4 Mayıs 2017

Nisan Ayı Alışverişleri..

Evet nisan ayı bitenlerden sonra sıra geldi ayın en zevkli yazısına, tabi ki alışveriş. Nisan ayında aslında yılın ilk 3 ayına ve tabi ki kutlu doğum aylarına göre daha az alışveriş yaptım. Yani en azından öyle umuyorum. Bakalım neler almışım bu ay kendimi tutamayıp.

kozmetik alışverişi


İlk olarak tabi H&M'de gördüğüm bu yanar döner nam-i diğer unicorn efect makyaj çantasına hiç karşı koyamadım. Ama çok tatlıydı elimde değil. Fiyatı 15 TL. 


kozmetik alışverişi
 Yine H&M'den ama bu sefer farklı bir hafta sonu aldığım metalik pembe makyaj çantası, allık fırçası ve renkli choker kolye.  Makyaj çantası 15 TL. kolye galiba 25 TL. idi. Fırça da 20 TL.

kozmetik alışverişi

Golden Rose holo serisinin devamı, ilk 3 ojeyi geçen ay almıştım. Hepsinin yazısı, görünüşü hem instagram hesabımda hem de makyaj blogumda mevcut.

kozmetik alışverişi
 Geçtiğimiz hafta sonu Rossmann ve Kadıköy'den yaptığım alışverişler. Isana markasının deodorantlarını seviyorum. Hassas ciltler için olan bu deo-stik ürünü de denemek istedim. Şimdilik koruması yeterli ama yaz aylarında yanımda taşımam lazım gelecek sanırım. Ve sonunda çok istediğim herkesin pek övdüğü hatta yabancı makyaj youtube gurularının tavsiyesi Catrice HD Liquid Coverage fondötenin 02 numarasını Kadıköy Rossmann'da bulup aldım. Fiyatı 28 TL. idi, zam gelmiş. Yine Rossmann'dan Rival de Young primer ve fixing spreyleri de denemek için aldım. Şimdilik aramız iyi, biri 11 biri 12 TL. galiba. Ayrıca merak ettiğim şu kaş usturalarını da bulunca aldım. Kullanır mıyım ya da nasıl kullanırım bilemiyorum henüz. Kadıköy Çilek sokak'dan Sıla Parfümeri'den Moda Kozmetik aydınlatıcı aldım. Fiyatı 10 TL. ve gayet başarılı bence.
kozmetik alışverişi

Bu siyah portföy çantayı yine Çilek Sokak'dan bir çantacıdan aldım. 20 TL. kendisi.

kozmetik alışverişi

Mac'in bu extra dimension allıklarından Faux Sure rengi, mağazada deneyince bayıldım ve mecburen aldım. Fiyatı 99 TL.

kozmetik alışverişi

Son olarak da Gratis'den Bee Natural dudak kremi, kendisi vanilya ve cocoa kokuyor ama yapısı biraz yağlı gibi. Henüz karar veremedim beğendim mi beğenmedim mi diye.

Gelecek ay için ise alışveriş planlarım şimdiden yapıldı ve hatta siparişlerimi verdim bile. Tahmin edeceğiniz gibi yurt dışından getirtiyorum. Ama bir de Anneler Günü indirimi faslı var ki bakalım nasıl atlatacağız. Siz bu ay neler aldınız bakalım?
Sevgiler..



38 yorum:

  1. Hm marka yanar döner makyaj çantasından bende de var çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü güle güle kullan ne tatlı değil mi :-))

      Sil
  2. o makyaj çantasını alıp kaçayım ben :D ojeler de harika!

    YanıtlaSil
  3. Çok cicili, bicililer, güle güle kullan Audrey'ciğim, ama o, bu, şu derken toplayınca bayağı bir masraf olmuştur. Yerine fazlasıyla gelsin inşallah.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bücürükveben :-)) teşekkürler evet gerçekten arada ipin ucu kaçmıyor değil neyse ki yaz aylarında biraz dur demek mümkün olacak tatil falan bahanesiyle ..

      Sil
  4. Şu Rival de Young spreyleri görmemiştim; çok merak ettim her ikisini de. Denk gelirsem Rossmann'da alırım sanırım. Güle güle kullan İrem'cim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik evet ben de tesadüfen gördüm taa altlara saklamışlar olacak iş mi yani :-))) teşekkürler canım...

      Sil
  5. Hepsini güle güle kullan :)
    Catrice fondotenin yazısını sabırsızlıkla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizemgider teşekkürler onu haftaya yazarım o zaman :-))

      Sil
  6. Ürünlere bayıldım İremcim. Mutlulukla kullan canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın teşekkürler Nilgüncüm ...:-))

      Sil
  7. HM pembe makyaj çantasına bayıldım çok şık duruyor hepsini güle güle iyi günlerde kullan tatlım...

    YanıtlaSil
  8. Ya hepsinde gözüm kaldı desem ,güle güle kullan hepsi harika �� Özellikle yanar döner çantayı çok beğendim ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme teşekkürler Yasemincim ah o çantaların daha ne modelleri vardı da alamadım artık :-)))

      Sil
  9. İrem'cim H&M çantalar ne kadar güzelmiş öyle. Hepsine bayıldım, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  10. Makyaj çantası çok güzelmiş.. Güle güle kullanın..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Makyaj çantasına, ojelere aslında hepsine bayıldım özellikle de mac :) güle güle kullan cnm
    Sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @locosmetico çok teşekkür ederim canım öpüyorum :-))

      Sil
  12. Çanta çok güzelmiş. Elimdeki zibilyon tane açılmamış makyaj çantasına güncellemem lazım birada :) Makyaj spreyleri ilgimi çekti, denk gelirsem alayım. Güzel günlerde kullan İremciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün ben de elimde kullanmadıklarımı ne yapacağımı bilemiyorum gerçekten .. çok teşekkürler Nilgüncüm bu arada primer sprey hiç fena değil aklında olsun..

      Sil
  13. Golden Rose ojeler favorim oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yelizinkeşifleri evet ben hepsini çok sevdim..

      Sil
  14. O makyaj çantasında aklım kaldı ne tatlı bir şey:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kelebeketkisi H&M' de inanılmaz tatlı çantalar oluyor zaten almamak için zor tuttum yine kendimi bu hafta sonu..

      Sil
  15. Güle güle kullan İrem ablacım �� Hepsi çok güzeller ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @asimetrikblog teşekkür ederim canım :-))

      Sil
  16. O mac allık nasıl güzel öyle!.. Bu extra dimension serisi zaten harika... Catrice fondötenin en açık rengini ben Almanya'dan almıştım ama hiç açmadım, yedekte bekleteceğim. Gerçi, kuru cildime uygun değil ama aydınlatıcılarla falan karıştırırım diye planlıyorum :) Sen denedin mi İrem'cim?
    Ben anneler gününde şehir dışında olacağımdan, indirimi kaçıracağım yaşasın ki! :D Hepsini güle güle kullan, kocaman sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog :-))) Blanacım bu sefer indirim hakkında çok kararlıyım sadece 1-2 parça bir şey alacağım o kadar onlar da yarı ihtiyaç yarı blogger merakı olacak.. Catrice fondöten bence çok güzel bu hafta foto çekebilseydim yazacaktım ama çekemedim..artık haftaya kaldı.. teşekkürler canım öpüyorum..

      Sil
  17. Majyaj çantalari ojeler hepsine bayildim güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
  18. o makyaj çantası ve halo ojeler ruhumdaki unicorn'a dokundu adeta! Primer ve fixing spreyleri çok merak ettim mutlaka bakacağım!Mac extradimension serisi çok fena geldi, görmemek için mac mağazasının önünden geçmiyorum adeta hahaha =)
    hepsini güle güle kullan İremcim,
    Sevgiler!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @glamsight aslında şimdi tam da %20 indirim varken bakabilirsin Zeynep'cim hakikaten çok güzel renkler var o seride (maalesef tabi!!!) fixing sprey çok alkollü ama primerı tavsiye ederim.. teşekkürler canım öpüyorum çok :-))

      Sil
  19. Güzel günlerde kullan canım. Makyaj çantalarına cidden bayıldım :)

    YanıtlaSil
  20. Güzel günlerde kullan, ojelere bayıldım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...