21 Temmuz 2017

Flormar Tırnak ve Kutikül Yağı...

Tırnak ve tırnak eti bakımı konusunda çok oldukça titizim. Instagram hesabımdan takip ediyorsanız kesinlikle biliyorsunuzdur bunu. Düzenli olarak manikür yaptırdığım gibi evde de kendim bakıyorum. Bakım rutinimden tırnak peelingi ve yağlar hiç eksik olmuyor tabi. Normalde shea yağı falan kullanırken Flormar artypop koleksiyonunda çıkan sürpriz bir ürün sayesinde bir süre içim katı yağları rafa kaldırdım.
Tırnak bakım yağı

Flormar özellikle tırnak etlerine bakım yapan ve kullanımı çok pratik olan bir bakım yağı çıkardı bu koleksiyonda. Aslında son derece basit bir ürün, süngerli asetonların yağ versiyonu. Ama süngerli asetonların şişeleri büyük ve ağız kısmı ile sünger arası uzun olunca onları kullanmak benim için zorlaşıyor. Ancak bu ürün daha ufak, mesafe daha kısa ve her bir parmağım rahatça süngerin içine girebiliyor. 
Tırnak bakım yağı

Pratik demiştim çünkü tırnaklara bakım yaptığı kadar tırnak etlerine de bakım vaat ediyor ve ojeli bile kullanabiliyorsunuz. Gün içerisinde ekspres bakım için ideal.  Tabi tırnak bölgesini biraz yağlı bırakıyor ama çok vıcık vıcık değil. Ben uyguladığımda 5 dakika kadar tırnak ve tırnak etlerine masaj yaptıktan sonra fazlasını bir kağıt peçete ile tampon hareketler ile alıyorum. 

Tırnak bakım yağı
İçeriğinde limon ve tatlı badem yağı içeren ürünün kokusu güzel ama baskın değil. Limon tabi ki tırnak beyazlatmak için badem yağı ise kenarları yumuşatmak için kullanılıyor. 

Tırnak bakım yağı

Tırnağınızı şu boşluğa sokup çeviriyorsunuz hepsi bu kadar. 

Tek korkum Flormar'ın bu ürünü satıştan kaldırması, hem kullanışlı, hem de uygun fiyatlı pratik bir ürüne yazık olur bence. Online alışveriş sitesinde hala 4.99 TL.'ye gözüküyor ama maalesef stok dışı şu an ve  mağazalarda da göremiyorum. Neyse ki yedeklemiştim kendisini. Siz tırnaklarınıza nasıl bakıyorsunuz?
Sevgiler..

31 yorum:

  1. Ben hiç tırnak uzatamiyorum çok da özeniyorum
    Çok güzel bir ürün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın tırnaklar kısa da olsa bakım lazım ama..:-))

      Sil
    2. O konuda ihmalkarım biraz...

      Sil
    3. @nilgünaydın :-)))

      Sil
  2. Neden stoklardan kaldırıldı anlamadım bende bulamadım kendisini malesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elifsağlık evet bence de hata olur kaldırılması güzel ve pratik bir ürün çünkü..

      Sil
  3. Flormarın tırnak bakım yağını bende cok sevdım buldugum yerde bende yedekleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevgibolat bulursak 2-3 tane almak lazım...

      Sil
  4. Mağazalarda niye yok, olmazsa olmaz ürünlerden kütikül yağları bu da en pratik versiyonuymuş :(( İnternet sitesinden bakmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @minimalbakım evet bence de çok pratik bir ürün umarım tekrar satışa konur..

      Sil
  5. El, ayak, tırnak bakımı çok önemli, fiyati iyiymiş, çok teşekkürler canım. Güle güle kullan.:)

    YanıtlaSil
  6. İrem'cim Sephora'nın da var böyle bir yağı ve gerçekten çok pratik. Ben Flormar'ı hiç bulamadım, bulsam alacağım. Umarım satıştan kalkmaz. Güle güle kullan, öpüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog evet sephora'da da varmış duymuştum ama bakamadım henüz bakıp alırsam karşılaştıracağım hatta.. teşekkürler sevgiler :-))

      Sil
  7. Katı yağları seven bir ben kaldım sanırım :) Aslında evde yapılabilir bu ürün. Ufak bir DIY projesi yapayım bloga yazayım hemen :) Güzel fikir oldu <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nisaistanbullu e ne güzel olur kendimiz yapabilsek bunu bekliyorum :-))

      Sil
  8. İrem'cim hep olumlu şeyler duydum bu yağ ile ilgili, stoklara girsin deneyeceğim. Çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır evet canım stoklara gelirse ben de yeniden alacağım sevgiler :-))

      Sil
  9. Bunu bende çok beğendim umarım dediğin gibi satıştan kalkmamıştır hem fiyatı uygun hem pratik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mormenekşe belki sonbahara tekrar satışa gelir diye umuyorum :-))

      Sil
  10. Benim de yedeklediğim bir ürün oldu kendisi. Gece yatarken sürüyorum ben de yoksa gün içinde yağlı olması biraz sorun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @locosmetico bazen gündüz de kullanıyorum çok kuru hissedersem...

      Sil
  11. Bunu ben de sevdim ve yedekledim. Fakat biraz anlık gibi geliyor bana, daha güçlü etkili birşeyler arayışındayım bu ara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @modamasalları o zaman shea yağı falan olabilir ..

      Sil
  12. Ojeli de kullanilmasi iyiymis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya evet gün içinde acil tırnak bakımı yapıyorum bazen :-))

      Sil
  13. Aa ne güzel ürünmüş bulursam mutlaka edineceğim, teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yelizinkeşifleri ay umarım bulursun .-))

      Sil
  14. İzmir'de çoktan bitmiştir o zaman. Görürsem alırım ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam evet hiç bir yerde kalmamış stoklar yenilenirse ancak..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...