23 Mayıs 2018

H&M Glitter Stik..

H&M'in makyaj ürünlerini çok seviyorum. Özellikle sınırlı sayıda ürettiği ürünlerden bazıları gerçekten güzel oluyor. Onlardan biri de geçen bulup aldığım H&M glitter stick oldu. Hem yüz hem de vücut için kullanılabilen bir ürün ve fiyatı sanırım 25 TL. idi.





HM makyaj ürünleri

Alttan açmalı pratik bir ürün. Plastik ambalajına rağmen oldukça sağlam çünkü baya kalın koruyucu bir kapağı var üstelik de geçmeli değil vidalı bir kapak. Ürün net 35 g. ki böyle stik aydınlatıcı bir ürün için çok iyi bir miktar bu.

HM makyaj ürünleri

Ne yapsam, nasıl çeksem tam rengi ve içindeki simler fotoya yansımıyor. Yine en iyi gösteren bu oldu. Rengi içinde altın rengi mikro simler olan ışıltılı bir pembe ve evet simli hem de sim bombası bir ürün.  Yapısı yumuşacık. kolay sürülüyor, dağıtmaya gelince ürünün kendisi dağılıyor ama simler bazı yerlerde daha yoğun görülebiliyor.  En iyisi süngerle veya sert yapıda bir kaşık fırça ile dağıtmak olabilir.






Ama tende resmen eriyor, verdiği renk çok güzel, belli bir süre dayanıyor da ama sonra yavaş yavaş uçuyor. Ama simler kalıyor, o yüzden simden hoşlanmıyorsanız hiç bakmayın bile çünkü çok belirgin kalıyor o simler. 


HM makyaj ürünleri

Ama yaz aylarında düğün dernek falan sürün vücudunuza ışıl ışıl parlayın, bence en iyi kullanım şekli odur. Ben sim severim derseniz yüzünüze sürüp çıkabilirsiniz tabi, ben de arada aynen öyle yapıyorum. Hele biraz bronzlaşınca her iki türlü de daha güzel duracaktır.

Geçtiğimiz haftaya kadar H&M'de vardı ama bu tarz ürünler çabuk bitiyor. Almak istiyorsanız elinizi çabuk tutun derim.
Sevgiler..




45 yorum:

  1. Bronzken güzel duracaktır katılıyorum (:

    YanıtlaSil
  2. Vücut makyajında çok güzel duracağını düşünüyorum ben de. Güle güle kullan İrem'cim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik yaz tatilinde falan bol bol süreceğim zaten :-))

      Sil
  3. Gramajı ne kadar da büyükmüş, güzel bir ürüne benziyor denk gelirsem mutlaka bakacağım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fulyayıldız evet kullan kullan bitmez bir ürün :-))

      Sil
  4. Güzelmiş, belirttiğin gibi özellikle yaz davetlerinde daha şık duracaktır diye düşündüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi yazın gece çıkarken bol bol süreceğim ben :-))

      Sil
  5. Işıltı severiz tabiii... Özellikle yaz mevsiminde hele tam düğün sezonuyken...ilgilenenler için kaçırılmayacak bir ürün..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden hele son zamanlarda ışıltı sevgim daha da arttı benim sanki .-)))

      Sil
    2. Farkındayım....hemen hemen her paylaşımın ayrı ışıltılı :)

      Sil
  6. heeey glitter rock var, parlak müzik, elbiseler filan, david bowiee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone çok da severim kendisini zamansız bir idoldür :-))

      Sil
  7. Simler çok can sıkıcı olabiliyor :/

    YanıtlaSil
  8. Stik kullanım rahatlığı ve kolaylığı sağlıyor. Güle güle kullanın.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Ben minik olanını almıştım ama açtığım anda kapağından fırlayıp şlap diye yere yapıştı :( Alıp yerine koyayım derken eridi vs. attım gitti. Deneyemeden mefta oldu. Bunu merak ettim. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayşegül ah çok yazık olmuş bunun ufağı da mı vardı ben onu görmedim bak :/ teşekkürler canım :-))

      Sil
  10. Yaz akşamları için bulundurmak lazım :)

    YanıtlaSil
  11. parıl parıl parıltılı :)) bacaklarıma sürerdim sanırım ben, beklerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi bacaklar omuz kollar çok güzel durur..

      Sil
  12. sim sim durmasını pek sevmedimm, fakat vücutta güzel durur bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hülyabeşli evet özellikle omuz bölgesinde falan harika duruyor..

      Sil
  13. Simleri hiç sevmiyorum. Ama bronz vücutta güzel olacağını düşünüyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş vücutta sim şahane duruyor bence .-)))

      Sil
  14. Simleri iyi çekmek için o noktaya bir ışık kaynağı yönlendirsen olur mu ki.

    YanıtlaSil
  15. Bronz tende, daha çok omuz ve dekolte bölgesinde düşündüm bunu. Bu arada HM ürünlerine çok yabancıyım. Çok az ürününü kullandım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı evet omuzda harika duruyor denedim biliyorum :-))))

      Sil
  16. Ebat olarak oldukça büyük bir ürün. Işıltı sevmeyen yoktur sanırım. Bronz tende hayal ettim de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme evet bronz tende daha da harika duracak :-))

      Sil
  17. Yanıtlar
    1. @yelizinkeşifleri evet güzel bence de :-))

      Sil
  18. bayıldımmmm bende alacağım ilk fırsatta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @burcuipekyılmaz şimdidien güle güle kullan :-))

      Sil
  19. Uzun zamandir gidemedim. Online hesap actim bakacagim biraz 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya burada online kozmetik satışı yok ne yazık ki...

      Sil
  20. H&M ürünleri içinde son dönemlerde en çok igimi çeken ürün bu kesinlikle ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin Filizcim alıp yazın bol bol sürmelik olmuş bu tam :-))

      Sil
  21. ben çok seviyorum ışıltıları

    YanıtlaSil
  22. Yazın harika olur bu stick. Vücutta sim sim durması güzel bile olcaktır özellikle güneşte :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan evet ben şimdiden başladım bile sürmeye :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...