tonunu görürsem mutlaka bakacağım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fulyayıldız umarım vardır sana uygun bir ton o zaman :-))

      Sil
  10. Ürüne bayıldım, gerçekten çok başarılı görünüyor, aklımda bulunsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi evet WW çok güzel aydınlatıcılar yapıyor gerçekten de..

      Sil
  11. Benim de Basak gibi cekmecem aydinlatici dolu.. ne kadar gozlerim kalp kalp baksa da frenliyorum kendimi.. isiltisi guzelmis bunun da😍🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @esyspage aynen benim de öyle ama almaya engel olamadığım tek şey de yine aydınlatıcı işte :-)))

      Sil
  12. Beyaz tenlere uygun değil dedin omuzlarım çöktü :)) Başka renklerini henüz görmedim, umarım gelir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün bir renk daha var burada gördüğüm o daha uygun ona bak bence .-))

      Sil
  13. Aplikatörü görünce acaba zumlamamı var fotoda dedim ama orijinal haliymiş..Işıltısı çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden :-))) kendi orijinal hali..

      Sil
  14. ışıltısına bayıldım ama!

    YanıtlaSil
  15. Highlighter'ın pembe tonlarında olanı var. Onu merak ediyorum. Beyaz tenlilere o daha yakışır gibi geliyor. Hepsini güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @libramakeup evet ben de öyle düşünüyorum göremediğim için deneyemedim ama beğenirsem alacağım onu da :-))

      Sil
  16. Bir de testerları olsa Gratislerde (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası bazen oluyor bazen olmuyor ya da hepsi olmuyor o konu biraz sorunlu bence de..

      Sil
  17. aydınlatıcıya bayıldımm umarım açık tonu da gelirr denemek isterim mutlakaa bir aydınlatıcı bağımlısı olarakk :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hülyabeşli bir tane açık tonu varmış daha pembemsi uyar sanırım ...

      Sil
  18. Yanıtlar
    1. @derya evet bence de çok güzel bir renk .-))

      Sil
  19. Gözüm sürekli açık renkli Halo aydınlatıcıdaydı.Hafta sonu yüzümde denediğimde bu rengin etkisininin kesinlikle daha iyi olduğuna karar verdim.Keyifle kullan canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin aa ben de gördüm o rengi ama tester yoktu deneyemedim...

      Sil
  20. Gratis'te testerlarını denedim bu aydınlatıcıların. Duruşları gerçekten müthiş ama bir süre daha uzak dursam iyi olacak :))
    Güzel günlerde kullanın..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...