14 Şubat 2018

Aralık-Ocak ve Biraz da Şubat Ayı Alışverişleri..

Kutlu doğum ayı olan aralıkta alışverişi patlatamayınca ocak ve şubat ayında bildiğiniz kendimden biraz geçmiş olabilirim. Gerçi herşey aralık ayının son günlerinde başladı ve tahmin edeceğiniz gibi devamı da geldi. Bu sefer biraz uzunca ve karışık bir alışveriş yazısı yazacağım, umarım yazının sonuna kadar sıkılmadan okursunuz.




Aldıklarıma şöyle minicik bir bakalım. Burada yazar aldıklarım alacaklarımın teminatıdır demek ister aslında...:-) 




Şöyle makyaj ürünlerinden başlayalım, makyajsaati.com da yılbaşı öncesi %60 indirim oldu, ben de çok merak ettiğim Models Own twilight ve vintage rose paletleri aldım. Paletler bana çok uyguna geldi açıkçası. Daha sonra %70 indirim de oldu ama baktım paletlere zam gelmişti yani benim aldığım fiyattan daha pahalıya gelecekti aslında paletler.  Blogda yazdığım Koton ikili farı ve Sephora pudrayı da yılbaşından önce indirimden  aldım. Wet n Wild'ın sınırlı sayıda getirilen bu aydınlatıcılarına uzun süre direndim ve almadım, keşke hiç almasaymışım, kırık çıktı kendisi. Yılbaşından sonra ise Cosmo Home %70 gibi bir indirim yapınca Pink Ellys'in bu pofidik fırçasına karşı koyamadım. Fiyatı 18-19 TL. gibi bir şeydi yanılmıyorsam.


Cilt bakımına karışık olarak bakalım, Kiko'dan yılbaşı öncesi yaptığım alışverişte 4 al 2 öde kampanyası vardı, ben de beğendiğim bu serumları aldım. Yine Sephora indiriminden Glam Glow killi yüz temizleme jelini aldım. Detaylı yazacağım ama şimdilik normalde 135 TL. olan normal fiyatını asla vermeyeceğimi söyleyebilirim. Gratis Sevgililer Günü indiriminden Loreal'in yeni gelen nem terapisi jel kremlerinden aldım. Bunun yapısı biraz değişik ve alır almaz da bir arkadaşım sivilce yaptığını yazdı bana, o yüzden biraz hevesim kırıldı. Bir de Oriflame katalogundan çay ağacı yağı aldım. Sivilcelere iyi geliyor biliyorsunuz bakalım dediği kadar var mı.?



Gratis demişken, Sevgililer günü alışverişi toplu halde. 




Çok kullanırmış gibi bir sürü lip gloss aldım. Ama hepsine de bayıldım, özellikle Mac bir acaip böyle değişik renkler seviyorsanız gidin gidin alın onu mutlaka. İsmi Sensory overload. 
Pink Ellys'den  metalik diye aldığım ruj bildiğiniz gloss çıktı. 11 TL. ve rengi de çok güzel ama metalik değil. H&M metalik ruj ise 12 TL ve yaldır yaldır metalik, bulursanız kaçırmayın. Sleek metalik rujun ise rengi harika ve kesinlikle çok kalıcı. 



Aydınlatıcılara özel bir bölüm açmasam olmaz değil mi .. Milk make up holografic aydınlatıcıyı blog satışından aldım sırf merakımdan, çok aman aman özel bir şey değil, ama kullanılır tabi. Öte yandan Gigi HadidxMaybelline koleksiyonundan çıkan aydınlatıcı Maybelline ürünlerine göre pahalı olmasına rağmen çok beğendiğim bir aydınlatıcı oldu ve yazısı da blogda var. Loreal infallibale luminizer primerı yeni aldım, deneyip yazacağım. H&M'de bu stik aydınlatıcıyı görünce hiç karşı koyamadım, detaylı anlatınca anlayacaksınız. 




Gratis indiriminden aldığım ve çok uzun zamandır peşinde olduğum Maybelline mat metalik rujlar, özellikle 30 numarayı yani en sağdakini gidin bir deneyin derim. En soldaki 40, ortadaki ise 25 numara. 14.5 TL.'ye geldi indirimde. 



Mara Kozmetik ayna efektli diyerek bir oje serisi çıkarttı ve tanesi 20 TL. Gratis'de satılıyor. Tabi ki meraktan gittim aldım. Instagramda görmüşsünüzdür, ikisini de sürdüm,  yapı olarak  kırmızı şahane mavi berbat ama renklerin hepsi birbirinden güzel. Bu maviyi bir kere daha deneyip blogda yazacağım. H&M concious koleksiyonundan bir kaş yağı aldım. Unutmayıp kullansam iyi olacak.  Loreal peelinglerden ise ilk olarak ışıltı verene şans vereyim dedim. 




Kiko'dan yaptığım alışverişi blogda yazmıştım ama burada da göstereyim dedim. Bu arada allığım cumartesi elimden kayıp düştü ve üst kısmı kırıldı, resmen içime oturdu. Neyse ben de üst kısmı bir başka kutuya koyup tamamen toz haline getirdim. Bu da böyle kaldı.  Siz siz olun sevdiğiniz makyaj ürünlerini kaldırırken acele etmeyin.


H&M alışverişim toplu halde, süngerler 30 TL., stik de 25 TL. idi galiba. H&M süngerleri sürekli kullandığım için bunları stoğa attım. Stik ise en kısa zamanda fotolanıp yazılacak, içinde mikro simler var harika duruyor bence.

Hepsi bu kadar sanıyorsanız çok yanılıyorsunuz çünkü bu alışverişin bir de yurt dışı ayağı var. Onu da en kısa zamanda yazacağım artık. Biraz ön gösterim için tabi instagram hesabımı da takip edebilirsiniz.
Sevgiler..






42 yorum:

  1. Kiko çok merak ettiğim bir marka 😊 gule gule kullanın...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel şeyler almışsın İremcim, hepsini güle güle kullan. Kiko allığa üzüldüm, gerçekten şahane bir allıktı, bulamadığıma üzülmüştüm. Ziyan olmamış neyse ki. L'oreal şeker peeling benim de aklımda, özellikle dudak için kullanırım diye düşünüyorum. Nemlendiricisinin ise içeriğini beğenmedim açıkçası, niye bu kadar heyecan yapıldı anlayamadım. Yeni infallible aydınlatıcıyı da çok merak ediyorum, lumi magique'in ambalajı değişmiş hali olduğuna dair şüphelerim var fakat tester göremediğimden deneyemedim.
    Ürünlerin incelemelerini merakla bekliyorum!
    Sevgiler <3
    Zeynuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @glamsight çok teşekkürler canım :-)) ah o kiko allık içime oturdu resmen neyse kullanıyorum tabi de o güzelliği gitti. loreal baz lumiye benziyor yapısı ama rengi farklı biraz daha deneyeyim yazacağım onu.. sevgiler canım..

      Sil
  3. Bordolu ruja bayildim. Güle güle kullan hepsini ��

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. @ümrantuncer valla ben hala kararsızım bir kere daha deneyip öyle yazacağım ...

      Sil
  5. Aahahaha valla ben de Şubat'ta patlatamadım alışverişli; kutlu doğum aylarımız sönük geçti adeta... ama ben patlatmayı da düşünmüyorum bu aralar. Alışveriş yazısı okumak, yapmaktan daha eğlenceli gelmeye başladı :) Oriflame Çay Ağacı yağını 3 aydır falan kullanıyorum, ailecek bayıldık! Sivilce söndürme hızı inanılmaz! Ben gördüğüm her katalogda stoklayacağım! GlamGlow temizleyicinin de beyazını ben indirimde almıştım. Baya beğendim; ama, 135 TL ben de vermem, orası ayrı :) Hepsini güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik teşekkürler Başakcım valla patlatmayayım diyorum ama dayanamıyorum işte görüyorsun öyle dönem dönem oluyor benim sonra bir durulma dönemine girerim yavaş yavaş... :-)))

      Sil
  6. Vintage Rose müthiş bir palet.. Aldıklarınızın hepsini güle güle kullanın.. Bazılarını blogda okumak için sabırsızlanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan çok teşekkürler :-)) o paleti daha kullanıma açamadım şimdi 1 ay da göz makyajı yasak artık nisan civarı başlayacağım kullanmaya..

      Sil
  7. çok güzeller hepsini güle güle kullan :) ben indirimlerden hiç bir şey almadım çok mutluyum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygununblogu oh en iyisini yapmışsın Duygucum umarım bundan sonraki indirimlerde ben de bir şey almayacağım artık..

      Sil
  8. Maybelline mat metalik rujlar çok takılı aklımda. Hele şu tam ortadaki dehşet görünüyor. Bir de ayna efektli ojelerin kırmızı ve altın rengi olanlarını alacağım sanırım önce.
    Aldıklarını keyifle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı teşekkürler :-)) o ortadaki renk gerçekten yakıyor tavsiye ederim yani :-))) altın rengine bayıldım ama yapısı korkutuyor beni..

      Sil
  9. Yine çok güzel seçimler...Senin paylaşımlarına bu anlamda bayılıyorum..Şu ayna efektli ojeler çok ama çok güzel ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden çok teşekkür ederim.. ayna efektli ojelerin renklerini çok sevdim ama yapıları pek hoşuma gitmedi..

      Sil
    2. Beğenmediysen bir bildiğin vardır muhakkak..

      Sil
  10. Kadınlar için önemli her daim ihtiyaç duyduğumuz şeyler..
    Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipasta sepeti çok teşekkür ederim .-))

      Sil
  11. ne kadar güzeller hepsi hazine gibi, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  12. Ne çok şey almışsın hepsine bayıldım ama en çok mac glosu beğendim mağazada incelemiştim ama almadım ve senin yazından sonra alma isteği oluşuyor bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun .-)))) her alışveriş yazısı okuduktan sonra bende de alma isteği oluşuyor gerçekten Senacım .-)))

      Sil
  13. güle güle kullan canım ürünlerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü teşekkür ederim .-))

      Sil
  14. Glam glow’un ürün yorumlarını merakla bekliyorum 🤗

    YanıtlaSil
  15. Güle güle kullan hepsini özellikle cilt bakım ürünlerini blogda yazmanı sabırsızlıkla bekliyorum glam glow u çok merak ettim. Sevgiler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sedoşunblogu çok teşekkürler hepsini en kısa sürede yazmaya çalışacağım .-)

      Sil
  16. Hepsi de birbirinden güzel,güle güle kullanın❤️

    YanıtlaSil
  17. Harika seyler var orda😍😍 gule gule kullan heosini.. Glamglow'u inanilmaz merak ediyorum yaa😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @esyspage çok teşekkürler onu en kısa zamanda yazacağım .-))

      Sil
  18. İremciğim gayet güzel şeyler almışsın..Şekerli peelingler maalesef bana uymadı, cildim çok hassas. Loreal Mat Metalik rujlara bayıldım..Keşke kaçırmasaymışım dedim .. MAC in bu metalik serisini ise uzun uzun inceleyip 3-4 renk almayı planlıyorum..sevgiler canım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün çok teşekkürler canım :-)) metalik seviyorsam maybelline'in renklerine muhakkak bak derim.. peelingler tahmin ediyorum sana hiç olmayacaktır hepsi irice taneli çünkü.. yakında senin gibi hassas ciltler için başka bir peeling önerim olacak ama.. sevgiler :-))

      Sil
  19. Güle güle kullan İrem'cim. Loreal nem terapisini ben de aldım, kullanmak için sırayı bekliyor ama sivilce mi dedin off. Loreal primeri de sevdim. Ayna ojelerin kırmızısı ne muhteşem durmuştu sende, alırsam onu alırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır çok teşekkürler canım .-)) evet bir arkadaşım dedi maalesef sivilce yapmış.. ojelerin renkleri süper ama yapıları biraz kötü maalesef ama kendimi tutamazsam altın rengini de alırım :-))))

      Sil
  20. Ay hepsi şahane, güle güle kullan (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslının dünyası teşekkür ederim canım .-))

      Sil
  21. Sonuna kadar okudum emin ol :) Aldıklarına bayıldım dememe bile gerek yok ablacığım :) Kiko allığının başına gelene çok üzüldüm. Kırmızı mara ojeden alacağım sanırım. Feci gözüm var onda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme çok teşekkürler canım :-)) mara ojelerden gerçekten kırmızı en tavsiye edeceğim renk umarım sen de beğenirsin...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...