23 Ekim 2017

Ulric de Varens Parfüm..

Uzun zaman önce tanıştığım Ulric de Varens'in 3 yeni parfümü özellikle de Paris Love ile tanışacağız bugün. Daha önce kullandığım UdV Divini Issime, Mini Pink gibi parfümleri çok sevmiştim. Firmanın yolladığı basın tanıtım kitinden çıkan bu 3 parfümü de o nedenle büyük bir hevesle denemeye başladım.

Ulric de Varens Parfüm


Aslında denediğim 3 parfüm içinde beni hem koku hem de kalıcılık açısından en memnun eden siyah renkli Paris Dream oldu. Ama kokusu pek yazlık bir koku değil, o nedenle onu bu sefer pas geçip Paris Love'a bakacağız.
Ulric de Varens Parfüm

Parfüm ilginç bir şekilde bütün bu notaları barındırıyor. Egzotik, odunsu, meyveli, baharatlı, orta notalarda ahududu ile harmanlanıp, tonka taneleri ile sandal ağacına da geçiş yapıyor. Tek tek bakarsak bütün notaları bir parfümde aşık olduğum her şeyi içeriyor. Kokladığım zaman ise en meyve ve baharat kokularını hissediyorum. 


Ulric de Varens Parfüm

Baharat ve sandal ağacı notalarına rağmen parfüm yaz için gayet kullanılabilir bir koku bence. Özellikle yaz akşamları cildinizde hafif bir egzotik nota gayet iyi olacaktır bence. 

Parfüm 100 ml. ve 29.90 TL. ayrıntılı olarak buradan inceleyip satın alabilirsiniz. 
Sevgiler..

38 yorum:

  1. Bu markayi hiç duymamistim merak ettim simdi 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya parfümleri çok güzeldir burada gratis watsons falan satıyor..

      Sil
  2. Üçü de pek şık, isimleri de pek cici, Paris Dream, Paris chic, Paris Love vaaayy..:))
    Güle güle kullan Audrey'ciğim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bücürükveben evet çok romantik isimler :-) teşekkür ederim..

      Sil
  3. Hem egzotik hem odunsu,meyveli,baharatlı..gel de merak etme kokuyu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden evet değişik bir koku bana göre de :-))

      Sil
  4. Gratislerde gördüm sanki bu markanın değişik parfümlerini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü evet var Watsons ve Rossmann'da var :-))

      Sil
  5. markayı ilk kez duyuyorum bakacağım hemen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lerzankara bak canım güzel parfümleri var :-))

      Sil
  6. baharat ahududu ve diğer notalar. of ya ne havalı :)

    YanıtlaSil
  7. Fiyatları da bayaca uygunmuş, Rossmann'a gidince bir koklayayım bunları😊 Güle güle kullan İrem'cim, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog teşekkürler canım :-)))

      Sil
  8. fiyatı da uygunmuş, günlük olarak seviyorum böyle parfümleri. Bakacağım :)

    YanıtlaSil
  9. Ççok merak ettim kokuyu... güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  10. Şişesi de pek şekermiş; Rossmann'da testerına denk gelirsem bakayım mutlaka! Öptüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik evet markanın şişe tasarımları çok hoş oluyor bence de :-))) sevgiler..

      Sil
  11. Aaaa hiç görmemiştim bende :) güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  12. Ne kadar uygunmuş, o kadar gramaja o fiyat. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi evet bence de fiyatları uygun ve bir de indirime giriyor :-)) teşekkürler :-))

      Sil
  13. Odunsu, baharatlı..valla merak ettim bu parfümü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet ilginç bir parfüm :-))

      Sil
  14. sanırım bu parfümün yazısını yazın yazmışsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi bu markadan başka bir parfüm yazmıştım ama taa 2014'de :-))

      Sil
  15. Yıllar önce Yasin'in bana aldığı bir parfüm ile tanışmıştım bu markayla.Üstelik parfümünü çok severek kullanmıştım.Güle güle kullan tatlım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet bana da bir etkinlikte gelmişti ilk kalıcılığı high end parfümlerden iyiydi yani :-)) teşekkürler canım..

      Sil
  16. Ben love olana aşık oldum :) En sevdiğim bu oldu içlerinden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayşegül benim favorim dream şimdi havalar da soğudu onu da kullanıma açtım :-))

      Sil
  17. Fiyatlar uygunmuş. Parfümleri çok seviyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın evet ben de öyle :-)) çok severim..

      Sil
  18. Ben de kullanmıştım ama epey oluyor
    Kalıcılıkları aklımda kalmış 👍🏼

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bademlebuduk evet bazıları benim tenimde de oldukça kalıcı oldu Elifcim :-))

      Sil
  19. Love olan parfümü aldım indirimde 20 tl ye geldi. Birde öyle bi hosuma gitti ki sıktıkca kendimi koklayasım geliyor:) vanilya kokusuna bayılıyorum ama bu bana daha cok acı badem kokusu gibi geliyor.dream in testerı yoktu o sebeple deneyemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @edasoğancı love parfümü ben de çok severek kullanıyorum :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...