21 Mart 2018

MUA Undress Your Skin Aydınlatıcı İncelemesi..

Blogdaki ilk resmi MUA yazıma hoşgeldiniz. Markanın  Türkiye'ye geleceğini   bilmemize rağmen geçtiğimiz Ekim ayında Filiz'le beraber bir İngiltere alışverişi yapma fırsatı elimize geçince tabi ki kaçırmadık ve ben Türkiye'ye gelmeyen Makeup Revolution Flawless 4 paletle birlikte unicorn elixir likit aydınlatıcı ve undress your skin serisinden Pearlescent sheen rengini alıverdim. Unicorn Elixir'i yazmıştım bu yazıda ise MUA  Undress Your Skin aydınlatıcı incelemesi yapacağız.

MUA  Undress Your Skin Aydınlatıcı 

Aslında ilk olarak bunu almayacaktım çünkü renk içinde mavi yansımalı bir kırık beyaz tonu. Benim buğday tenimden ziyade beyaz tenlilere yakışacak bir ton. Marka Türkiye'ye geldiğine göre de bu aydınlatıcıyı çekilişe koyup kendime daha sıcak tonlu bir tane alabilirim diye de düşünmüyorum değil yani.

MUA  Undress Your Skin Aydınlatıcı 

Aldığım ürünleri de şurada görebilirsiniz. Daha Flawless 4 ve fortune favors paleti henüz kullanamadım, bakalım ne zaman kıyabileceğim.


MUA  Undress Your Skin Aydınlatıcı 

Rengin mavi yansımaları tam olarak gözüküyor burada. 

MUA  Undress Your Skin Aydınlatıcı 

Yapısı parmakla swatch yapıldığında yumuşak ve kremsi, cilde de iyi transfer oluyor. Ama tapered bir fırça ile çok hafif uygulamak gerekiyor. Pigmenti az gibi gözükse de ciltte kendini oldukça belli ediyor. Işığa göre renk değiştiren aydınlatıcıyı gölgeli bir ortamda hiç göremeyebilirsiniz ama güneş vurduğunda gerçekten parlıyor. Bu arada belli olmasa da içinde bir mikro sim bombası taşıyor. Bu aydınlatıcıların tamamının simli olduğunu düşünüyorum. Aydınlatıcıda sim sevmiyorsanız kesinlikle uzak durmanız gerekiyor.

MUA  Undress Your Skin Aydınlatıcı

İçerik durumu eh işte ve 12 ayda bitmesi gerekiyormuş ki mümkün değil.



MUA  Undress Your Skin Aydınlatıcı 

İçindeki mikro simleri yansıtamadım ama ışıkta yansıması bu şekilde. 

MUA  Undress Your Skin Aydınlatıcı

Bu arada aydınlatıcıyı çok iyi dağıtmak gerekiyor yoksa yüzün belli bir noktasında çok fazla bir yoğunluk olabiliyor. Bu da simlerin belli bir noktada toplanmasına yol açabiliyor. 

Bir de şöyle bir şey var, ürün aslında parıl parıl olmasına rağmen ben şahsen gölgede kendimi gördüğümde yüzüme tebeşir sürülmüş gibi geliyor bana.  Ama güneşte baktığımda o kadar çok parlıyor ki aynı ürün olduğuna inanamıyorum. Benim ayrıca simli ürünlerle aram iyidir ama yanılıp da biraz fazla sürdüğümde o simler her yerde parlamaya başlıyor. Bu aydınlatıcı sadece elmacık kemiğinde kullanılmalı bence, burun üstü, dudak, alın kenarı falan gibi yerlerde o simler resmen minik patlamalar oluşturuyor aman dikkat yani.Yapısını, dokusunu hatta simlerini bile çok sevdiğim ama renginin tenimle tutmadığı MUA undress your skin aydınlatıcılar hakkında siz ne düşünüyorsunuz, indirimde diğer renkleri alınmalı mı yoksa pas geçip başka aydınlatıcılara mı yönelmeli?
Sevgiler..


51 yorum:

  1. Tebeşir sürülmüş gibiyse çok kötü:( ama güneşte iyiymiş :) o zaman sürekli güneşte durmak zorunda kalacak insan:)))güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. aydınlatıcı da sim pek tercih etmiyorum, elindeki görüntüsü de oldukça simli geldi. Tercih edebileceğim bir ürün değil , paylaşım için teşekkürler, bir alışveriş kazasına uğrayabilirdim yoksa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @soslubadem evet bazen oluyor öyle kazalar :-)) rica ederim...

      Sil
  3. Amaanıınn o nasıl ışıltı 😍 Ama gölgede tebeşir gibi duruyorsa düşünülerek alınmalıymış o özellik kötü olmuş 😏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizemgider evet ya maalesef o biraz kötü oldu..

      Sil
  4. Aslinda yansimalari harika.. ama sim sim ya da pudra durusu beni dusunduruyor. Bu arada ambalajdaki hali efsane😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @esyspage evet güzel görünüyor.. bunun daha pembemsi olanı var o güzel duracaktır muhtemelen..

      Sil
  5. baya yoğun pigmentli görünüyor :)

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. @duygununblogu bu tarz renklerden hoşlananlar için güzel bence de ..

      Sil
  7. çok güzel gözüm kamaştı resmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi :-)) evet güzel görünüyor..

      Sil
  8. Işıltısı gerçekten çok güzel ama ne bileyim o mavilik biraz sırıtıyor gibi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden evet alışkın olmayana sevmeyene kötü bence de..

      Sil
  9. Ben daha hiç bir ürününü almadım. Parlak simli ürünleri seviyorum ama bunun mavilik içermesi çok içime sinmedi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme ben de çok severim parlak ve simli şeyler..

      Sil
  10. Rengini çok sevdim aslında elindeki duruşu da güzel ama anlattığına göre kullanması biraz dertli. Yeni aydınlatıcılara bak sen İrem'cim, nasıl olsa dayanamayıp alıyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır :-))) aynen haklısın bunun pembeli olanında da gözüm vardı zaten..

      Sil
  11. Hayırlı olsun. Çok güzel ürünler. Güle güle kullanın.
    Aşırı parlamayı ben de istemem. Kararında kullanmalı demek ki.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti evet az az kullanılabilir tabi...

      Sil
  12. ne kadar zarif tasarlanmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @esratakım evet kesinlikle önce gönlümüzü çalıyorlar zaten...:-))

      Sil
  13. Mükemmel parlıyor ya! Ben de de Nyx^in chromatic aydınlatıcılarından mavi yansımalı beyaz olanı var ona çok benzettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @çilem evet görmüştüm onu benziyor bence de:-))

      Sil
  14. İddialı bir parlaklığı var gibi geldi bana, sanırım ben kullanamam, ama buradan görünüşü güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ebrubayrak öyle günlük bir şey değil zaten Ebrucum .-))

      Sil
  15. Duruşu çok yoğun gibi sanki....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu yok ben görülsün diye epey sürdüm..:-))

      Sil
  16. Görünümü çok şık, ışıltısı da çok güzel ama mavi yansımalar pek bana göre değil :( Sıcak tonlusunu merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fullingblog ilk alırken sıcak tonlu olan pembeyi almalıymışım zaten .-)))

      Sil
  17. Rengini begendim. Cok makyaj yapmasam da simli renkleri seviyorum özellikle yazin cok hosuma gidiyor 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya yazın bronz tende nasıl olur acaba denemem lazım :-))

      Sil
  18. @asueesua başka bir renk olsaydı simleri hiç dert etmezdim ben severim sim :-)) teşekkürler..

    YanıtlaSil
  19. İrem'cim, MUA'yı Eveshop getirdi diye biliyorum; Makeup Revolution ile farklı markalar ama... Bu aydınlatıcılarına ben de İngiltere'de bakmış ama nedense almamıştım :) Bileğindeki yansıması ise muhteşemmiş! Gölgede tebeşirimsi durduğuna inanası gelmiyor insanın. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik evet bu ara o kadar çok şey aldım ki ve o kadar değişik marka geldi ki karıştırıyorum artık :-))) teşekkürler canım :-))

      Sil
  20. ayyy bir deee zihinsel ruhsal aydınlandık mı tamam işteee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone :-)))) evet o kesinlikle lazım işte...

      Sil
  21. Hem mavi yansımasından hem de gölgedeki duruşundan dolayı uzak durulmalı demek ki ;)) Daha sıcak tonları düşünülebilir ama ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan evet bu tarz değişik aydınlatıcı sevmeyenler için uzak durulması lazım ...

      Sil
  22. MUA ürünlerini birkaç yıl öncesine kadar rahatça getirtebiliyordum. Çok da severek kullanıyordum. Ben bu aydınlatıcıları sevdim aslında. Parlak olması beni engellemez :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün hahaha doğru parlaklığa benim de hiç itirazım yok böyle çok beyaz beyaz durmasaydı iyiydi...

      Sil
  23. görüntüsü çok zarif. Ben simli şeyleri sevdiğim için düşünebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lerzan :-)) ben de çok severim Lerzan...

      Sil
  24. İlk gördüğümde far sanmıştı. Bilekteki duruş çok güzel ama tebeşir görüntüsü ... o_O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş evet öyle çok beyaz beyaz durmasa iyi aslında..

      Sil
  25. bende kullanmadım denemek gerekıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lezzettramvayı başka bir rengini de deneyeceğim ben..

      Sil
  26. Çok güzelmiş💗 makeup revolution paletlerle ilgili yorumlarınızı bekliyorum😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @öznurözdemir paletler kesinlikle daha güzel :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...