19 Şubat 2018

NYX HD Fondöten..

NYX ürünlerini geç keşfettiğimi ama çok sevdiğimi biliyorsunuzdur. Özellikle soft mat cream ve lip lingerie rujlarını çok severek kullanıyorum. Hatta favorim London ve Abu Dabi  bitmek üzere bu ara. Daha önce NYX stik fondöteni kullanıp yazmıştım. Bugün de total control drops fondöten çıkmadan önceki en popüler fondöteni olan NYX Studio HD Fondöten den bahsedeceğim.
NYX HD Fondöten

Öncelikle HD efekt nedir diye bakmamız lazım tabi, niye bütün firmalar arka arkaya HD efektli ürünler çıkartıyorlar, bunun normal ürünlerden farkı nedir acaba.  Öncelikle HD High Definition demek ve HD yayın ve çekim yapan kameralar, TV'lar için üretilmiş makyaj ürünlerine bu isim veriliyor. Temel olarak ışığı yayan birleşenlerden oluşan ürünler ve özellikle de fondöten cildi blur efekt vererek kameralar karşında pürüzsüz ve yumuşak görünmesini sağlıyor. HD çekimlerde yoğun yapılı ve kapatıcı fondötenler cilt kusurlarını daha da belirgin hale getirdiği için daha hafif yapıda ama oldukça örtücü ve cildi pürüzsüz gösteren bu tarz ürünlere ihtiyaç doğmuş. HD fondötenlerin en meşhuru Makeup Forever olmuştur. Yakın zamanda ülkemizden çıkmışlardı ama daha sonra Sephora'larda tekrar satışa başladı neyse ki, iyi de oldu çünkü MUFE Ultra HD fondöten kullandığım en iyi fondötenlerden biridir.


NYX HD Fondöten

İçeriğinde paraben yok ama silikon var.  Bu konuda çekincesi olanların deneme yapmadan almaması lazım.

NYX HD Fondöten
Burada da detaylı olarak HD etkisi anlatılmış.  Fondötenin bileşenleri gelen ışığı ister doğal ister yapay olsun yayarak cilt üzerindeki kusurları kamufle ediyor.

NYX HD Fondöten

Bu ambalajı da sevdim, ürünü sonuna kadar hem de kesmeden almama imkan verecek gibi duruyor bakalım göreceğiz.

NYX HD Fondöten

Ağzı ince ve fondöteni kontrollü alınmasına imkan veriyor. Ben süngerle uygulama yapacağım zaman direk sünger üzerine, fırça ile uygulayacaksam da elimin üzerine alıyorum fondöteni. 

NYX HD Fondöten

Yalnız bir sıkıntı var ki rengi bana koyu, fondötenin rengi HDF106 Natural beige, normalde başka bir marka fondöten olsa bana uyacak bir renk ama bu koyu kaldı.  Fondöten pembe alt tonlu ama beni rahatsız etmedi bu yalnız şöyle bir şey var altına çok iyi nemlendirme istiyor. Yoksa çizgilere doluyor. Bitişi mat ama aydınlık duruyor.  

Fondöteni yaz aylarında, biraz bronzlaşınca  oldukça fazla kullandım ama kışa doğru rengim açılınca yine beklemeye aldım kendisini. Artık önümüzdeki yaz kullanıp bitiririm umarım diye düşünüyorum.
Sevgiler..


36 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. @ümrantuncer alacaksan mutlaka deneyip al derim...:-))

      Sil
  2. Alırken renginden emin olmak gerekiyor demek ki, ben genelde online alışveriş yaptığım için bu uyarı çok iyi oldu canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır evet fondöten online alamam ben de sanırım gidip denemem lazım...

      Sil
  3. Kusurları kamuflede başarılıysa denenebilir o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden evet ama mağazada renk deneyip almak lazım ..

      Sil
  4. Nyx ürünleri denemek çok istiyorum 🙂ancak Adana da satışı henüz başlamadi ne yazıkki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslierguven bazı ürünler onlinedan alınır ama fondöten pek önermiyorum renk tutmayabiliyor..

      Sil
  5. Evet oldukça koyu görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet benim tenime koyu kaldı şu an..

      Sil
  6. Ben de kozmetik online pek almiyorum ama bildigim rimel kalem gibi seyleri alirim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya evet fondöten harici genelde alıyorum ben de...

      Sil
  7. Ben stick fondötenini çok seviyorum, tam kuru cilt fondöteni! Nyx ürünlerini ben de çok seviyorum İrem’cim, elimdeki fondötenler biterse buna da mağazada bir bakabilirim, sende nemlendirme istiyorsa denemeden alamam bu durumda. Güle güle kullan, kocaman öpüyorum💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog mağazaya gidip bir deneme turu atalım Blanacım :-)) sevgiler...

      Sil
  8. nyx ne güzel bir isim yaaaa o bir tanrıçaaa yaşamış biriiii :)

    YanıtlaSil
  9. Denemedim ama merak ettiğim bir ürün

    YanıtlaSil
  10. NYX'ten hiç fondöten kullanmadım ama fondötenlerini baya bi merak ediyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mormenekşe bunun yapısı güzel rengi uymadı bana sadece..

      Sil
  11. Markayı seviyorum, çok fondöten tüketmediğimden bu ürünü kullanmadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @esratakım ben de çeşit çeşit deniyorum fırsat buldukça :-))

      Sil
  12. ivit tanrıça. aydın bölgesinde yaşamış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone okuyayım bakayım ne tanrıçasıymış .-))

      Sil
  13. Selam sayfamda 2 tane çekiliş var beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi blog çekilişine katılmıyorum canım teşekkürler ...-)

      Sil
  14. Ben bu fondöteni NYX renk açıcı ile kullanıyorum ve sonucu muhteşem oluyor! En sevdiklerimden kendisi! Sen de güle güle kullan irem'cim, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik evet benim de almam lazım bir renk açıcı sanırım.. :-)) teşekkürler canım .-)

      Sil
  15. Bu hafta elimin gittiği ama geri bıraktığım bir urun, kendime uygun bir tonu bulup almaya karar verdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme umarım deneyip memnun kalırsın Yasemincim :-))

      Sil
  16. NYX renklerinin tutmadığından sanırım ki renk açıcıyı çıkarmış, en güzel kurtarıcı o olur diye düşünüyorum (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet baktılar yeteri kadar fondöten rengi yapılmıyor bu çareyi buldular sanırım..

      Sil
  17. @deeptone ne güzel arkadaşları var ta... NYX Watsons larda var mı yada nerelerde var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevkoz bazı şubelerinde var galiba Watsons'ın ama Cadde, Cevahir AVM ve bir kaç yerde daha kendi mağazası var asıl..:-))

      Sil
  18. Deneyeceklerim arasında yerini aldı resmen...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...